Kulcsszó keresés /


Gianni Campagna

  • 2008. szeptember 22.

Méretre szabott ruhák elsősorban előkelő ügyfelek számára, valamint a nagyközönségnek szánt konfekcióruhák, amelyek szintén ennek a tervezőnek a presztízsét tükrözik.

olvass tovább

A Columbiáról

  • 2008. szeptember 16.

A Columbia Sportswear Company 1938-ban alakult, és azóta a kis regionális kalapforgalmazásból a világ egyik legnagyobb felsőruházati márkájává, valamint az Egyesült Államok vezető síruházati gyártójává vált. Az elmúlt évtizedben a termékújítások és az egyedülálló marketing stratégia erős forgalomnövekedéshez vezetett, miközben a cég tovább haladt a funkcionális és divatos ruházat fejlesztésében.

olvass tovább

Live Luggage, elemes bőrönd

  • 2008. augusztus 07.

Unja, hogy az egész reptéren keresztül kell vonszolnia nehéz bőröndjét? A Live Luggage elemes bőröndök belső, újratölthető elemekkel működnek, így könnyítve az utazás fáradalmain,

olvass tovább

A fodrász, mint pszichológus

  • 2008. július 28.

A nő számára a fodrász egyszerre több dolgot jelent. Természetesen elsősorban a hajkoronájának varázslóját, de mellette kiváló lelki társát, barátnőjét és egyben pszichológusát is. Hogy mindenki számára világos legyen, ez olyan, mint egy férfinek a sarki kocsmáros.

olvass tovább

Exkluzív interjú Badó Ferenccel!

  • 2008. július 28.

Elegancia, egyedi vonalvezetés és kimagasló minőségű szövetek. Most már azoknak a férfiaknak sem kell mindezért külföldre menniük, akik igényt tartanak felsőkategóriás ruházatra gardróbjukban. Badó Ferenc, a  márka létrehozója exkluzív interjút adott a Stylemagazin magazinnak.

olvass tovább

BMW Gina: Egy új vizionális koncepció

  • 2008. július 18.

A BMW Gina valójában GINA és nem a főtervező felesége előtti tisztelgés, hanem a “Geometry and Functions in ‘N’ Adaptations” rövidítése. Kissé visszafogottan úgy tudnánk jellemezni az autót, mint az új generáció első példányát.

olvass tovább