Csalódtam – mégis újra akarom
A szívem kettétört, darabjai árván hevertek a poros földön, egy erdőbéli elhagyatott ház valamely lerobbant szobájában. Ez körülbelül a pontos leírása annak, amit tettél velem.
olvass továbbA szívem kettétört, darabjai árván hevertek a poros földön, egy erdőbéli elhagyatott ház valamely lerobbant szobájában. Ez körülbelül a pontos leírása annak, amit tettél velem.
olvass továbbAmikor félünk közelebb kerülni másokhoz, akadályozzuk magunkat a teljes boldogság megélésében, hiszen a magunk köré emelt falak, valamikor védelmet és biztonságot jelentettek nekünk..
olvass továbbUtólag mindig okosabbak vagyunk. Főleg, akkor, ha nem csak egy csalódáson esünk át életünk során, hanem több akadályt is az utunkba gördített az élet. De vajon ki, mivel vigasztalná fiatalabb énjét így évekkel később?
olvass továbbAzt mindannyiunknak már gyerekkorban a fejünkbe vésik, hogy illik másokat tisztelni, és tisztelettudóan bánni velük, azonban arról sajnos sokkal kevesebb szó szokott esni, hogy mennyire fontos az, hogy saját magunkat is tiszteljük. Valahogy úgy van ez, mint a szeretettel, hogy amíg saját magunkat nem tudjuk, addig másoktól is hiába várjuk, hogy megtegyék. Ez azért nagyon fontos, mert segít abban, hogy sose becsüljük alá magunkat, ne legyünk túlságosan megalkuvók, illetve, hogy megóvjuk saját magunkat a csalódásoktól.
olvass továbbEgy kapcsolat kezdeti szakaszában nagyon sok minden dől el. Sajnos időnként a lelkesedésünk miatt figyelmen kívül hagyjuk azokat a jelzéseket, melyeket, ha időben észreveszünk, akkor megkímélhetjük magunkat egy csalódástól. Vannak olyan kevertjelzések, amik ténylegesen elárulják a másik ember szándékait.
olvass továbbÉletünkbe senki sem véletlenül toppan be, és ha innen nézzük, akkor az is bizonyos, hogy életünk minden egyes szereplője hozzájárul a személyiségünk formálódásához. Sajnos ez alól a csalódások sem képeznek kivételt. Egy szívtörést követően mindannyian változunk. A kérdés csak az, hogy milyen irányba?
olvass továbbAmikor a kollégám jelezte, hogy egy CL500-at fog elhozni tesztelésre, akkor őszíntén megmondom,, hogy elsőre a Mercedes jutott az eszembe. Persze tudtam, hogy motort fogunk tesztelni, de valahogy ez a betűkombináció ezt a képet hozta elő rögtön a fejemben. A régi és az új, mint képvilág, különleges módon mégis megmaradt a próbakörök, motorozások során. Természetesen más teljesítményt és élményt okozva, mint a négykerekű CL esetében, de ez egyáltalán nem negatív kijelentés. A Honda CL500 más módon ikonikus.
olvass továbbLegyünk őszinték: csalódni marha rossz érzés, talán az egyik legrosszabb…Amikor az ember valami szépet, jót, igazán magasrendűt, és szupergigamega klasszat vár, és szembe találja magát egy – legjobb esetben is – átlagossal.
olvass továbbEz a kérdés az, amit nekem szegezett egy ember, akire mindig is felnéztem...és abban a pillanatban, szíven ütött a kérdés, és egyben a felismerés is.
olvass továbbKudarcaink éppen úgy, mint eredményeink, életünk szerves részét képezik. Emberi mivoltunkból adódóan hibázunk, sőt, megesik, hogy hibát hibára halmozunk. Éppen ezért felfoghatjuk ezt az élet természetes velejárójaként, hiszen elkerülhetetlen, és mindenkivel megesik. Akkor mégis miért olyan nehéz megélni ezeket a pillanatokat?
