Kulcsszó keresés /


Budapest után Milánóban arattak sikert a magyar divatmárkák

  • 2022. április 13.

A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait. A négy legnagyobb nemzetközi divathét között számon tartott Milano Fashion Week-en a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös Nemzetközi Mentorprogramjának résztvevői közel egy héten keresztül mutatkoztak be különböző helyszíneken. A világhírű eseményre a nemzetközi szakma és sajtó neves képviselői mellett számos viszonteladó, forgalmazó és nagykereskedő látogatott el, így egyedülálló lehetőség nyílt a magyar márkák számára a nemzetközi piacokra való belépéshez.

olvass tovább

12. Fashion Awards Hungary Év felfedezettje divatdíj pályázat

  • 2022. március 31.

Idén, május 19-én 12. alkalommal került megrendezésre a Fashion Awards Hungary - Divat Díjkiosztó Gála az Akvárium Klubban. A rendezvény célja az, hogy itthon is hagyományt teremtsen ennek az Európa- szerte már rangos díjnak, amely a divatszakmában dolgozó legtehetségesebb emberek munkáját hivatott elismerni. Idén számos újítás mellett egy új Díj kiosztására is sor kerül. A Fashion Awards Hungary TEAM ugyanis hagyományteremtő szándékkal, első alkalommal pályázatot hirdet a Fashion Awards Év Felfedezettje divatdíj elnyerésére.

olvass tovább

Közép-Európa első Metaverzumban létrehozott virtuális showroomjával, NFT értékesítéssel és világhírű divatikonnal érkezik a Budapest Fashion & Tech Summit

  • 2021. november 29.

Negyedik alkalommal szervezi meg a Budapest Fashion & Tech Summit nemzetközi szaktekintélyeket megszólaltató divatipari konferenciát a Magyar Divat & Design Ügynökség. A 2021-es rendezvény a fenntarthatóság, a tudásmegosztás, a kulturális örökség, valamint az e-kereskedelem és a megváltozott fogyasztói szokások szemszögéből közelíti meg és mutatja be a divatipar jövőjét. Idén a rendezvény a digitális fejlődés új színterére lép, a közösségi média mellett ugyanis a Decentraland névre hallgató metaverzum digitális terében is követhető lesz, sőt egyedülálló virtuálisan showroom-ban ad lehetőséget a divat- és designtermékek értékesítésére.

olvass tovább

Felpezsdítette fővárosunkat a 2022-es tavaszi-nyári kollekciókat bemutató Budapest Central European Fashion Week

  • 2021. október 26.

Megmozdult a város, pezsgett a divatélet a Magyar Divat & Design Ügynökség által ismét élőben megvalósított Budapest Central European Fashion Week idején. Izgalmas side eventek, teltházas catwalk showk, egy pop-up store és helyszíni kiállítók színesítették fővárosunkat egy teljes héten át. A divathét keretében megrendezett kétnapos bemutató több mint 4 ezer látogatót fogadott. A hazai és nemzetközi média, véleményvezérek, kreatívipari szakemberek, buyerek és divat iránt érdeklődők a világ legkülönbözőbb pontjairól érkeztek, hogy élőben tekinthessék meg több mint 30 magyar és regionális tervező legújabb, 2022-es tavaszi-nyári kollekcióját a Bálna Budapest épületében.

olvass tovább

Közel száz nemzetközi újságíró, forgalmazó és véleményvezér érkezik a Budapest Central European Fashion Weekre

  • 2021. október 12.

Hivatalosan is kezdetét vette a 2022-es tavaszi-nyári kollekciókat bemutató Budapest Central European Fashion Week, amely egy teljes héten át várja programokkal a divat iránt érdeklődő nagyközönséget fővárosunk különböző pontjain. Az október 16-17. között, a Bálna Budapest épületében megvalósuló catwalk show-k mellett izgalmas side event-ek és egy mobil pop-up store, a Budapest Central European Select gazdagítja a divathetet. Az idei offline BCEFW keretében hazai, régiós, valamint pályakezdő tervezők legújabb alkotásait tekinthetik meg a forgalmazók, a hazai és nemeztközi szakma szereplők és a potenciális vásárlók.

olvass tovább

‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

  • 2020. október 12.

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább

Fashion Designer-ből Vénuszi Nagykövet és Beavató papnő. Anaiya Sophia Magyarországon.

  • 2019. szeptember 24.

Hogy lesz Björk, Madonna, Prodigy és az All Saints megasztárok ruhatervezőjéből a Rózsa vonal beavató papnője, elismert író és vezető kutatója a nőiesség és a szakralitás témájának, tanár, 6 könyv szerzője, több 1oo workshop, konferencia előadója? Ezrek alkalmazzák gyakorlatait, több százezren gyógyultak már munkásságát követve. A nemzetközi piacokon a Womb Wisdom című könyve által vált sikeressé és most itt Magyarországon egy igazi, a szakralitás témájában mesterműnek számító könyve jelenik meg végre Sacred Sexual Union címmel.

olvass tovább

A felejthetetlen divatpillanatok estéje volt a 6. KATTI ZOÓB Balatonfüred Fashion Night

  • 2019. augusztus 25.

2019 legvarázslatosabb divateseményén vehetett részt, aki augusztus 19-én Balatonfüredre látogatott: a Blaha utcán mintegy 3000 vendéget és érdeklődőt ejtett bűvöletbe a KATTI ZOÓB Balatonfüred Fashion Night, amelynek hagyományát a márka 6 éve teremtette meg. Az este, amely a KATTI ZOÓB szerteágazó kulturális szemléletének eredményeként mára összművészeti eseménnyé nőtte ki magát, idén még rendhagyóbb programot tartogatott: a 25 éves márka ezúttal meghívta pályatársát, a NUBU-t, valamint Jurák Bettina, kortárs táncművészt.

olvass tovább