Kulcsszó keresés /


Ego nélküli szerelem

Múltam árnyai közt járok. Nézegetem régi emlékeimet. Mily régiek, mily valósnak hitt ábrándok vetődtek papírra... és mennyi minden változott azóta. Vágyaim, fájdalmaim létezőek voltak, erősek... lám, az idő mi mindenre képes. Megfakította, megkoptatta minden sebem.

olvass tovább

‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

  • 2020. október 12.

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább

Stílusiskola: Ezt a 10 szettet viselnénk, ha most az utcán sétálgathatnánk

Érdekes, hogy a stílusanyagok összeállításakor olyan szetteket szoktunk kiválasztani, amelyek inspirációs célt szolgálnak, és jelen helyzetben valóban ez a legtöbb, amit tehetünk - ábrándozunk róla, hogy egyszer majd ismét a városban sétálgatás közben viselhetjük ezeket. Ha pillanatnyilag más lenne a világ, ezeket viselnénk a legszívesebben!

olvass tovább

5 férfi típus, akivel nem érdemes kezdeni

Mivel egy kapcsolatban két ember van, ezért két embernek kell tenni azért, hogy működjön. Hiába is szeretnénk annyira a másikkal lenni, és hiába ábrándozunk arról, hogy minden tökéletes, ha ez nincs így. Elképzelhető, hogy ez nem azért van, mert te nem teszel eleget azért, hogy működjön, hanem azért, mert a másik egyszerűen nem alkalmas a kapcsolatra. Vannak olyan férfi típusok, akikkel egyszerűen jobb nem kezdeni. Őket vettük most sorra!

olvass tovább

Minek az üzleti terv, minek a márka?

  • 2018. december 25.

Nagy igazság, hogy nincs több esélyünk első benyomás keltésére. Ugyanúgy igaz, hogy egy jó reputáció felépítése hosszú idő, viszont lerombolni egy pillanat alatt lehet. Bármihez is kezdj, mind a projekted brandje, mind a személyes énmárkád számára is a legfontosabb, hogy legyen hiteles, autentikus. Ez azt jelenti, hogy ne játszd meg magad, ne akarj mást mutatni, mint ami vagy. Vállald fel a nehézségeket, hátráltató tényezőket. Az emberek ettől sokkal erősebbnek fognak látni és bízni kezdenek a márkádban - ez pedig az egyik legfontosabb cél egy jó brand kialakításánál.

olvass tovább

Nemzetközi kampánnyal robbant be a New York-i piacra a Nini Molnar

  • 2018. december 12.

A Nini Molnar új kampányát a márka vintage koncepciója és a modern nők sokszínű ereje inspirálta. A fotók célja, hogy az egyesült államokbeli közönség is megismerje a brand életérzését és filozófiáját, ugyanis november közepétől Molnár Nini termékei már New York egyik legfelkapottabb szomszédságában, a Soho-ban is elérhetők lettek, a tervező pedig folyamatosan dolgozik a márka államokbeli jelenlétén.

olvass tovább

Annie-díjra jelölték a Ruben Brandt, a gyűjtőt

  • 2018. december 04.

Tegnap este hirdették ki a 46. Annie-díjakra jelölt produkciók listáját. A legjobb független animációs filmek jelöltjei között szerepel a Milorad Krstic rendezésében készült Ruben Brandt, a gyűjtő című magyar animációs film is, mely a James Bond-filmek hangulatát megidézve vezeti be a nézőt a művészet rejtett dimenzióiba. A film november 15-e óta nagy sikerrel fut a hazai mozikban. Az Annie-díjátadó ceremóniát február 2-án rendezik meg az UCLA Royce Hallban.

olvass tovább