Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • DIVAT&STÍLUS
    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity
  • SZÉPSÉG
    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok
  • KERESD A NŐT
    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont
  • STYLELIFE
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family
  • STYLE LOUNGE
  • STYLENEWS
    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények
  • STYLEHOME
Trendek:
Életstílus
Keresd a nőt! - Ajándék

Ajándék

Keresd a nőt!
Otthon & Design - Top10: így varázsolhatod ragyogóvá a vacsora asztalt karácsonykor

Top10: így varázsolhatod ragyogóvá a vacsora asztalt karácsonykor

Otthon & Design
Keresd a nőt! - Közös ügyünk az állatvédelem – portréinterjú  Dr. Vetter Szilviával

Közös ügyünk az állatvédelem – portréinterjú Dr. Vetter Szilviával

Keresd a nőt!
Stylelife - Nagy téli bakancslista – programok, amelyek felejthetetlenné teszik az ünnepi időszakot!

Nagy téli bakancslista – programok, amelyek felejthetetlenné teszik az ünnepi időszakot!

Stylelife
Divat & Stílus - Stílusiskola: karácsonyi outfitek fehérrel

Stílusiskola: karácsonyi outfitek fehérrel

Divat & Stílus
Stylelife - Mindent a cél érdekében -  Mindent a Bak jegyről

Mindent a cél érdekében - Mindent a Bak jegyről

Stylelife
Keresd a nőt! - Isten nem siet. Nem időkhöz kötött hanem szándékhoz

Isten nem siet. Nem időkhöz kötött hanem szándékhoz

Keresd a nőt!
Stylelife - Mi történik a héten? 2025.12.22-28.

Mi történik a héten? 2025.12.22-28.

Stylelife
Mobility - Luxus Elérhető Áron: Omoda 9 SHS Teszt

Luxus Elérhető Áron: Omoda 9 SHS Teszt

Mobility
Hírek - Az elegancia ünnepe – beszélgetés Kanizsai Szilviával, a Canissi alapítójával

Az elegancia ünnepe – beszélgetés Kanizsai Szilviával, a Canissi alapítójával

Hírek
Stylenews - 10 dolog, amit nem tudtál a Grincsről

10 dolog, amit nem tudtál a Grincsről

Stylenews
Stylelife - A kutya hirtelen kedvetlen, lassú, bújós? – A csendes betegségek láthatatlan jelei

A kutya hirtelen kedvetlen, lassú, bújós? – A csendes betegségek láthatatlan jelei

Stylelife
Keresd a nőt! - Minden rosszban, van valami jó

Minden rosszban, van valami jó

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál

A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál

Keresd a nőt!
Gasztronómia - 10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor

10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor

Gasztronómia
  1. Mobility
  2. Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda...

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025

  • 2025. december 24.
  • Komment

Amikor a tükörben felbukkannak a jellegzetes, morcosra húzott LED-mátrix fényszórók és a vRS embléma, a legtöbb autós ösztönösen lehúzódik. De vajon csak a 265 lóerő teszi az új Škoda Octavia Combi RS-t a pályák királyává, vagy van itt valami mélyebb tartalom is? Kipróbáltuk a 2025-ös modellt, amely bebizonyította: a cseh gyártó nemcsak finomított a recepten, hanem tökélyre fejlesztette a „mindent tudó autó” fogalmát.

  Megosztás Küldés

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

Az erődemonstráció számai: Mit tud a 2.0 TSI?

Az új Octavia RS szíve a már jól ismert, de tovább finomított 2.0 literes, turbófeltöltős benzinmotor. A 2025-ös frissítéssel a teljesítmény 265 lóerőre (195 kW) nőtt, amihez tekintélyes, 370 Nm-es maximális forgatónyomaték társul. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a gázpedál érintésére az autó azonnali és lineáris megindulással válaszol.

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

A 0-100 km/h-s sprintet mindössze 6,5 másodperc alatt teljesíti, a végsebessége pedig elektronikusan korlátozott 250 km/h. De az RS-nél sosem a puszta számok voltak a legfontosabbak, hanem az a magabiztosság, ahogy ezt az erőt az aszfaltra viszi. A továbbfejlesztett elektronikus differenciálzár (VAQ) gondoskodik róla, hogy a kanyarokból kigyorsítva ne csak gumifüstöt, hanem valódi tapadást kapjunk.

