Kulcsszó keresés /


Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

A cipőipar a koronavírus egyik nagy vesztese, de papucsból betáraztunk

  • 2022. február 10.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább

Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat

  • 2022. február 07.

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább

Az üzleti világ átalakulása — célpontban a home office!

  • 2021. február 19.

2020 az elmúlt évek legnagyobb változásait hozta az üzleti világban. A pandémia egyrészről a digitalizáció felgyorsulását eredményezte, amelynek ékes bizonyítéka, hogy még sosem vásároltak ennyien webshopokból, mint idén. Másrészről a munkaerőpiacot is alaposan felforgatta, hiszen rengeteg ember, aki a turisztikában és vendéglátásban dolgozott, egyik napról a másikra munkanélkülivé vált. Sajnos számukra kilátástalanná vált a helyzet, hiszen nem remélhették, hogy egyhamar megváltoznak a körülmények és visszatér a korábbi kereslet, így egy tömeges átképzési hullám indult.

olvass tovább

A Black Friday a kiskereskedelem feketelevese

  • 2019. december 01.

Meglehetősen sok jóslat látott napvilágot az idei évet illetően az esztendő végéhez közeledve az inflációról, illetve a kereslet alakulásáról. Amit tudni lehet, az az, hogy az infláció akkor kezd visszaesni, ha a kereslet szűkül – így nem lehet meglepő, hogy az év utolsó hónapjaiban produkált forgalom sokaknak igazi feketelevest jelenthet. A leginkább érintett termékkörök a nem azonnal szükséges termékek, tehát azok, amiket olcsóbb alternatívákkal lehet helyettesíteni, ilyenek például a nagy értékű műszaki cikkek vagy a nagy kiszerelésű étrend-kiegészítők és vitamin termékek, amelyek esetében sokan inkább kisebb kiszerelést vásárolnak. Így esik az idei év áldozatául a Black Friday is, aminek a műszaki cikkek és a divatipar a fő húzóágazatai.

olvass tovább

Mit is jelent a német KLICKfix rendszer?

  • 2017. július 27.

Évek óta ismert és elismert márka a KLICKfix rendszere, így ejtünk róla pár szót itt is a webshopban. Mit jelent a KLICKfix márkanév? Elég egyszerű a német képlet: Klikkel és fix a táskád, tokod.

olvass tovább

Őszintén vallott az anyaságról Fejős Éva és Tatár Csilla

  • 2017. április 21.

Fejős Éva és Tatár Csilla igazi 21. századi, multifunkciós édesanyák, mindketten okosan lavíroznak a családanya és a dolgozó nő szerepek között. Meggyőződésük, hogy úgy tudnak igazán kiteljesedni anyaként, ha mellette kellő énidőt is csempésznek a mindennapokba. Anyák napja közeledtével a régió legnagyobb divatwebshopja, a Fashion Days, arra kérte a két, mindig stílusos sztármamát, hogy tavaszi baba-mama szetteket válogassanak össze, ezzel is inspirálva minden anyát arra, hogy bátran foglalkozzanak saját testük, lelkük felüdítésével is.

olvass tovább