Kulcsszó keresés /


A cipőipar a koronavírus egyik nagy vesztese, de papucsból betáraztunk

  • 2022. február 10.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább

Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat

  • 2022. február 07.

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább

Az üzleti világ átalakulása — célpontban a home office!

  • 2021. február 19.

2020 az elmúlt évek legnagyobb változásait hozta az üzleti világban. A pandémia egyrészről a digitalizáció felgyorsulását eredményezte, amelynek ékes bizonyítéka, hogy még sosem vásároltak ennyien webshopokból, mint idén. Másrészről a munkaerőpiacot is alaposan felforgatta, hiszen rengeteg ember, aki a turisztikában és vendéglátásban dolgozott, egyik napról a másikra munkanélkülivé vált. Sajnos számukra kilátástalanná vált a helyzet, hiszen nem remélhették, hogy egyhamar megváltoznak a körülmények és visszatér a korábbi kereslet, így egy tömeges átképzési hullám indult.

olvass tovább

Mit is jelent a német KLICKfix rendszer?

  • 2017. július 27.

Évek óta ismert és elismert márka a KLICKfix rendszere, így ejtünk róla pár szót itt is a webshopban. Mit jelent a KLICKfix márkanév? Elég egyszerű a német képlet: Klikkel és fix a táskád, tokod.

olvass tovább

Őszintén vallott az anyaságról Fejős Éva és Tatár Csilla

  • 2017. április 21.

Fejős Éva és Tatár Csilla igazi 21. századi, multifunkciós édesanyák, mindketten okosan lavíroznak a családanya és a dolgozó nő szerepek között. Meggyőződésük, hogy úgy tudnak igazán kiteljesedni anyaként, ha mellette kellő énidőt is csempésznek a mindennapokba. Anyák napja közeledtével a régió legnagyobb divatwebshopja, a Fashion Days, arra kérte a két, mindig stílusos sztármamát, hogy tavaszi baba-mama szetteket válogassanak össze, ezzel is inspirálva minden anyát arra, hogy bátran foglalkozzanak saját testük, lelkük felüdítésével is.

olvass tovább

Bazár - Nevetségesen olcsó designer táskák

Ropogósan új műbőr helyett miért ne lehetne használt táskád, ami azonban világhíres designerek szalonjaiban készíttetett kézzel? Ha mégis az újra szavaznál, akkor is gyűjtöttünk neked egy pár opciót a közép-kategóriás tervezők kollekcióiból! Minden webshop megbízható, általunk is kipróbált!

olvass tovább