Kulcsszó keresés /


Öltözzenek az 1920-as évek Amerikájába! - Rendhagyó divatkavalkád várható az Arénában

  • 2022. június 03.

A 20. század utolsó harmadában, az USA-ban született meg a posztmodern irányzat. Nem csak gyönyörű épületeket, hanem például zenei újításokat, később magát a "Scott Bradlee's Postmodern Jukebox" megalakulását is köszönhetjük ennek az időszaknak. A PMJ budapesti koncertje kapcsán arra kérik a szervezők a közönséget, hogy: Gatsby stílusú öltözékben érkezzenek az Arénába.

olvass tovább

Kiemelkedően szerepeltek a magyar designmárkák a párizsi Maison&Objet designvásáron

  • 2022. április 20.

Március végén lezajlott az idei első Maison&Objet designvásár Párizsban, az eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt szereplő öt magyar tervező felhívta magára a nemzetközi közönség figyelmét, a termékeik iránt élénk volt az érdeklődés. Az esemény ideje alatt több eladás, megrendelés és potenciális együttműködési lehetőség is született, így elmondható, hogy a magyar részvétel újabb értékesítési csatornákat nyitott meg a tervezők számára.

olvass tovább

Budapest után Milánóban arattak sikert a magyar divatmárkák

  • 2022. április 13.

A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait. A négy legnagyobb nemzetközi divathét között számon tartott Milano Fashion Week-en a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös Nemzetközi Mentorprogramjának résztvevői közel egy héten keresztül mutatkoztak be különböző helyszíneken. A világhírű eseményre a nemzetközi szakma és sajtó neves képviselői mellett számos viszonteladó, forgalmazó és nagykereskedő látogatott el, így egyedülálló lehetőség nyílt a magyar márkák számára a nemzetközi piacokra való belépéshez.

olvass tovább

Megnyitotta kapuit a Hard Rock Hotel Budapest

  • 2022. április 07.

A vibráló Hard Rock Hotel Budapest új szintre emeli a főváros hotel kínálatát a lánc első közép-európai szállodájával. A Hard Rock márka 50 éve a zene erejével kapcsolja össze az embereket, legyen szó bármilyen zenei stílusról, a poptól a hip-hopon át az indie-n és a jazz-en keresztül a hard rockig. Az 1971-ben alapított Hard Rock International 68 országban, közel 250 helyszínen van már jelen, amelybe beletartoznak a Hard Rock Cafe®-k, hotelek, kaszinók és Rock Shopok® is. A Nagymező utcában található 5 csillagos szálloda koncepciója, hogy igazi lifestyle hotelként teljes zenei és vizuális élményt nyújt vendégeinek, csupán karnyújtásnyira a budapesti Broadway színes világától.

olvass tovább

Mit adhat a meditáció? - Interjú Dr. Czike Klárával

  • 2022. január 30.

dr. Czike Klára a Therakadémia nevű kurzusfolyam vezetője, buddhista tanító, meditációs tanár és coach. 11 éve meditál, 7 év vezet képzéseket, elvonulásokat. A pandémia előtt rendszeresen járt külföldre különböző ázsiai és európai kolostorokba meditálni, tanítója Tiszteletreméltó Dhammasami vezető burmai szerzetes, aki 6 kolostort vezet világszerte. Közösségüknek Elvonulóközpontja nyílt tavaly nyáron Erdőtelek településen (Heves megye), ahol a budapesti központ (Pandita Meditációs Központ) mellett immár természeti környezetben is tarthatnak csendes elvonulásokat.

olvass tovább

Canissi Szabóság - Méretes öltönyök, extra törődéssel

  • 2021. december 06.

A férfi méretre szabott öltönyök jeles magyar márkájává nőtte ki magát a Canissi. A Canissi Szabóság alapítója, tulajdonos-ügyvezetője Kanizsai Szilvia elárulja, hogyan dolgozik, hogyan küzdi le a vállalkozása útjába gördülő akadályokat és mi sarkallta arra, hogy a klasszikus eleganciát újra életre hívja Budapesten?

olvass tovább

Közép-Európa első Metaverzumban létrehozott virtuális showroomjával, NFT értékesítéssel és világhírű divatikonnal érkezik a Budapest Fashion & Tech Summit

  • 2021. november 29.

Negyedik alkalommal szervezi meg a Budapest Fashion & Tech Summit nemzetközi szaktekintélyeket megszólaltató divatipari konferenciát a Magyar Divat & Design Ügynökség. A 2021-es rendezvény a fenntarthatóság, a tudásmegosztás, a kulturális örökség, valamint az e-kereskedelem és a megváltozott fogyasztói szokások szemszögéből közelíti meg és mutatja be a divatipar jövőjét. Idén a rendezvény a digitális fejlődés új színterére lép, a közösségi média mellett ugyanis a Decentraland névre hallgató metaverzum digitális terében is követhető lesz, sőt egyedülálló virtuálisan showroom-ban ad lehetőséget a divat- és designtermékek értékesítésére.

olvass tovább

Útinapló: Nápoly, Capri - Indulás az álmok szigetére

Időben sikerül felébrednem. Kicsit félve pillantok a reggeli tükörbe, az előző napra gondolva. Belegondolok milyen korán indultam Budapestről, milyen hirtelenséggel kerültem a nápolyi káoszba. Aztán felidéződnek az ízek, amiket mind megettem, a pizza, a sütemények, az esti hatalmas gelato, no meg a pohár prosecco, capuccinók... – Egész jó! Rosszabbra számítottam! –summázom a látottakat a fürdőszobában.

olvass tovább