Kulcsszó keresés /


Oldschool – Az Új Toyota Land Cruiser

  • 2025. november 12.

Manapság sokszor érezzük úgy, hogy a régi, jó dolgokból már nem maradt semmi, és minden a digitális, érintőképernyős, steril elektrifikált jövő felé sodródik. Nos, a Toyota Land Cruiser új generációja (J250) pont az az üdítő kivétel, ami a legszebb értelemben vett oldschool élményt hozza vissza! Itt nem arról van szó, hogy valami hiányozna! A régi iskola minden előnye megmaradt, sőt, sikerült a modern világ legjobb vívmányait is beintegrálni a dicsőségesen analóg megoldások mellé.

olvass tovább

Digitális család: lehetőség és kihívás

  • 2025. október 25.

Az okostelefonok, tabletek, számítógépek és okostévék ma már a legtöbb otthon mindennapjainak természetes részei. A digitális eszközök megkönnyítik a kapcsolattartást és a szórakozást, ám egyre több kérdést vetnek fel a családi élet minőségére gyakorolt hatásukkal kapcsolatban.

olvass tovább

A Kibertér Természete – Dukai István kiállítása

  • 2025. október 03.

Mi lenne, ha a kibertérnek saját természete lenne? Nem a hideg sterilitás, hanem egy élő, lélegző rendszer, amely növekszik és ágazik. Dukai István új alkotásai a természeti formák és digitális struktúrák közötti csendes párhuzamokat vizsgálják. Geometrikus, meditatív kompozíciói a természet organikus komplexitását minimalista vizuális költészetté sűrítik.

olvass tovább

Sosem látott csúcstechnológia a Royal Caribbean hajóján: itt az élő digitális színház

  • 2025. szeptember 20.

Az Odyssey of the Seas tengerjáró hajó Two70 nevű különleges tere új dimenzióba emeli az óceáni szórakoztatást. A napközben panorámás társalgó, estére high-tech színházzá alakul, ahol 270 fokos digitális vászon és hat robotkar – RoboScreen – eleveníti meg történeteket. A 12K felbontású Vistarama vetítőrendszer, valamint Andy Flessas robotikai újításai révén a látvány magával ragadó. A Two70 színpadán különleges előadások – köztük a Starwater és a Leonardo’s Dreams – kínálnak egyedi élményt a vendégeknek, jegyváltás nélkül.

olvass tovább

Történelem egy csészében - Hogyan lett a kávé társasági esemény és digitális élmény?

  • 2025. augusztus 18.

A kávé története nemcsak egy ital fejlődéstörténete, hanem a társadalmakat formáló történelmi erőé is. A kávénövényt kezdetben körülölelő spirituális misztikumot a későbbiekben feloldotta és felőrölte – a valóságban is – a fejlődő társadalom: az ital élénkítő hatása miatt széles körben populárissá vált. Az ital fogyasztása hozta magával a kávéházak kialakulását, amelyek hamar találkapontokká és társasági események központjává váltak, és olykor forradalmak és történelmet formáló események színhelyéül is szolgáltak. A kapitalizmus térnyerésével és az élet felgyorsulásával a to-go kávézás a popkultúra szerves részévé vált, mára pedig az egykor misztikus növény a háztartások 85%-ának konyhapolcán is megtalálható.  Akár egy reggeli eszpresszóról, vagy egy nyugodt délutáni cappuccinóról van szó , a kávé mindig is összehozta az embereket. A Starbucks pedig végigkíséri a kávérajongókat ezen az ízekben és élményekben gazdag történelmi úton.

olvass tovább

Fél évszázad után lecserélik a vonalkódokat

  • 2025. május 21.

Hamarosan új korszak kezdődik a kiskereskedelemben: világszerte bevezetik a GS1 szabványos QR-kódokat a hagyományos vonalkódok helyett. Az új, kétdimenziós kódok több és részletesebb adatot hordoznak, kisebb helyet foglalnak el, és digitális adatbázisokhoz kapcsolhatók. A globális cél, hogy 2027 végére minden kasszarendszer olvasni tudja a QR-kódokat.

olvass tovább

Hogyan formálja át a mesterséges intelligencia a luxusipart?

  • 2025. február 20.

A mesterséges intelligencia (MI) forradalmasítja a luxusmárkák világát, új szintre emelve a vásárlói élményt és a termékek személyre szabhatóságát. Olyan ikonikus márkák, mint a Chanel, Gucci, Louis Vuitton és Prada, már integrálták az MI-t az ügyfélszolgálatba, a termékfejlesztésbe és a digitális luxusélményekbe. Nézzük, hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia a prémium divat és luxus kiegészítők piacát.

olvass tovább

A közösségi média új arcot ad a Valentin-napnak – de milyen áron?

  • 2025. február 12.

A Valentin-nap hagyományosan a szerelem és az intimitás ünnepe, de az elmúlt években a közösségi média teljesen új irányt adott az ünneplésnek. A szerelmesek számára már nemcsak a virág és a vacsora a fontos, hanem az is, hogy mindez „Instapozitív” legyen. A kérdés az, hogy a digitális világ valóban gazdagítja-e az ünnepet, vagy inkább új elvárásokat teremt és feszültségeket szül a párkapcsolatokban?

olvass tovább