olvass továbbÖsszeszorul a torkom, nehéz a légzésem és könnyek folynak végig az arcomon. A gondolataim egyáltalán nem összeszedettek és tiszták, inkább keszekuszának és csapongónak mondanám.
olvass továbbFurcsa dolog az ember tartása. Ha nem úgy bánnak velünk, ha nem kapjuk meg az alapvető tiszteletet, ami minden embernek jár(na), az nagyon is tud fájni.
olvass továbbVannak az életben döntések, amelyeket mindenképpen meg kell hoznunk, mégis nehezen vesszük rá magunkat. Nem azért, mert nem akarjuk eléggé, és nem azért, mert gyengék vagyunk, egyszerűen csak nem tudjuk biztosan, hogy készen állunk, és semmi esetre sem szeretnénk hibázni vagy csalódást okozni. Pedig azzal, ha túl sokáig várunk, és nem cselekszünk akkor, amikor kellene, könnyedén elveszíthetünk másokat!
olvass továbbMegfigyeltem, hogy sokan azért kezdenek bele az efféle könnyedebb elköteleződésbe - nevén nevezve: barátság extrákkal - mert az a téves elképzelés van a fejükben, hogy ebben kicsi a sérülés esély. Azonban fel kell ébredni, ugyanis egy ilyen jellegű szabad, ugyanakkor mégis kötődő kapcsolati dinamikában az egyik fél az esetek többségében többet fog érezni. És ezzel máris témánál vagyunk, sérülni fog.
olvass továbbMennyi ágyban forgolódó éjszaka és lenyelt könnycsepp árán érjük el azt, hogy szeressük és elfogadjuk önmagunkat? Hány olyan csalódásnak és kemény arcon csapásnak kell még megtörténnie, hogy belássuk, nem felelhetünk meg mindenkinek?
olvass továbbTudom, hogy többre van szükséged, mint egy lagymatag ígéretre, ami megnyugtatóan próbál végigsimítani a válladon, zavartan köhécsel egyet és amikor látja, hogy nem vagy vevő rá vállat vonva továbbáll. Tudom, hogy olyanra van szükséged, aki marad.
olvass továbbManapság még mindig sokan ferdeszemmel néznek azokra, akik harmincasként egyedülállóak. Mintha minden beszélgetés úgy hangzana, hogy "Hé, valami gáz van veled.", még akkor is csak ezt hallom ki a beszélgetésekből szavak nélkül is, ha egy kávézóban ülünk és épp az aktuális izgalmakról beszélgetünk, vagy a világ dolgairól.
olvass továbbAz első Mercedes, amely némi csalódást okozott számomra, az a T-osztály. Nem azért, mert magával a típussal van problémám, hanem azért, mert a Mercedesnek személygépjárművek között találkozhatunk vele. Amennyiben egy Renault Kangoo tesztet írnék és a tömegmárkák szintjéhez kellene hasonlítani az autót, alig lenne kritikai megjegyzésem. Így az egyetlen kihívás számomra, hogy el tudjak vonatkoztatni egy C osztály, vagy akár a B osztály által kínált színvonaltól, amely egyérteműen más szint. Utóbbi ki fog futni és várható volt, hogy a "családi" kategóriában szükség lesz utódra.
olvass továbbA 2005-ben bemutatott film sikere nem is volt kérdés az eredeti könyv megjelenése után. A Kiotóban jásztódó történet sokakat magával ragadott, hiszen a végigkövethettük a kis Sayuri gésává válását, annak minden viszontagságával és persze a szerelemmel karöltve. A lenyűgöző filmből hoztuk most el kedvenc idézeteinket.
olvass továbbGyakorlatilag boszorkányüldözés folyik a dízelek ellen, így érthető okból a Dacia is elérhető 4x4 meghajtással és benzines erőforrással. Ez a bizonyos 1,33 literes benzines motor pedig nem más, mint a Renault és Mercedes-Benz által közösen fejlesztett négyhengeres erőforrás. Meg kell hagyni, hogy ez egy remek motor és egyáltalán nem okozott csalódást a legklasszabb Daciaban.
olvass tovább