Egészséges vacsora tipp: különböző fűszerezésű humuszvariációk

  • 2019. november 08.

Ha szeretnénk olyan vacsorát készíteni, ami egészséges, nem terheli meg a szervezetünket a késői órákban, könnyedén, ráadásul többféle variációban elkészíthető, akkor van egy tökéletes tippünk: a humusz. Ehhez pedig nincs is szükségünk másra, csak csicseriborsóra, és fűszerekre, illetve maximum 10 percre. Jó étvágyat!

olvass tovább

Aszalt szilvás - csicseriborsós marharagu

  • 2017. december 04.

Egy alapvetően klasszikusnak számító ételt is megbolondíthatunk, ha egy-egy különlegesebb összetevőt csempészünk bele. Ezúttal ez az alapanyag az aszalt szilva, ami egy marharaguba kerül. Ezen felül pedig a csicseriborsó és a bulgur gondoskodnak arról, hogy ne csak finom, hanem egészséges is legyen az, amit eszünk.

olvass tovább

Csicseriborsó krém

  • 2014. november 02.

A csicseriborsó nagyon ideális növényi fehérjeforrás, tartalmazza a szükséges esszenciális aminosavakat a szervezet számára. Fogyaszthatjuk pástétomként, de készíthetünk belőle akár főételeket is.

olvass tovább