Air Optix kontaktlencse: innováció, biztonság és kényelem
Az Air Optix kontaktlencse a modern kontaktológia egyik legismertebb termékcsaládja, amelyet az Alcon fejlesztett a tartós, higiénikus és kényelmes látásélmény érdekében.
olvass továbbAz Air Optix kontaktlencse a modern kontaktológia egyik legismertebb termékcsaládja, amelyet az Alcon fejlesztett a tartós, higiénikus és kényelmes látásélmény érdekében.
olvass továbbLépj be a bőrápolás új korszakába, ahol a tudomány és a szépség valóban kéz a kézben jár! A Mary Kay Clinical Solutions® dermokozmetikai termékcsaládja elhozza Neked azt a professzionális hatékonyságot, amit eddig csak bőrgyógyászati rendelőkben végzett kezelésektől remélhettél – mindezt az otthonod kényelmében.
olvass továbbÚj növények érkeznek a LEGO® Botanicals kollekciójába, amely 2021-es bevezetése óta a LEGO Csoport egyik legnépszerűbb termékcsaládjává vált. A készletek újfajta élményt kínálnak az építés világában, lehetővé téve minden korosztály számára, hogy élethű növényeket és virágokat hozzanak létre LEGO kockákból, miközben belefeledkeznek a kreatív alkotásba.
olvass továbbElérhetővé vált a Dr. Krisztina Phillips által megálmodott márka első, saját fejlesztésű termékcsaládja, amely jelenleg három termékből áll: egy arclemosóból, egy antioxidáns arckrémből és egy szérumból, amelyek egyben egy alap arcápolási rutint is alkotnak.
olvass továbbA Bonus Kft. antimikrobális konyhai termékcsaládja nyerte el az “Inno d’Or Év Innovációja 2022” díjat vegyi áru kategóriában. A Trade Magazin által megrendezett innovációs versenyen győztes termékek ezüst-ion technológiájával környezetvédelmi és emberi tényezőket maximálisan figyelembe véve védenek a gombák, baktériumok és vírusok ellen. Úgy érnek el kiváló fertőtlenítő hatást, hogy teljesen biztonságosak, káros vegyszerektől mentesek, így akár kisgyermekes háztartásban is javasolt a használatuk.
olvass továbbA Nutricentials® Bioadaptive Skin Care™ rendszer elindítása után mindössze egy évvel a Nu Skin három új termékkel bővítette a kollekciót – egy ragyogásfokozó szemkörnyékápoló krémmel, egy mindennap használható ásványi fényvédő krémmel és egy éjszakai arcmaszkkal.
olvass továbbSok mindenre büszkék lehetünk mi magyarok: a C-vitaminra, a helikopterre, a Rubik-kockára, a transzformátorra és még sorolhatnánk. Hazánk már rengeteg maradandó dolgot adott a világnak és megint találtunk valamit, ami felkeltette a világ figyelmét. A fiatal vállalkozó, Ivánácz Gábor fejébe vette, hogy megalkotja a legjobb magyar vadtermékeket, és létrehozza fantasztikus termékcsaládját.
olvass továbbKi ne szeretné sokáig megőrizni bőrének fiatalosságát, feszességét? A francia Institut Esthederm bőrápoló termékcsalád innovatív megoldásokkal visszaállítja a bőr természetes működését, sima, ragyogó eredményt garantál.
olvass továbbElőfordult már, hogy kedvesed szeme alatt fekete karikák éktelenkedtek? Lehet, ő még nem barátkozott meg a gondolattal, hogy arcápoló termékeket használjon, de ha meglepnéd egy Bulldoggal – azonnal rákattanna. A férfi legjobb barátja – és egyben a tied is – megérkezett a Rossmann üzletekbe.
olvass továbbMi, nők értékeljük, ha egy férfi ápolt és figyel magára. A férfiak többsége viszont nem szívesen költ kozmetikumokra vagy szépségápolási termékekre, inkább kipróbálják a partnerét. Pedig a férfiak arcbőre teljesen más hatóanyagokat és összetevőket igényel. A napi ápolásra éppúgy szükségük van, csak éppen a számukra megfelelő termékekkel. És bár idei-óráig úgy tűnhet, a női krémek nekik is segítenek, ami hatásos lehet egy finom, puha női arcon, az nem működőképes egy pár naponta borotvált, érdesebb, irritált bőrön. A népszerű HYMM termékcsalád tökéletes megoldást nyújt a férfiaknak: az új arctisztító és kölnispray frissítő élménnyé teszi a mindennapi ápolást.
