Kulcsszó keresés /


Közép-Európa első Metaverzumban létrehozott virtuális showroomjával, NFT értékesítéssel és világhírű divatikonnal érkezik a Budapest Fashion & Tech Summit

  • 2021. november 29.

Negyedik alkalommal szervezi meg a Budapest Fashion & Tech Summit nemzetközi szaktekintélyeket megszólaltató divatipari konferenciát a Magyar Divat & Design Ügynökség. A 2021-es rendezvény a fenntarthatóság, a tudásmegosztás, a kulturális örökség, valamint az e-kereskedelem és a megváltozott fogyasztói szokások szemszögéből közelíti meg és mutatja be a divatipar jövőjét. Idén a rendezvény a digitális fejlődés új színterére lép, a közösségi média mellett ugyanis a Decentraland névre hallgató metaverzum digitális terében is követhető lesz, sőt egyedülálló virtuálisan showroom-ban ad lehetőséget a divat- és designtermékek értékesítésére.

olvass tovább

Ez az öt egyszerű lépés óvhatná meg a magyar kkv-kat a milliós károktól

  • 2021. november 28.

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy kitörölték azokat. „A cégek nem szívesen beszélnek ezekről a problémákról. Sőt az is jellemző, hogy ha megtörtént a baj, akkor elgondolkoznak, de a „tűzoltáson” kívül mégsem tesznek hosszú távon semmit. Pedig, ha mindössze öt fontos szempontot figyelembe vesznek és ezekre időt és pénzt is áldoznak, sokkal biztonságosabbá tehető az informatikai rendszerük” – osztotta meg tapasztalatait Juhász Viktor, a felhőmegoldásokat szállító iSolutions Kft. ügyvezetője.

olvass tovább

A legjobb munkatársait veszítheti el az a cég, aki nem biztosít home office-t

  • 2021. október 01.

Bár a legtöbb irodában újraindult az élet tavasszal, sok cég választotta hosszú távon is a hibrid működést, vagyis a home office és a személyes jelenlét kombinációját. Másfél év alatt rendkívül fontossá vált az otthoni munkavégzés lehetősége nemcsak a munkáltatók, hanem a munkavállalók számára is. „Olyannyira átalakulóban van a régi rendszer, hogy egyes ágazatokban a legjobb munkatársakat csak akkor fogja tudni megtartani egy cég, ha biztosítja számukra a home office-t. Mindezt pedig a lehető legprofibb informatikai és digitális háttértámogatással teheti meg” – osztotta meg tapasztalatait Juhász Viktor, a felhőmegoldásokat szállító iSolutions Kft. ügyvezetője.

olvass tovább

Férfias játékok – BMW R18

Vitathatatlan Cruiser érzés hagyományos elemekkel úgy megalkotva, hogy rajongani fogunk az analóg elemekért, most, egy digitális korban. A BMW mert és tudott igazán nagyot álmodni. Méghozzá jó nagyot, amikor megalkotta az 1802 cm3 -es 345 kg tömegű R18-at. Újraértelmezett és újra elérhetővé tett egy kategóriát a saját kínálatában. Az elmúlt több mint 20 évben, az R 1200 C óta, ugyanis nem volt még hasonló motorja sem a bajoroknak.

olvass tovább

Szakadj ki a digitális világból

Nem mindegy, hogy kiszakadunk a valóságból egy kicsit a digitális világba, vagy kiszakadunk a digitális világból a valóságba. Az online kommunikáció, a közösségi oldalak, érezhetjük úgy, hogy állandó figyelmet igényelnek. Íme, három következmény, ha szinte kiiktatjuk a személyes kommunikációt:

olvass tovább

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot! – Mit tanuljunk online home office idején?

  • 2020. március 26.

A világjárvány már nem csak kopogtat az ajtón, az elmúlt napokban valósággal berobbant az életünkbe és drasztikusan megváltoztatta a hétköznapokat. Még csupán ízlelgetjük, milyen lesz az „új normális" a következő hetekben-hónapokban, hogyan alakítsuk ki a napi- és munkarendünket és keressük az utakat, hogy ne kelljen teljesen elszakadnunk a hobbijainktól. Nagy szerencsénk van, mert ma már a lakásunkba zárva is láthatunk egy nagy szeletet a világból, online edzéseken és főzőleckéken vehetünk részt, sőt, nyelveket vagy akár új szakmát is tanulhatunk. Íme néhány tipp a digitális tanuláshoz, hogy ép ésszel megússzuk a bezártságot és előnyünkre fordítsuk a kényszerpihenőt.

olvass tovább

Te hallottál már a digitális detoxról?

  • 2019. november 21.

Manapság már nem számít újdonságnak, és talán kezdünk megbarátkozni vele, hogy javarészt az online térben élünk. Itt kommunikálunk a barátainkkal és családtagjainkkal, itt üzletelünk, és természetesen legtöbben valamilyen social media felületen vagy egyéb tartalommegosztó oldalon kapcsolódunk ki. Azonban egyre többen vannak azok, akik minderre szeretnének nemet mondani, és a digitális detox mellett teszik le a voksukat. Hogy ez mit is jelent pontosan, most eláruljuk!

olvass tovább

A storytelling a designtermékek esetében is fontos

  • 2019. július 09.

Egy őszinte és a kommunikációs csatornákhoz megfelelően igazított storytelling sikerre vihet egy fiatal design márkát – többek közt erről is szó esett az MDDÜ szervezésében, a Design START program keretében közelmúltban megrendezett szakmai workshopokon. A fiatal formatervezők számára tartott legutóbbi interaktív előadások témája a marketing és digitális technológia, illetve a márkaépítés és designkommunikáció volt. A programban résztvevő tervezők hamarosan gyakorlati feladatokkal folytatják a mentoring programot.

olvass tovább

Bővebb üzleti ismeretekre lenne szükségük a hazai designereknek

  • 2019. június 08.

A Magyarországon tanuló designipari és tervező szakemberek bevonásával készített designipari kutatást a Magyar Divat & Design Ügynökség, amelyből kiderül, hogy a pályakezdő fiatalok kevéssé vannak felvértezve a sikeres vállalkozói léthez szükséges tudással az üzleti fejlesztés és finanszírozás témakörében. A helyzet előremozdítása érdekében több modulból álló szakmai workshop sorozatot indított a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ), melynek keretében a résztvevők többek közt olyan fontos témákban kaphatnak gyakorlatban hasznosítható tudást, mint például a marketing és digitális technológia, a márkaépítés és a designkommunikáció.

olvass tovább

A Z generáció tulajdonságai

A Z generációt más néven digitális bennszülötteknek is nevezik, hiszen ők már beleszülettek az internet világába. Jellemzően 1996 után születtek. Számukra már létszükséglet a webes háló, anélkül el sem tudják képzelni az életüket. Az X, Y és Z generáció kifejezéseket leggyakrabban a marketing területén használják, mert bizonyos termékeket célzott társadalmi rétegeknek szeretnének eladni, és a fenti elnevezésekkel különböztetik meg azokat egymástól.

olvass tovább