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

Kiforrott technológia, brutális fellépés

A 2025-ös frissítés külsőleg finom, de határozott változásokat hozott. Az új, második generációs LED-mátrix fényszórók nemcsak 36 szegmenssel világítják meg az utat (elkerülve a szembejövők vakítását), hanem sokkal élesebb, technokratább megjelenést kölcsönöznek az autónak. Az átdolgozott lökhárítók és a fekete optikai csomag (hűtőrács, tükörházak, ablakkeretek) vizuálisan mélyebbre húzzák az autót, sportosabb súlypontot sugallva.

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

Az utastér, ahol a minőség és a praktikum találkozik

Ami az ajtók mögött fogad, az messze túlmutat a klasszikus középkategórián. A Skoda mérnökei már régen rájöttek arra, hogy a sportosság nem mehet a komfort rovására.

  • Kiváló üléspozíció: Az új generációs RS sportülések integrált fejtámlával és masszív oldaltartással rendelkeznek. Az Alcantara és bőr kombinációja nemcsak prémium érzetet kelt, de nyáron sem izzadunk bele. Az állítható combtámasz pedig a hosszú távú utazások megváltója.
  • Anyaghasználat: A műszerfalat puha, varrott szövetburkolat fedi, a dekorbetétek pedig szénszálas hatást keltenek, de nem hatnak olcsónak. Az összeszerelési minőség példás: nincs nyöszörgés, nincs sorja.
  • Térkihasználás: Itt a Skoda verhetetlen. A 640 literes csomagtartó (mely az ülések ledöntésével 1700 literig bővíthető) mellett a hátsó lábtér továbbra is akkora, hogy egy kosárlabdázó is kényelmesen elfér hátul.

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

A technológia sötét oldala: Szoftveres anomáliák

Bármennyire is közel áll a tökéleteshez a konstrukció, a digitalizáció rögös útján a Skoda is megbotlik néha. A teszthét alatt egy visszatérő hibával találkoztunk, ami rontja az egyébként prémium felhasználói élményt.

A fekete képernyő esete: Hátramenetbe kapcsolva a váltót, az új, 13 colos központi kijelzőn nem minden esetben jelent meg azonnal a tolatókamera képe. Előfordult, hogy 3-5 másodpercig csak egy üres, fekete felületet néztünk, miközben az autó már mozgott.

Ez egyértelműen szoftveres optimalizálási probléma. Bár a hardver gyors és a menürendszer logikusabb lett, mint az elődmodellé, ez a bizonytalankodás bosszantó egy ilyen árkategóriájú autónál. Bízunk benne, hogy egy közeli OTA (over-the-air) frissítés orvosolja ezt, hiszen az alapok (a kamera felbontása és a szenzorok pontossága) kiválóak.

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,
Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

Vezetési élmény: Miért „villog le” mindenkit?

A válasz egyszerű: a rugalmasság. A 7-fokozatú DSG váltót úgy programozták, hogy RS módban villámgyorsan pakolja vissza a fokozatokat. Autópálya-tempónál (130 km/h) a motor éppen abban a tartományban van, ahol a turbónyomás azonnal rendelkezésre áll. Egy előzés nem tervezést, hanem csak egy határozott bokamozdulatot igényel.

A futómű – bár 15 mm-rel alacsonyabb a széria Octaviánál – a választható DCC (Adaptive Chassis Control) lengéscsillapítókkal meglepően jól kezeli a magyar utakat. Comfort módban egy ringatózó családi hajó, Sport módban pedig felkeményedik annyira, hogy a kanyarokban ne legyen oldaldőlés.

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

Összegzés és ítélet

A 2025-ös Škoda Octavia Combi RS továbbra is a svájci bicska az autók között. Nem eltúlzott külső méreteivel (4,7 méter alatt marad) még városban is élhető, miközben belső tere és menetteljesítménye a nagyobb kategóriákat idézi.