olvass továbbNapjaink elfoglalt férfijai folyamatos pörgésben vannak. Próbálnak egyensúlyozni a munka, a család és a sportos életmód között. Reggel edzés, 8-10 óra az irodában, az este pedig a családé és a barátoké. A feszített tempó megköveteli a folyamatos frissességet és olyan termékeket, amelyek biztos társként segítik őket a mindennapokban. Az Amway megújult HYMM termékcsaládja különleges összetevőkkel és karakteres illattal teszi igazi élménnyé a napi rutint.
olvass továbbA Samsung bejelentette a Smart Bluetooth™ audio termékcsaládjának két legújabb tagját, a Samsung Level On Wireless és a Samsung Level Link készülékeket.
olvass továbbAz AirWick a Butlers MOM Park lakberendezési üzlettel közösen mutatta be legújabb, áprilistól kapható termékcsaládját, amely új irányt képvisel az otthon egyedi illatának megteremtésében. Az Air Wick Life Scents™ folyamatosan változó illatkompozíciói természetes, különleges harmóniát alkotnak, amelynek révén folyamatos mozgásban, változó intenzitással és kombinációkban érzékeljük az illatokat – éppen úgy, mint a valóságban. Az Air Wick sajtóeseményén a Life Scents™ három új illata a Butlers saját bútorai és kiegészítői révén három különböző lakberendezési stílussal ötvöződött. Lakatos Márk stílustanácsadó és dr. Almási Kitti klinikai szakpszichológus szakmai szemmel, személyes tapasztalataik alapján vizsgálták, milyen tényezők befolyásolják az otthon illatának kiválasztását, hogy mindenki megtalálhassa az otthon, stílus és illat harmóniáját.
olvass továbbRengeteg nő festi a haját. Néha nagy kihívást jelent fényesen és szalonszépségűként tartani a festett hajat, miközben a legújabb frizuratrendeket követjük. Ez az oka, amiért a Syoss bevezetett egy új professzionális termékcsaládot – minőségi színvédő hajformázó termékeket szépségszalon ihlette színrétegző hatással – mely védi a hajszínt a kifakulástól, káprázatos fényt nyújt és tökéletes, hosszantartó tartást ad.
olvass továbbAz új Schauma Mirror Gloss hajápoló termékcsalád azt adja a nőknek, amire vágynak: egészséges kinézetű, sima és csodálatosan fényes hajat. Egy friss kutatás kimutatta, hogy az erős, dús haj mellett a nők a haj csillogását is preferálják. A Schauma Mirror Gloss Sampon, Balzsam és Ápoló hajolaj segít megvalósítani a kívánságokat. A Schauma Mirror Gloss már kapható a boltokban.
olvass továbbTegye fel a kezét, aki nem hallotta még ezt a mondatot élete párjától aki egy – véleménye szerint bőrtípusának tökéletesen megfelelő – női arcápolásra hivatott kémmel zárta le az esti rutint. Szerencsére a piacon vannak már mindkét nem számára ajánlott termékek- erről a későbbiekben ejtünk majd szót- most azonban egy kifejezetten a férfiak számára készült termékcsaládot szeretnénk bemutatni.
olvass továbbA borotválkozás a férfias hétköznapok része. Sokan vannak, akik szükséges rutinnak tartják, és vannak, akik ódzkodnak tőle. A megfelelő termékekkel könnyen változhat a vélemény: érdemes tenni egy próbát a HYMM termékcsalád tagjaival!
olvass továbbJúnius elejétől kapható a világ legismertebb üdítőital-márkája, a Coca-Cola inspirálta OPI körömlakk-kollekció. A limitált kiadású Coca-Cola by OPI kilenc árnyalatát a Coca-Cola, a Coca-Cola light a Coca-Cola zero, a Coca-Cola cherry, a Vanilla Coke, a Sprite, a Fanta narancs és Fanta szőlő ihlette. Az új körömlakkok a legfrissebb nyári trendek jegyében mutatják be a Coca-Cola termékcsalád klasszikus és jellegzetes színeit.
olvass továbbJó hírek az Apple-termékek kedvelőinek: Európa vezető irodaszergyártó cége, a Leitz, kiváló minőségű védőtokokat, töltőket és állványokat fejlesztett ki az iPhone és iPad készülékek számára. Az új termékcsalád neve Leitz Complete, és tagjai sokoldalú funkciókat és tetszetős kialakítást kínálnak.
olvass továbbA fehér teát tartalmazó termékcsalád a Távol-Keletet varázsolja otthonába.
olvass tovább