Szex és New York - több mint film: reklám
Szex és New York újratöltve. A négy lány (nő, asszony, szingli, helyes aláhúzandó) rajongótábora már régóta várja, hogy újrakezdődjön a kalandtúra. Ez megtörtént, és nem vagyunk elragadtatva.
olvass továbbSzex és New York újratöltve. A négy lány (nő, asszony, szingli, helyes aláhúzandó) rajongótábora már régóta várja, hogy újrakezdődjön a kalandtúra. Ez megtörtént, és nem vagyunk elragadtatva.
olvass továbbAz Armani Exchange reklámkampány képeit ismét Matthew Scriven készítette. A kampány címe pedig "Bodies of Summer". A képeken több "szexis", illetve híres trió is szerepel, mint például Marlon Teixeria (Wilhelmina), Clint Mauro (Ford) és Irina Shayk(IMG).
olvass továbbA Louis Vuitton táskákat a tavaszi/nyári időszakban Dree Hemingway népszerűsíti. Dree-n kívül egy apró oroszlánkölyök is szerepel az egyik reklámfotón, aki számomra sokkalta meggyőzőbb, mint Hemingway dédunokája - bár az is igaz, hogy ezt a csöppséget előbb hazavinném, mint bármelyik monogramos LV táskát.
olvass továbbA Lee-hegyen látható, legendás "Hollywood" felirat eredetileg nem a filmipar fellegvárát, hanem egy egyszerű ingatlanfejlesztési projektet reklámozott. A hegyoldal története 2008-ban, ezen a vonalon folytatódott: a terület tulajdonosa lakóparkot épített volna a csúcsra, de a projekt elvérzett a látványt féltő helyi lakosok ellenállásán.
olvass továbbAz Evian új kampányában folytatta a bébivonalat. És milyen jól tette! Legújabb reklámkampányuknak a "Live young", azaz "Éljél fiatalon" nevet adták.
olvass továbbA világhírű reklám- és divatfotós, David LaChapelle készítette a Maybach új, hamarosan élesedő kampányának képeit. Akit érdekel, hogy hogyan (hányan!!!) dolgozik egy magasan jegyzett fotós stábja a világ boldogabbik, de legalábbis jobban eleresztett felén, megnézheti a hajtás után található spojler/teaser videón...
olvass továbbA Mac Viva Glam új rúzsának reklámarcai Cindy Lauper és Lady Gaga. A make up termékeket forgalmazó cég idén is előáll a Viva Glam kampánnyal az AIDS vírus ellen.
olvass továbbA Prada bemutatója időutazásra invitál minket, vissza egészen az ötvenes évekig. Klasszikus, csinos, nőies összeállításokat láthatunk a kifutón. Kicsit olyan érzésem van, mintha a Mad Men (Reklámőrültek) című sorozathoz készültek volna a ruhák :)
olvass továbbA Viharsziget bemutatóját átrakták 2010-re, mondván a stúdió 2009-ben nem tudott elég pénzt költeni a reklámozására. Úgy tűnik jó húzás volt, mivel a film Leonardo DiCaprio és Martin Scorsese legnagyobb nézőszámmal, és persze bevétellel rendelkező nyitását hozta.
olvass továbbBizonyára sokakat érdekel, hogy az irodai dolgozók legirigyeltebb kasztja, a legmenőbb és leglazább réteg hol tekeri a pénzkötegekkel aládúcolt csocsó asztalt? Azaz hol töltik el a nap 24 órájának többségét a reklámkészítők, kreatívok, kommunikációs szakemberek?
olvass továbbKár itt minden szó, lehet gyönyörködni, lehet ámulni, lehet a nyálelválasztást beindítani... A világ egyik legjobb marketingjével, meztelen csajokkal reklámozó gumigyár, a Pirelli 2010-es naptárjának is ott kell lógnia minden garázsban...
olvass továbbA visszatérő Szupermodell, akit egy rövid ideje mi is nyomon követünk, egyáltalán nem mutatja jelét bármiféle hanyatlásnak. Kilendülve az őszből, az új 2009-es Tavaszi/Nyári reklámkampányok ölnek a híres arcok megszerzéséért.
olvass továbbSean Connery lett a legújabb arca a Louis Vuitton divatház "Core values" reklámkampány sorozatának. A korábbi James Bond sztár házához közel a Bahamákon állt Annie Liebovitz fotós kamerája elé, Vuitton híres Keepall táskájának vízálló változatát reklámozva.
olvass továbbA világ egyik leggazdagabb és legszebb szupermodellje ismét levetkőzött, de most nem egy reklám kedvéért, hanem a GQ férfimagazinnak és persze olvasóinak.
olvass továbbA Gucci ékszerreklám kampányának új arca a Rómeó és Júlia sztárja, Claire Danes lesz, aki Drew Barrymore-t váltja ebben a szerepben az ősszel induló kampány során.
olvass továbbAz üvegtopánkák ideje lejárt. Mostantól ékszercipőben jár a láb, mert ez a lábnak jár. Igen, igen… belátom: még reklámszövegnek is erős lenne kissé az iménti szófordulat. De az igazságalapja megkérdőjelezhetetlen abból a szempontból, hogy újabb ékszerkülönlegesség öltött testet Nagy Dániel ékszerész és Vágó Réka cipőtervező együttműködésének eredményeként.
olvass továbbTudjuk, hogy a negatív reklám is reklám. Tudjuk, hogy nincs az a világrengető változás, ami kisöpörné a magyar médiaipar nívóját erősen visszahúzó előadókat. Mégis meg kell írnunk azt, amit minden bizonnyal minden kedves olvasónk tud: ezekkel az emberekkel nem az a baj, hogy ismertek. Természetesen az se, hogy mennyit keresnek, hiszen ahhoz senkinek semmi köze. De az már inkább, hogy tehetséges fiatalok, köztünk élő fantasztikus pályával rendelkező művészek gyakran szorulnak a második sorba, mert mondjuk kell a hely a komlói bugyiárusnak, vagy kaposvári takarítónőnek. Most megmondjuk nekik, nektek, meg mindenkinek.
olvass továbbA parfümreklám alkotja meg napjaink félisteneit. Itt olyan férfiakat kreálnak, amelyeket a nők kívánnak maguknak, ábrándoznak róluk, de ugyebár minden évnek és korszaknak megvan a maga szépségideálja ebben az iparágban is.
olvass továbbA jóképű és egyben megnyerő New England-i irányító, Tom Brady több puszta játékosnál. Jónéhány reklámban láthattuk, többek közt a Stetson cologne és a Smartwater energiaital cég termékeihez adta nevét és arcát.
olvass továbbA program nem válaszol. Küld hibaüzenetet? IGEN. November 24-én éjszaka a magyar reklámszakma seregszemléje zajlott. Jöttünk, láttunk, unatkoztunk.
olvass tovább