Napi Üzenet - december 8.
A mai napon tekintsd át az összes üzleti ügyedet és rangsorold őket. Ma párkapcsolati és társasági programokat szervezz. Napi megerősítés: Vállalkozásom sikeres és virágzó bőséget teremt.
olvass továbbA mai napon tekintsd át az összes üzleti ügyedet és rangsorold őket. Ma párkapcsolati és társasági programokat szervezz. Napi megerősítés: Vállalkozásom sikeres és virágzó bőséget teremt.
olvass továbbA Föld Napja::: A mai nap legalkalmasabb tavaszi szekrénypakolásra, bőrápolásra, kerti földünnepségekre, természetjárásra. Ma tervezd üzleti lehetőségeidet,és légy okos, megfontolt. Napi megerősítés: Megújítom Életem, és beengedem a sikert, és jólétet.
olvass továbbIgen, a Gucci öltönyt, kabátot és nyakkendőt készít, de az olasz divatcég eredetileg az utazás világában ténykedett és üzleti kiegészítőkben utazott.
olvass továbbNemesség az üzleti világban – a termékeket díszítő aranykorona nem csupán légből kapott embléma. A nagynevű Sisley termékcsaládot Hubert és Isabelle d’Ornano indította útjára mintegy negyed századdal ezelőtt. Az évi 228 millió dolláros értékesítést bonyolító cég mára mintegy hatvan országban vált a francia csinibabák nagykövetévé.
olvass továbbTalán kevesen tudják, de a Régiposta utcában nyílt a FREYWILLE első magyarországi üzlete. Azóta persze már a világmárkák sugárútján, az Andrássy úton is nyitottak egy exkluzív szalont, sőt, néhány hónapja a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér SkyCourtjában is lehetőség van alaposan bevásárolni a kézműves gonddal készített egyedi ékszerekből. Hasonló terjeszkedés láttán sokan arra gondolhatnak, hogy egyszerű üzleti vállalkozásról van szó. Mi sem áll távolabb az igazságtól.
olvass továbbA női felsőruházat hagyományos darabjai közül több is megújul, ami kihat a mindennapi és az üzleti viseletre, az elegáns és a sportos megjelenésre, a dekoratív és a letisztult stílusra egyaránt. A középpontba a blézer kerül, e köré rendeződnek mind a nőies, mind a sportos modellek. A nagy visszatérők egyike az ingblúz, s hozzá hasonlóan új életre kelnek a chinók és a farmerok is.
olvass továbbSajnos Magyarországon még mindig kevés a kultúrája a protokollnak, pedig az egyik legfontosabb szempont az üzleti vagy diplomáciai érintkezésnek. Nem mindegy mikor mit veszünk fel, ezért nem árt tisztáznunk a dress code fogalmát.
olvass továbbAz elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.
olvass továbbMegfordulni látszanak a piac "pártpreferenciái". Az üzleti élet elmúlt években következetesen balliberális szimpatizánsnak tartott szereplőinek nagy része ma már annak örülne a legjobban, ha Gyurcsány Ferenc és kormánya lelépne a színről, és egy előrehozott választáson kétharmadot szerezne a Fidesz.
olvass továbbNéhány szezon óta a zakó egyre népszerűbb viselnek, számít. A mosott, béleletlen pamutzakó például sok fiatal gardróbjának alapdarabjává vált.
olvass továbbAz egykori koszos, helyi jelentőségű kis halászfalu, ma Földünk egyik legfontosabb gazdasági, üzleti és turisztikai központja.
olvass tovább