Kulcsszó keresés /


Jimmy Choo a H&M-től – így kell megszerezni a legkülönlegesebb divatot

  • 2009. szeptember 03.

A szezon legnagyobb divatrohama a Jimmy Choo által speciálisan a H&M részére tervezett, csábító cipőinek megszerzésére irányul. November 14-én, a H&M legújabb különleges tervezői együttműködéseként megérkezik az üzletekbe a Jimmy Choo világa, és folytatódik a fényűző cipők, valamint a hozzájuk illő ruhák, kiegészítők és férfiöltözetek iránti vadászat.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább

Farmerruházat a Ferraritól

  • 2008. január 17.

Az olasz autómárka, a Ferrari saját logójával díszített farmerruházatot dobott piacra. Ezeket részben a Ferreri üzletekben, részben online forgalmazzák.

olvass tovább

MARKS&SPENCER 2008

  • 2007. december 18.

Az anyacég napjainkban 30 országban 200 üzletet működtet franchise rendszerben. 2008-ra - a tervek szerint- a franchise rendszerben működő üzletek számát 300-ra növelik.

olvass tovább