Kinek ajánljuk? Annak a családapának vagy családanyának, aki nem akar lemondani a vezetés élményéről, de szüksége van a helyre a babakocsinak. Annak a cégvezetőnek, aki sokat van úton, és értékeli a biztonságot, a dinamizmust és a kiforrott ergonómiát.

Az Octavia RS nem véletlenül ikon. Egy olyan világban, ahol mindenki SUV-t akar gyártani, a Skoda megmutatta, hogy a klasszikus kombi forma, egy kis sportossággal fűszerezve, még mindig a legjobb választás a valódi életre.

Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Mobility -  - Škoda, Škoda Octavia, Škoda Octavia Combi RS 2025,

  • Škoda Škoda Octavia Škoda Octavia Combi RS 2025

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025 - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Nem véletlen, hogy a belső sávban mindig egy Škoda villog le - Škoda Octavia Combi RS 2025
    • Autó & Motor
    Kedvenc receptem MEB platformra - Új Škoda Elroq 85 Teszt - Autó & Motor, divat, életmód, stílus
    Kedvenc receptem MEB platformra - Új Škoda Elroq 85 Teszt
    • Autó & Motor
    Konzervatív értékek, modern technika és zseniális ötletek - Skoda Kodiaq
    A szolid cirkáló - megújult Škoda Superb
    Heti top 10A hét legjobb írásai
    Egy igazi apának a családja az első - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Egy igazi apának a családja az első
    • Keresd a nőt!
    Ahhoz, hogy rátalálj a megfelelő emberre, először neked kell megfelelővé válnod - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Ahhoz, hogy rátalálj a megfelelő emberre, először neked kell megfelelővé válnod
    • Keresd a nőt!
    Mindent a cél érdekében -  Mindent a Bak jegyről - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Mindent a cél érdekében - Mindent a Bak jegyről
    • Stylelife
    30 romantikus vígjáték téli estékre
    A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál
    Tippek, hogyan ne agyalj
    6 fajta meditációs gyakorlat
    Amire a nő harmincon túl valójában vágyik
    Top10: tippek a karácsonyi ajándékok stílusos becsomagolásához
    Az almaecet 8 jótékony hatása

    Kapcsolódó cikkek

    Kedvenc receptem MEB platformra - Új Škoda Elroq 85 Teszt

    Kedvenc receptem MEB platformra - Új Škoda Elroq 85 Teszt

    Konzervatív értékek, modern technika és zseniális ötletek - Skoda Kodiaq

    Konzervatív értékek, modern technika és zseniális ötletek - Skoda Kodiaq

    A szolid cirkáló - megújult Škoda Superb

    A szolid cirkáló - megújult Škoda Superb

    Kifutót vagy új modellt?

    Kifutót vagy új modellt?

    Ne gondolkozz feketén-fehéren! - A színek hatalma

    Ne gondolkozz feketén-fehéren! - A színek hatalma

    A mindennapok hőse – kipróbáltuk az új Skoda Scalat

    A mindennapok hőse – kipróbáltuk az új Skoda Scalat


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    DIVAT&STÍLUS

    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity

    SZÉPSÉG

    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok

    KERESD A NŐT

    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont

    STYLELIFE

    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family

    STYLE LOUNGE

    STYLENEWS

    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények

    STYLEHOME

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • DIVAT&STÍLUS
      • Hírek
      • Stílusiskola
      • Celebrity
    • SZÉPSÉG
      • Smink
      • Bőrápolás
      • Hajápolás
      • Illatok
    • KERESD A NŐT
      • Fesztelen mindennapok
      • Lélekhangok
      • Férfi szemmel
      • Szívvonal
      • Férfiszempont
    • STYLELIFE
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Egészség
      • Fitness
      • Stylebusiness
      • Utazás
      • Esküvő
      • Stylekids
      • Style family
    • STYLE LOUNGE
    • STYLENEWS
      • Aktuális
      • Interjúk
      • Mobility
      • Style ART
      • Kultúr-kitérő
      • Rendezvények
    • STYLEHOME
    • MENSTYLE.HU