Kulcsszó keresés /


60%-kal nőtt az iskolakezdéshez szükséges eszközök ára az elmúlt 10 évben

  • 2015. április 14.

Az iskolakezdéshez szükséges csomagok ára az elmúlt 10 évben 60%-kal nőtt, 2021-ről 2022-re 18%, míg tavaly óta újabb 10%-os árnövekedést tapasztalhattak meg a családok. A drágulást az alapanyagok árának változása (papír, textil), az árfolyamváltozás és a gyártási költségek növekedésének hármasa indukálta. Egy elsősnek közel 40 féle termékre van szüksége iskolakezdéskor – a Vectra-Line szakértői ezt a termékcsoportot vizsgálták árszínvonal szempontjából. Márkahűség vagy márkához való ragaszkodás leginkább a tanárok által javasolt termékek között (ceruza, filc, festék, gyurma) jellemző, a többi kategóriában a szülők az ár és a tartósság alapján döntenek. A vásárlások egyre inkább áttevődnek az online térbe és az augusztus végi nagy roham is visszaesett, a szülők megvárták a beszerzéssel az első szülői értekezletet – tájékoztat Kárpáti Zsolt, a Vectra-Line, Magyarország egyik legnagyobb papír-írószer és irodaszer forgalmazójának ügyvezetője.

olvass tovább

Könnyű szexet és pénzes pasikat keresnek a Tinderezők

  • 2015. március 26.

Egyéjszakás kalandok, kacér nők és gazdag férfiak a legkeresettebbek a magyar online társkeresők között. A hazai tinderezők elsősorban a szexuális kisugárzást és az anyagiakat helyezik előtérbe, amikor randipartnert választanak, de szívesen ismerkednek hírességekkel is, akikről televíziós műsoraik és szerepléseik alapján úgy vélik, már sokat tudnak. Aleska Diamondot és Miskovits Marcit is próbálták már meghódítani az interneten.

olvass tovább

2015-ös AVON tavaszi sminktrend

A múlt héten az Avon legújabb tavaszi trendjeit követő sminkkollekcióját volt alkalmam kipróbálni, melynek köszönhetően első kézből oszthatom meg veletek a tapasztalataimat a kozmetikai cég legújabb termékeiről. Elsőre rögtön feltűnt, hogy ritka az olyan gondosan kialakított weboldal, mint az Avononline! Egyszerűen és gyorsan lehet keresgélni a termékek között, amelyekről a képek mellett széles körű információkat is olvashatunk.

olvass tovább

Minden tizedik ember szeretné megújítani szerelmi életét

  • 2015. február 05.

2015 a fogadalmak éve, már csak azért is, mert egy friss, online kutatás szerint a magyarok többsége „új életet kezdett” januárban: például minden harmadik fogadkozó egészségesebben él majd, de minden tizedik ember megújítja a szerelmi életét is. De vajon a párkapcsolatokban döntő fontosságú szexuális élet minősége mitől függ? A „Kezedben a döntés!” elnevezésű kampány nyitányaként lezajlott kutatás erre is rákérdezett: a többség szerint a megfelelő partnertől és a vele kialakított lelki kapcsolattól, de a legfiatalabbak szerint fontos a hatékony és könnyed fogamzásgátlás vagy a szervezet fizikai állapota is.

olvass tovább

Bazár: Csodás bőrtáskák leárazva

  • 2015. január 03.

Megindultak a téli leárazások, online is elkezdhetünk vadászni, ha komoly összegeket szeretnénk spórolni. Designer vagy nem designer, egy bőrtáska mindig befektetés, mert hiába borsosabb az ára, ha elosztod a viselések számával, akkor sokkal jobban jössz ki... főleg ha 60 ezer forintot spóroltál első körben!

olvass tovább

DotcommerceDay – az internetes vásárlás napja

  • 2014. november 07.

Használd ki az internetes vásárlás napját ! A DotcommerceDay nem csupán egy egy napig tartó akció több száz webshop részvételével, hanem egy mozgalom is, amelynek célja megismertetni az internetezőkkel az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését hazánkban.

olvass tovább

15 híresség szerepel a Hospice kampányában

  • 2014. november 03.

Dobó Kata, Csányi Sándor, Szellő István és Szalóki Ági mellett több híresség is szerepel a Magyar Hospice Alapítvány november 1-jén induló kampányában. A szpotot a Kreatív Online-on láthatja először, és megkérdeztük az alkotókat is.

olvass tovább

Az új Alexander Wang for H&M kollekció darabjai

  • 2014. október 20.

Múlt héten a new york-i Armory on the Hudson létesítményt beltéri stadionból az Alexander Wang x H&M kollekció globális bemutatójának divat-arénájává alakították át. Jessica Chastain, Mary J. Blige és Dakota Fanning is azon vendégek között voltak, akik a sportruházat által inspirált kollekció divatbemutatóját végignézhették a futurisztikus versenypálya-kifutón. A kollekció 2014. november 6-tól lesz elérhető a világ 250 üzletében, valamint online.

olvass tovább

Ha egy nő nem akar gyereket

  • 2014. szeptember 23.

Érdekes cikket olvastam nemrég egy amerikai magazin online oldalán. Egy negyvenes nő írta le hosszasan a kálváriáját. Már húszévesen elhatározta, hogy nem szül gyereket. Élni szeretett volna, utazni, dolgozni, boldog párkapcsolatban élni aktív szexuális élettel, de gyereket vállalni nem akart.

olvass tovább