Kulcsszó keresés /


Élmény, játék, szórakozás – Suzuki GSX-8S

Az idei szezonban a tesztelhető modellek zöme a naked kategóriából érkezett. Nem hiába, a csupasz motorok tarolják a piacot. Formájuk, dinamikájuk tökéletesen alkalmas a hétköznapi használattól kezdve a napi túrázáson át mindenre. A lecsupaszított külső pedig 100%-ban hozza a mai divatirányzat adta irányvonalat. Fiatalos, dinamikus motorok, ahol a GSX-8S, ha úgy tetszik egy új szereplő, hiszen hosszú idő óta az első igazán újnak tekinthető motor a Suzuki kínálatában.

olvass tovább

Nehéz terepen – Suzuki V-Strom 1050DE

A Suzuki legnagyobb túra-endúrója a V-Strom 1050DE vendégeskedett nálunk. A méltán népszerű V-Strom sorozat 20. évfordulóját ünnepli, így a tervezők mindent beleadtak, hogy ezt kellőképpen ütős módon tegyék emlékezetessé. A helyzetük nem könnyű, hiszen ez a kategória az egyik legtöbb versenytársat és a legkomolyabb technikai képességeket felvonultató osztály.

olvass tovább

Ha már gyors, legyen sport is – Suzuki Swift Sport

Kicsi, vagány és nagyon sárga. A 2020 végén modellfrissítésen átesett Swift Sport továbbra is egy feltűnő jelenség. Talán a legismertebb magyar márka már jó ideje nem Esztergomban készül, de valahogy mégis magunkénak érezzük. A Sport változat pedig ennél az érzésnél még többet ad, egy igazi versenyautós hangulatot és meglepően dinamikus képességet.

olvass tovább

Egyszerű és nagyszerű – Suzuki V-Strom 800DE

A ne ítélj elsőre mondás igazi cáfolata ez a fantasztikus motor! Bevallom őszintén, hogy első ránézésre egyáltalán nem fogott meg a 800DE. A csőrös kialakítás és a harsány svéd zászlóra emlékeztető színe nem villanyozott fel elsőre. Azt gondoltam, hogy kialakítása miatt egy főként terepre tervezett motort fogunk tesztelni, amely nagyon szűk rétegnek készül. Óriásit tévedtem!

olvass tovább

Réspiac – Suzuki Ignis 1.2 Allgrip GLX

Az Ignis harmadik generációjának csúcsváltozata járt nálunk. A legmagasabb felszereltséggel és összkerék meghajtással rendelkező modell, amely rengeteg szempontból különlegesnek mondható. A meglehetősen megosztó külsejű kisautóval kapcsolatban nem számíthatunk arra, hogy ellepi az utakat, de rengeteg előnye miatt van kézzelfogható relevanciája a modellnek.

olvass tovább

Vagy így, vagy úgy – Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid GLX

Immáron teljes hibrid meghajtással is kapható Magyarország legnépszerűbb autótípusa. Ránézésre kevés, beltartalomban jelentős a különbség a korábban már nálunk járt lágy hibrides meghajtáshoz képest. Vajon megéri az árát és érdemes ezt választani? Többek között erre kerestem a választ a mostani tesztünkben.

olvass tovább

Nincsenek véletlenek - Suzuki Vitara

  • 2022. november 07.

A Vitara az elmúlt 7 évben fogalommá nőtte ki magát hazánkban. 1988-ban mutatkozott be az első generáció, de Magyarországon a 2015-től Esztergomban gyártott negyedik generáció hozta az igazi áttörést. A Vitara végérvényesen és vitathatatlanul a családok igazi kedvencévé vált.

olvass tovább

Ruhával vagy ruha nélkül? – Suzuki GSX-S1000 GT és GSX-S1000

Azonos alapokra építve, de mégis két teljesen külön egyéniség járt nálunk az elmúlt két hétben. A meztelen S1000 és a túraruhába öltöztetett S1000 GT. Nagyon nehéz választás elé állított bennünket, hogy melyiket szeressük jobban, hiszen a stílus maga az ember, akarom mondani a motor. A vadságot, vagányságot kedvelők egyértelműen a naked, a végtelen kanyargós aszfaltcsíkot és a túrákat kedvelők pedig a GT változatot fogják jobban szeretni.

olvass tovább

A spórolás ára – Suzuki Vitara 1.5 hibrid 6AGS 4WD GLX Panoráma

A Suzuki modellpaletta második legdrágább modelljét próbáltuk az elmúlt hetekben. Ha a saját gyártású és fejlesztésű modellek sorát nézzük, akkor pedig messze a legdrágábbat. A népszerű Vitara hibrid hajtást kapott, amely korszakalkotó változás a modell és a márka történetében, hiszen első ezek sorában. Vajon megéri a „legzöldebb” technikát választani?

olvass tovább