Kulcsszó keresés /


Az Acqua Di Gioia az öröm esszenciája.

  • 2010. szeptember 03.

Az ACQUA DI GIOIA a Nőt és a Természetet ünnepli, olyan üdítő kikapcsolódást ígérve, amely minden érzéket felkelt. Azon távoli szigetek inspirálták, ahol Giorgio Armani feltöltődik energiával, és ahol az esővíz és a tenger harmata elegyedik, olyan anyagot alkotva, amely a termékeny és buja természet lelkét idézi.

olvass tovább

Karl Lagerfeld: Coca-Cola Light

  • 2010. április 14.

Igazán szeretjük Lagerfield-et, de most egy kicsit túlzásba vitte a design terveit. A Coca-Cola Light nem rég kérte fel, hogy tervezze meg az új "csomagolását", az üditőnek, de úgy néz ki ő nem ismer határokat, mikor szabadon engedi a fantáziáját.

olvass tovább

Tequila Sunrise

  • 2009. október 12.

A tequila sunrise a 30-as években, egy kaliforniai strandon született koktél, mellyel egy helyi mixer ajándékozta meg a napkeltében gyönyörködő fiatalokat, hiszen a koktél színvilága a felkelő napot idézi. Meg az egész éjszakás italozás után amúgy is jólesik egy üdítő koktél...

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább