Kulcsszó keresés /


'Míg én a fehér por, te a szívószál.' – társadalmi és szociális kinyilatkoztatás Punnany Massif szemmel, alig 12 év után

Avagy Felcser Mátéék még mindig ugyanazt a helyet foglalják el, mint legutóbbi 2010-es nagylemezük kiadásánál? Mi határozza meg egy zenekar zeneipályájának ívét és alakulását? Milyen érzés megélni, hogy az egykori csúcson levést leváltották s mi csak maximum középkategóriásak lettünk? Mi zajlik a backstageekben, és min múlik egyáltalán az, hogy fent tudjuk maradni a zeneipiacon? Mi tűnik jelenleg menőnek, mi jut el több tömegekhez, ha magát a zenét és a dalszövegeket nézzük?

olvass tovább

8 újabb tavaszi trend, amit imádni fogsz és tarolni fog!

  • 2015. október 20.

Tudjuk, hogy még térdig gázolunk a sárban és a levelekben, de olyan elképesztően klassz divattrendeket hoztunk nektek (ismét) tavaszra, hogy leesik majd az állatok. A préri lány, a cheerleader, a szexi kombiné, vagy a luxy geek? Hogy melyik leszel ezek közül, csak te döntöd el.

olvass tovább

Kis geekek és Rocker Űrtúristák

  • 2014. október 02.

Kis geekek és rocker űrturisták a Reserved őszi kampányaiban. Őrülten hangzik? Ha megnézitek a képeket, rögtön látjátok, hogy milyen vagány, ugyanakkor hordható darabokkal készült a Reserved az őszi szezonra. Rock the Universe!

olvass tovább

Kávétrendek 2014-ben

  • 2014. február 13.

Az egyszerű és gyors megoldások helyett az olyan étel és ital lesz a sikk, amit lassan, saját kézzel készítünk. Míg a slow food már elterjedt jelenség, a kávé geekek csak most ébredeznek. Fontos szempont lesz a fenntarthatóság és egyre népszerűbbek a mutatós kütyük. Többek között ilyen nemzetközi trendek gyűrűzhetnek be hazánkba is, amelyekről február végén André Hoinkis nemzetközi kávészakértő tart előadást a VinCE Budapest Wine Show-n.

olvass tovább

Szertelen és szexi: hipsterek és geekek

  • 2011. április 27.

Legyen szó társadalmi, gazdasági, sokszor ideológiai változásokról, a divat nem szalasztja el a lehetőséget, hogy reagáljon rájuk. Az ifjúsági szubkultúrák kiváltképpen erős pressziót gyakorolnak a trendeket megszerkesztő cégekre, általában az alternatívból keletkeznek az erős mainstream-vonalak.

olvass tovább