Kulcsszó keresés /


Egy – Kettő - Három – Peugeot 308 1.2 Puretech Allure

Nem túl régen kaptunk egy levelet, ahol azt a jogos kritikát fogalmazta meg olvasónk, hogy miért van az, hogy szinte mindig olyan autókat tesztelünk, amelyek átlagos vásárló számára elérhetetlenek. Kizárólag gyönyörű plug-in hybrid vagy elektromos meghajtású gépkocsikat, amelyek ára úgy nyolc számjegyű és gyakran nem is egyessel kezdődik. Hosszan lehet magyarázni ennek az okát, a mai trendeket, de ezt meghallgatva kifejezetten olyan modellt kerestünk, amely a belépő szinthez képest racionális távolságra, elérhetőségre van. Az Allure 308 felszereltsége bőséges, de a motorját tekintve a legkedvezőbb áru.

olvass tovább

Az egészségünk a legdrágább kincs, mégis rosszul szellőző, nedves lakásokban élünk

  • 2022. október 11.

Miközben tudjuk, hogy az egészség a legdrágább kincs, a felmérések szerint Magyarországon a lakosság 25 százaléka él nedves, rosszul szellőző otthonokban. Vagyis minden negyedik ember lakása nedves, rosszul szellőző, akár penészes. A nedves környezet 40 százalékkal növeli az asztma és a légzőszervi betegségek kialakulásának esélyét. A felnőtt lakosság 5 %-a szenved asztmás megbetegedésben.

olvass tovább

Miről ismerhető fel a kényszeres hazudozó?

Miért vagyunk néha elhallgatók és elferdítők? Egyetlen mondattal össze lehet foglalni: az igazság nem tesz jót. Úgy kezeljük az igazságot, mintha fölöslegesen felírt gyógyszer lenne, ezért be sem adjuk a másiknak, akit szeretünk. Az igazság-dózis csak fölösleges adalékanyag volna, csak rosszat tesz, mérgez, vitát szít, bonyodalmakat okoz, magyarázatot vár, és eltávolít egymástól.

olvass tovább

Vajon visszatér-e a hazánkba a kávézás aranykora?

  • 2022. október 04.

A világon minden évben szeptember 29-én ünneplik a Kávé Világnapját. A friss élénkítő fekete ital töretlen népszerűségnek örvend Magyarországon. A magyarok ugyanis egyre több kávét fogyasztanak, amiben az egyre fejlettebb és professzionálisabb kávégépek is szerepet játszanak.

olvass tovább

Teltházas show keretében mutatkoztak be a magyar tervezők a milánói divathéten

  • 2022. október 01.

A budapesti divathét sikereit követően a magyar divattervezők Olaszországban nyűgözték le a szakmai közönséget és a divatrajongókat. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) stratégiai együttműködésének köszönhetően nyolc magyar márka mutathatta be 2023-as tavaszi-nyári kollekciójának darabjait a Milano Fashion Week (MFW) keretében, a PELSO pedig egy önálló prezentációra kapott lehetőséget. Az ADI Design Museumban helyet kapó, 48 lookot felvonultató divatbemutatón több mint 300 néző vett részt, melléjük többezer látogató csatlakozott, akik a Fashion Hubban megtekinthető prezentációra voltak kíváncsiak.

olvass tovább

Az arisztokrácia „diszkrét” bája – Range Rover D350 First Edition MHEV

Sokat nem kell magyarázni senkinek, hogy mi is a Range Rover. Az 1970 óta létező modell eredetileg nem luxusterepjárónak készült, de mostanáig ezt a szerepet is kiérdemelte. Amikor a brit autókról beszélünk, ez a típus megkerülhetetlen. Nem véletlen, hogy az angol királyi családot is számos alkalommal láthatjuk ilyen autóban. A helyzet fintora viszont, hogy az egyik angol ikont, pont a korábbi gyarmat egyik jól ismert cégcsoportja, a Tata birtokolja.

olvass tovább

Közel 4000 látogatóval aratott nagy sikert a 10. jubileumi BCEFW

  • 2022. szeptember 10.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szervezésében idén ősszel 10. jubileumát ünneplő Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) központi eseményét a hétvége során több mint 2000-en látogatták meg a Szépművészeti Múzeum falai között, ahol az impozáns művészeti alkotások mellett vonultak fel a jövő tavasz-nyár divattrendjei. Összesen 24 márka küldte kifutóra legújabb darabjait, a magyarok mellett két lengyel és hét ukrán tervező is képviseltette magát a budapesti divathéten. A stiláris körkép nagyon vegyes volt, a klasszikus stílustól a streetwear márkákig láthattak kollekciókat az érdeklődők, városszerte pedig közel 30 kiegészítő esemény pezsdítette fel a budapesti divatéletet, így összesen közel 4 000 érdeklődőt fogadott a rendezvénysorozat.

olvass tovább

A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország

  • 2022. szeptember 05.

A mai nappal a Coca-Cola HBC Magyarország vált a világ legnagyobb magántulajdonban lévő alkoholos italokat gyártó társasága, a Bacardi-Martini meghatározott prémium alkohol márkáinak kizárólagos magyarországi forgalmazójává. Így a vállalat kínálata szeptembertől kilenc új prémium és szuperprémium alkoholmárka mintegy 60 termékével bővül. A Coca-Cola HBC Magyarország tovább fejleszti 24/7 portfólióját és egy újabb lépést tesz annak irányába, hogy vezető disztribútorrá váljon a hazai prémium alkoholok piacán.

olvass tovább