Kulcsszó keresés /


Napi Üzenet - december 8.

  • 2012. december 08.

A mai napon tekintsd át az összes üzleti ügyedet és rangsorold őket. Ma párkapcsolati és társasági programokat szervezz. Napi megerősítés: Vállalkozásom sikeres és virágzó bőséget teremt.

olvass tovább

Napi Üzenet - április 22.

  • 2012. április 22.

A Föld Napja::: A mai nap legalkalmasabb tavaszi szekrénypakolásra, bőrápolásra, kerti földünnepségekre, természetjárásra. Ma tervezd üzleti lehetőségeidet,és légy okos, megfontolt. Napi megerősítés: Megújítom Életem, és beengedem a sikert, és jólétet.

olvass tovább

Az arisztokrácia diszkrét illata

  • 2012. január 10.

Nemesség az üzleti világban – a termékeket díszítő aranykorona nem csupán légből kapott embléma. A nagynevű Sisley termékcsaládot Hubert és Isabelle d’Ornano indította útjára mintegy negyed századdal ezelőtt. Az évi 228 millió dolláros értékesítést bonyolító cég mára mintegy hatvan országban vált a francia csinibabák nagykövetévé.

olvass tovább

FREYWILLE - Művészeti vállalkozás

  • 2011. szeptember 05.

Talán kevesen tudják, de a Régiposta utcában nyílt a FREYWILLE első magyarországi üzlete. Azóta persze már a világmárkák sugárútján, az Andrássy úton is nyitottak egy exkluzív szalont, sőt, néhány hónapja a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér SkyCourtjában is lehetőség van alaposan bevásárolni a kézműves gonddal készített egyedi ékszerekből. Hasonló terjeszkedés láttán sokan arra gondolhatnak, hogy egyszerű üzleti vállalkozásról van szó. Mi sem áll távolabb az igazságtól.

olvass tovább

Utazás a blézer körül

  • 2011. július 13.

A női felsőruházat hagyományos darabjai közül több is megújul, ami kihat a mindennapi és az üzleti viseletre, az elegáns és a sportos megjelenésre, a dekoratív és a letisztult stílusra egyaránt. A középpontba a blézer kerül, e köré rendeződnek mind a nőies, mind a sportos modellek. A nagy visszatérők egyike az ingblúz, s hozzá hasonlóan új életre kelnek a chinók és a farmerok is.

olvass tovább

Öltözködési protokoll

  • 2011. január 21.

Sajnos Magyarországon még mindig kevés a kultúrája a protokollnak, pedig az egyik legfontosabb szempont az üzleti vagy diplomáciai érintkezésnek. Nem mindegy mikor mit veszünk fel, ezért nem árt tisztáznunk a dress code fogalmát.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább

Kétharmados jobboldal a piac álma

  • 2008. április 01.

Megfordulni látszanak a piac "pártpreferenciái". Az üzleti élet elmúlt években következetesen balliberális szimpatizánsnak tartott szereplőinek nagy része ma már annak örülne a legjobban, ha Gyurcsány Ferenc és kormánya lelépne a színről, és egy előrehozott választáson kétharmadot szerezne a Fidesz.

olvass tovább