A leghatásosabb gyakorlatok a formás hasizomért

A női alakformálás egyik legfőbb célja általában a lapos, feszes has elérése. A végeláthatatlanul végzett felülések azonban nem feltétlenül fognak elvezetni minket a célunkhoz. A súlyzós edzésről szóló sorozatunk mostani részében a hasizom edzésével kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat mutatjuk be.

olvass tovább

A hasizom formálása: tények és tévhitek

A tónusos, feszes has elérése általában az első számú célok közé tartozik, amikor valaki a teste formálásába kezd. Sajnos azonban a hasizom edzésével kapcsolatban rengeteg tévhit látott már napvilágot. Igyekeztük összeszedni a leggyakrabban előforduló hibákat és megmutatni, hogyan javíthatjuk ki azokat.

olvass tovább

Így lehet kerek feneked és lapos hasad!

Napjainkban is számos vita tárgya, hogy a fogyókúrázók számára a kardio, vagy a súlyzós edzés a hatékonyabb. Amíg korábban úgy gondolták, hogy az izomnövelésre a súlyzók, a súlycsökkentésre pedig kardio a válasz, addig manapság figyelembe kell vennünk, hogy az illető mennyit, és mit eszik. Ez ugyanis alapjaiban határozza meg, hogy mely edzésforma az ideálisabb számára.

olvass tovább

Hassunk a hasunkra

  • 2013. november 27.

A kockahas elmaradhatatlan jelzője a fittségnek. A gyönyörű hasfal kialakításához nem kell mást tenned, csak odafigyelni pár trükkre. Ezeket mutatjuk most meg Nektek.

olvass tovább

Formareform 7. hét

  • 2012. november 13.

Edzéseink nem épülnek egymásra, bármikor bekapcsolódhatsz és bárhogy variálhatod az edzésterveket. A gyakorlatok elvégzéséhez nem kell más, csak pár vizes palack, néhány törölköző és húsz perc. Ez alkalommal vállra, lábra valamint tricepszre dolgozunk, és persze nem maradhat ki a hát- és hasizom, hiszen ezek tartó izmok, amelyeket minden edzés alkalmával erősíteni kell.

olvass tovább

Formareform 6. hét

  • 2012. november 06.

Edzéseink nem épülnek egymásra, bármikor bekapcsolódhatsz és bárhogy variálhatod az edzésterveket. A gyakorlatok elvégzéséhez nem kell más, csak pár vizes palack, néhány törölköző és húsz perc. Ez alkalommal farizomra, vállra valamint tricepszre dolgozunk, és persze nem maradhat ki a hát- és hasizom, hiszen ezek tartó izmok, amelyeket minden edzés alkalmával erősíteni kell.

olvass tovább

Formareform 5. hét

  • 2012. október 29.

Edzéseink nem épülnek egymásra, bármikor bekapcsolódhatsz és bárhogy variálhatod az edzésterveket. A gyakorlatok elvégzéséhez nem kell más, csak pár vizes palack, néhány törölköző és húsz perc. Ez alkalommal far- és combizomra, hátra valamint mellre dolgozunk, és persze nem maradhat ki a hát- és hasizom, hiszen ezek tartó izmok, amelyeket minden edzés alkalmával erősíteni kell.

olvass tovább

Formareform 4.hét

  • 2012. október 16.

Edzéseink nem épülnek egymásra, bármikor bekapcsolódhatsz és bárhogy variálhatod az edzésterveket. A gyakorlatok elvégzéséhez nem kell más, csak pár vizes palack, néhány törölköző és húsz perc. Ez alkalommal far- és combizomra, vállra valamint bicepszre dolgozunk, és persze nem maradhat ki a hát- és hasizom, hiszen ezek tartó izmok, amelyeket minden edzés alkalmával erősíteni kell.

olvass tovább