DIVAT&STÍLUS / Hírek


Megérkezett a Ray-Ban 2023-as tavasz-nyári szemüveg kollekciója

  • 2023. március 28.

Melyik volt az a pillanat, amikor rátaláltál önmagadra? A Ray-Ban legújabb kampánya, amely a márka jól ismert, „Genuine Since 1937” szlogenjére épül, ahol a „since” azt az időpontot jelöli, amikor a legigazabb önmagunkká válunk. A Ray-Ban a Mega trend keretein belül a valaha volt legnépszerűbb sziluettjeit frissíti fel, melyekben a klasszikus dizájn és a hagyományokon túlmutató vállalkozószellem egyesül, hogy aztán megszülethessen a két úttörő: a Mega Clubmaster és Mega Wayfarer.

olvass tovább

Mennyire strapabírók a Nike cipők?

  • 2023. március 17.

A vadonatúj és minden kényelmet elősegítő megoldásoknak köszönhetően a Nike cipők közül vitathatatlanul a legegyszerűbb, az Air Max Terrascape 90, amely modell hasonlít leginkább az alaplábbelire. Az anyagok azonban robusztusabbak, az alapot, a nyelvet és a cipőt vászon borítja. A gyártó természetesen a tapadást most sem hagyta figyelmen kívül, mindamellett, hogy folyamatosan a fenntarthatóságra összpontosít a gyártás során. Ennek a sneakernek a tömegének 20%-a újrahasznosított, ami a „krátertalpban” az átlátszó réteggel magyarázható. Ugyanaz a kényelem, mint az eredeti Nike Air Max 90-es, csak ezzel a tornacipővel a környezetünkkel is összhangba lehetünk.

olvass tovább

Öleld át a hideget a Cukovyval

  • 2023. február 16.

Dinamikus, harsány, praktikus - ezek jellemzik a Cukovy legújabb kollekcióját, amely a világ állandó változására reflektál. A márka szétcsatolható pufikabátjai új formavilággal és színkombinációkkal tértek vissza az új szezonban.

olvass tovább

Az ANSWEAR hatalmasat lép a Sneakerstudio és a PRM márkák felvásárlásával

  • 2023. február 16.

A divattal és életmóddal foglalkozó e-kereskedelmi vállalat, az ANSWEAR 2022-ben közel 210 millió euró bevételt generált, de fejlődése nem áll meg. Felvásárolja a Sneakerstudio-t, Kelet-Közép- Európa egyik vezető sneaker és streetwear forgalmazóját, valamint a növekvő prémium utcai divatmárkát, a PRM-et. Az ANSWEAR által képviselt “lifespiration” vonal ezzel izgalmas, új szintre lép.

olvass tovább

88 éves korában elhunyt Paco Rabanne

  • 2023. február 03.

A spanyol divattervező egyedi fém ruháiról vált világhírűvé és összetéveszthetetlenné. A márka kiemelkedő jellemzői: szereti a kontrasztokat, rendkívül sexy, innovatív, szenvedélyes, forradalmár, áthágja a szabályokat, a fémek játéka és az arany ragyogása meghatározó.

olvass tovább

A tornasor végéről az év kedvenc tervezőjévé

  • 2022. november 10.

A Petite Anita Janik márka kapta az év tervezője verseny közönségszavazásának legtöbb voksát. Ezen a nem átlagos divatbemutatón először kapott esélyt az első magyar petite size márka, valamint az alacsony nőkre tervezett kollekciót bemutató pici modell lányok is, mely lépéssel átszabhatják a magyar divatipari status quo-t.

olvass tovább

Teltházas show keretében mutatkoztak be a magyar tervezők a milánói divathéten

  • 2022. október 01.

A budapesti divathét sikereit követően a magyar divattervezők Olaszországban nyűgözték le a szakmai közönséget és a divatrajongókat. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) stratégiai együttműködésének köszönhetően nyolc magyar márka mutathatta be 2023-as tavaszi-nyári kollekciójának darabjait a Milano Fashion Week (MFW) keretében, a PELSO pedig egy önálló prezentációra kapott lehetőséget. Az ADI Design Museumban helyet kapó, 48 lookot felvonultató divatbemutatón több mint 300 néző vett részt, melléjük többezer látogató csatlakozott, akik a Fashion Hubban megtekinthető prezentációra voltak kíváncsiak.

olvass tovább

Közel 4000 látogatóval aratott nagy sikert a 10. jubileumi BCEFW

  • 2022. szeptember 10.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szervezésében idén ősszel 10. jubileumát ünneplő Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) központi eseményét a hétvége során több mint 2000-en látogatták meg a Szépművészeti Múzeum falai között, ahol az impozáns művészeti alkotások mellett vonultak fel a jövő tavasz-nyár divattrendjei. Összesen 24 márka küldte kifutóra legújabb darabjait, a magyarok mellett két lengyel és hét ukrán tervező is képviseltette magát a budapesti divathéten. A stiláris körkép nagyon vegyes volt, a klasszikus stílustól a streetwear márkákig láthattak kollekciókat az érdeklődők, városszerte pedig közel 30 kiegészítő esemény pezsdítette fel a budapesti divatéletet, így összesen közel 4 000 érdeklődőt fogadott a rendezvénysorozat.

olvass tovább

BCEFW x UFW - Az összefogásra hívja fel a figyelmet a jubileumi BCEFW

  • 2022. augusztus 01.

Európában először, a nagy divathetek előtt Budapesten mutatják be kollekcióikat az ukrán tervezők. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) augusztus 29. és szeptember 4. között immár 10. alkalommal rendezi meg a régió egyik legmeghatározóbb divateseményét a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW), melynek keretében a szakmai együttműködések fontosságát helyezi a fókuszba. Az Ukrainian Fashion Week szervezőivel való szoros partneri kapcsolatnak köszönhetően a magyar fővárosban mutathatják be kollekciókat azok az ukrán márkák, akiknek eddig a 25 éve folyamatosan megrendezett kijevi székhelyű rendezvény nyújtott bemutatkozási lehetőséget. A nagy divathetek előtt megtartott BCEFW során természetesen kiemelt szerepet kapnak a magyar, illetve az ukránon túl más regionális tervezők tavaszi-nyári kollekciói is, így városszerte számos esemény keretében ismerheti meg a közép-európai kortárs designereket a nemzetközi divatszakmai közönség.

olvass tovább