A fekete fehér iroda
A holland 129 Design Studio kreatív munkája az amszterdami Gummo reklámügynökség irodája.
olvass továbbA holland 129 Design Studio kreatív munkája az amszterdami Gummo reklámügynökség irodája.
olvass továbbAz új reklámfilmben ismét fontosabb egy csésze fekete az őszülő halántékú sármőrnél, akinél Matt Damon is rutinosabbnak bizonyul. Clooney mégis egyre szerethetőbb. Az a fickó, akiért nemcsak a nők vannak oda, de mi is bármikor beülnénk vele sörözni.
olvass továbbA Volvo nagyot húzott legújabb reklámjában, amikor felkérték az akcióhős Jean Claude Van Damme-ot. A reklámban az új tolatás rásegítő dinamikus kormányzását hangsúlyozták ki.
olvass továbbKaren Walker szeptemberben bemutatott napszemüveg kollekcióját most az óvodáskorú 3-5 éves lurkók reklámozták be. A tervezőnőről tudni kell, hogy minden évben szereti egyedi, különleges modelleken keresztül népszerűsíteni kampányfotóit, most a kicsikre esett a választása. Az idei darabokat 4 féle fazonban szerezhetjük be, mint a Rowdy, Undreground, Siouxsie vagy Peek-A-Boo.
olvass továbbAz ősz több reklámszakember agyából is majdnem ugyanazt az ötlet pattintotta ki. Ezt azonban mi egyáltalán nem bánjuk, mert annál több helyen mutathatod meg, mennyire vagy stílusos és milyen lenne a divat, ha te alakítanád.
olvass továbbAz AMAzon Beverages három csodás brazil modellt kért fel, hogy reklámozza amazóniai összetevőkből készített italaikat. Russel James, a Victoria's Secret fotósának kamerája elé állva valódi amazonokká válnak a gyönyörű manökenek.
olvass továbbHa nő vagy, és elmúltál negyven, mégsem akarod, hogy vén csoroszlyának nézzenek, keményen meg kell küzdened önmagadért. Napjaink örökfiatalság-kultusza közepette ugyanis, amikor a ránctalanító krémeket húszéves csitrikkel reklámozzák, sokak szemében alapjáraton csak e leánykák számítanak nőnek.
olvass továbbBűnözők élnek vissza a hőségben kitikkadt magyar internetezők figyelmetlenségével. Reklámlevelükben azt ígérik, légkondicionáló berendezéseket fognak kisorsolni, de valójában fizetős SMS szolgáltatásra iratkoztatják fel őket.
olvass továbbChiara Baschetti, a 35 esztendős olasz származású szupermodell Magyarországon járt egy rövid fotózás erejéig és villáminterjút adott magazinunknak. A szépség az Elite modellügynökség felfedezettje, olyan kampányokban szerepelt, mint Ralph Lauren idei nyári anyaga, vagy a Sisley és a Macy's reklámkapmánya. Ismerjétek meg egy igazán szimpatikus modell gondolatvilágát!
olvass továbbAxente Vanessa a Calvin Klein őszi kampányának reklámarca. A bájos szépség karrierje csúcsán van és mi méltán lehetünk büszkék rá. Nektek hogy tetszenek a képek?
olvass továbbLeo Messi a Dolce&Gabbana-hoz igazolt. Az argentin játékos félmeztelenül pózol a szexis kampányfotókon. Nektek hogy tetszik a huszonöt éves focista az olasz divatcég reklámanyagában?
olvass továbbA babamodell szó hallatán nagyon megoszlanak a vélemények. Egyesek irigykednek, mások örülnek, és vannak, akik ellenzik. Szerencsére Magyarországon a baba- és gyermekmodellek igényes újságokban, katalógusokban, reklámfilmekben, vagy épp televíziós műsorokban jelennek meg a leginkább és nem tesszük ki őket közhely tárgyának, mint azt Amerikában teszik bizonyos szépségversenyeken. De térjünk vissza a siker sztorikhoz!
olvass továbbMiranda Kerr nemcsak a pazar Victoria's Secret fehérneműket és fürdőruhákat népszerűsíti, hanem innentől fogva a remek Mango-s ruhákat is. Elkészült az első Mrs. Bloommal reklámozott kampánysorozat, válogassatok belőle kedvetekre. Miranda gyönyörű, a ruhák pedig stílusosak.
olvass továbbItt az eredmény a fergeteges énekesnő és a H&M közös közös kollaborációjára. A populáris divatmárka ugyanis Beyonce-t kérte fel, hogy reklámozza idei fürdőruha kollekcióját. Nos, a hatás nem marad el: az isteni B bombasztikus formában domborít a falatnyi bikinikben.
olvass továbbTalán a fogkefe és fogkrém reklámok ígéreteit a legnehezebb valóra váltani. A 100%-kal több lepedéket eltávolítani képes eszközök és a fogínygyulladás csökkentő paszták valós hatását lemérni lehetetlen.
olvass továbbPontosabban Herzigova meztelen és cipőt reklámoz. Méghozzá Brian Atwood-ét. A tervező többször vetette már be mezítelen modellek testét a kampányaiban, miért cselekedett volna idén másként.
olvass továbbAzok a cégek, melyek meg tudják fizetni a Super Bowl alatt futó reklámokat, biztosan nem küzdenek anyagi gondokkal. Idén milyen volt a felhozatal?
olvass továbbÚj parfümmel rukkolt elő a Dolce & Gabbana, amelynek reklámarca még mindig a gyönyörű Scarlett Johansson.
olvass továbbAz egykori kölyökképű focistából sármos, borostás családapa lett. Nem csoda, hogy még mindig megéri David Beckhammel reklámozni.
olvass továbbNicole Richie vállalkozása, a House of Harlow legújabb kiegészítőit saját magán reklámozza.
olvass tovább