Kulcsszó keresés /


A hely, aminek lelke van: Tiszakécske

Pihenés, wellnessezés, kirándulás a családdal vagy egy kis romantikázás édes kettesben – a napfény és a vizek városa, Tiszakécske mindenkit sok szeretettel vár! Aki még nem járt ott, annak érdemes felírnia az őszi bakancslistájára! Eláruljuk, miért.

olvass tovább

Futárok álma – Honda SH350I

Formája, kialakítása és méretei alapján az új Honda SH350 határozottan egy városi motor. A hengerűrtartalom alapján viszont egyértelműen többre is képes lehet. Egyedi, az SH szériára jellemző formavilága megmaradt, de a meghajtása végett egy kuriózum a városi robogók zsúfolt világában.

olvass tovább

Elengedni a kezét, remélve, hogy visszatér

Távolról szeretni sose volt egyszerű feladat, akár csak másik városból, akár másik országból. Rengeteg kitartást, odaadást és türelmet igényel, de nem lehetetlen. Sokat lehet tanulni belőle, főképp az önfegyelemről és arról, hogy mekkora erő lakozik benned és egy ilyen kapcsolatban.

olvass tovább

Mi kell a nőnek? – Toyota Yaris 1.5 Hybrid 116LE

Mindenféle férfisoviniszta vagy éppen feminista félre értelmezés ellenére azt kell, hogy állítsam, hogy a nők jelentős többsége és itt elsősorban a nagyvárosokban lakó nőkre gondolok, sokkal inkább szeretne olyan autót használni, amely pici, kényelmes és nem utolsó sorban takarékos. A cél tehát nem az, hogy az előző generációt követő még nagyobb legyen, hanem sokkal inkább az, hogy lehessen vele parkolni, kényelmesen lehessen lavírozni a forgalomban.

olvass tovább

Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

  • 2021. július 02.

Átlépte az 500 forintos lélektani határt egy csésze kávé átlagára a magyar városközpontokban – derült ki a ClientFirst Consulting felmérésből. Az országszerte 124 kávézót próbavásárlásokkal felmérő cég kutatásából az is kiderült, hogy csaknem 15%-kal drágább az ország nyugati országrészében ugyanaz a kategóriájú kávé, mint a keleti megyékben. A felmérés ugyanakkor arra is rámutatott, hogy habár számos helyen igyekeznek javítani a vásárlói élményen, a magas ár nem feltétlenül jelenti azt, hogy az ügyfél jobb minőségű terméket és magasabb szintű kiszolgálást kap.

olvass tovább