Kulcsszó keresés /


Stílusiskola: így viselj pliszírozott szoknyákat

Úgy tűnik, hogy húsvét után végre a jó idő is megérkezik, így itt az ideje, hogy beszerezzünk pár csinos és kényelmes szoknyát, melyeket magassarkúval éppen annyira jól lehet viselni, mint sportcipővel. Szerintünk ünnepi családi összejövetelekre is tökéletes választás lehet, mutatjuk a kedvenceinket!

olvass tovább

Stílusiskola: így viselj tavasszal virágmintás nadrágokat

Tavasszal virágba borul a természet, ez a példa pedig az idei szezonban is követendő az outfitünk összeállításakor. Egy virágmintás nadrág üde színfolt lehet a hétköznapokon, basic felsővel vagy fehér inggel, illetve blézerrel kombinálva pedig munkába vagy egy elegánsabb eseményre is tökéletes választás lehet. Mutatjuk, hogy hogyan érdemes viselni!

olvass tovább

Kiemelkedően szerepeltek a magyar designmárkák a párizsi Maison&Objet designvásáron

  • 2022. április 20.

Március végén lezajlott az idei első Maison&Objet designvásár Párizsban, az eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt szereplő öt magyar tervező felhívta magára a nemzetközi közönség figyelmét, a termékeik iránt élénk volt az érdeklődés. Az esemény ideje alatt több eladás, megrendelés és potenciális együttműködési lehetőség is született, így elmondható, hogy a magyar részvétel újabb értékesítési csatornákat nyitott meg a tervezők számára.

olvass tovább

Trendi a négyzeten, avagy a fullos kicsi – Kia Stonic 120 Hybrid 48V GT Line

Minden igényt kielégítő divat-svájcibicska a ráncfelvarráson átesett Stonic. Nem mondhatjuk, hogy a Stonic a legsikeresebb KIA modell, de a méltatlanul mellőzött kisautó mindent bedob annak érdekében, hogy felfigyeljenek rá. Vajon az agyonextrázott és minden kényelmi, biztonsági szempontoknak maradéktalanul megfelelő kisautó sikeres lesz-e az fogós kérdés, ugyanis az árcédula visszafoghatja a nagyra nőtt lelkesedést.

olvass tovább

Budapest után Milánóban arattak sikert a magyar divatmárkák

  • 2022. április 13.

A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait. A négy legnagyobb nemzetközi divathét között számon tartott Milano Fashion Week-en a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös Nemzetközi Mentorprogramjának résztvevői közel egy héten keresztül mutatkoztak be különböző helyszíneken. A világhírű eseményre a nemzetközi szakma és sajtó neves képviselői mellett számos viszonteladó, forgalmazó és nagykereskedő látogatott el, így egyedülálló lehetőség nyílt a magyar márkák számára a nemzetközi piacokra való belépéshez.

olvass tovább