Kulcsszó keresés /


A meztelen igazság - Egy idő után bele fogunk fulladni a felesleges csomagolásokba

Szerencsére napjainkban egyre gyakrabban esik szó arról, hogy mennyire rosszat teszünk a környezetünknek, és nem utolsó sorban a saját jövőnknek azzal, ha olyan termékeket választunk, amelyek több réteg műanyagba, vagy éppen vegyesen papírba és műanyagba vannak csomagolva. A műanyagmentes július is arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy itt az ideje, hogy tudatosan -a környezetünkre és jövőnkre egyaránt gondolva- vásároljunk.

olvass tovább

A száraz bőr tisztása

Emelje fel az a kezét, aki belefáradt a drága kozmetikumokba és túlbecsült egészségügyi termékekbe, mert egyik sem hozott tartós megoldást a bőrproblémádra? Különösen akkor nem, amikor a száraz bőrről beszélünk. Ha te is egy vagy közülünk, ez a cikk neked szól, megmutatjuk, hogy miért jó, ha időnként használsz egy egyszerű csodaszert, a testradírt.

olvass tovább

A Black Friday a kiskereskedelem feketelevese

  • 2019. december 01.

Meglehetősen sok jóslat látott napvilágot az idei évet illetően az esztendő végéhez közeledve az inflációról, illetve a kereslet alakulásáról. Amit tudni lehet, az az, hogy az infláció akkor kezd visszaesni, ha a kereslet szűkül – így nem lehet meglepő, hogy az év utolsó hónapjaiban produkált forgalom sokaknak igazi feketelevest jelenthet. A leginkább érintett termékkörök a nem azonnal szükséges termékek, tehát azok, amiket olcsóbb alternatívákkal lehet helyettesíteni, ilyenek például a nagy értékű műszaki cikkek vagy a nagy kiszerelésű étrend-kiegészítők és vitamin termékek, amelyek esetében sokan inkább kisebb kiszerelést vásárolnak. Így esik az idei év áldozatául a Black Friday is, aminek a műszaki cikkek és a divatipar a fő húzóágazatai.

olvass tovább

A storytelling a designtermékek esetében is fontos

  • 2019. július 09.

Egy őszinte és a kommunikációs csatornákhoz megfelelően igazított storytelling sikerre vihet egy fiatal design márkát – többek közt erről is szó esett az MDDÜ szervezésében, a Design START program keretében közelmúltban megrendezett szakmai workshopokon. A fiatal formatervezők számára tartott legutóbbi interaktív előadások témája a marketing és digitális technológia, illetve a márkaépítés és designkommunikáció volt. A programban résztvevő tervezők hamarosan gyakorlati feladatokkal folytatják a mentoring programot.

olvass tovább

A Z generáció tulajdonságai

A Z generációt más néven digitális bennszülötteknek is nevezik, hiszen ők már beleszülettek az internet világába. Jellemzően 1996 után születtek. Számukra már létszükséglet a webes háló, anélkül el sem tudják képzelni az életüket. Az X, Y és Z generáció kifejezéseket leggyakrabban a marketing területén használják, mert bizonyos termékeket célzott társadalmi rétegeknek szeretnének eladni, és a fenti elnevezésekkel különböztetik meg azokat egymástól.

olvass tovább

5 alkalom, amikor elhittem, hogy tudok sminkelni, de sajnos rá kellett jönnöm, hogy nem

A beauty videók, és persze a reklámok szereplői olyan játszi könnyedséggel viszik fel a szebbnél szebb sminktermékeket az arcukra, mintha ez a világ legegyszerűbb és legtermészetesebb dolga lenne, így nem csoda, hogy ilyenkor megpróbál belőlünk előbújni az eddig csak lappangó sminkmester. Én például majdnem minden ilyen alkalommal felbuzdulok, és veszek is egy rakás terméket annak reményében, hogy majd most megfestem magamnak a tökéletes arcot, azonban a dolgok természetesen nem mindig alakulnak úgy, ahogy eltervezzük őket.

olvass tovább

Hazánkba is megérkezett a Foreo Luna fofo!

  • 2018. december 07.

Amikor szépségápolási rutinról vagy bőrápolásról van szó, azokhoz a termékekhez nyúlunk, amikről feltételezzük, ideális a bőrünknek. A most érkező LUNA fofo azonban egy újabb kategóriát nyit; ez az első mobilapplikációval használható arctisztító készülék. A LUNA fofo a bőrünk vizsgálata után egy személyre szabott arcápolási rutint alakít ki, mindezt pedig egy designos, könnyen használható készülékbe rejtve, elérhető áron.

olvass tovább

Az őszi bőrápolás 5 titka – termékek, melyeket mindenképpen érdemes beszerezned a szezonra

  • 2018. október 02.

Így októberben már ténylegesen búcsút kell vennünk a nyártól, és teljes erőnkkel belevetni magunkat az őszi szezonba. Ez természetesen nem csupán arról szól, hogy fel kell frissítenünk a gardróbunkat, de bizony a szervezetünket, a testünket, első sorban a bőrünket sem árt felkészíteni a hidegebb hónapokra. Azért, hogy ez minél egyszerűbben menjen, összegyűjtöttünk 5 terméket, amit mindenképpen érdemes beszerezni ahhoz, hogy a bőrünk ősszel is hidratált, és sugárzó legyen!

olvass tovább

A változatosság gyönyörködtet - Izrael

  • 2018. augusztus 24.

Megszólal a müezzin, itt az esti ima ideje. A bazár félhomályában a keleti fűszerek és a vízipipa dohányának illata keveredik. Kaphatunk itt sok mindent: arab kézműves termékeket, selymeket és a turistáknak készült kisebb, nagyobb plüss tevéket is. A sikátorban pajeszes, ortodox zsidó bácsi laptop táskával a kezében siet a siratófal felé, arrébb egy ferences szerzetes csuhában, mezítláb temploma fele igyekszik.

olvass tovább