Kulcsszó keresés /


A storytelling a designtermékek esetében is fontos

  • 2019. július 09.

Egy őszinte és a kommunikációs csatornákhoz megfelelően igazított storytelling sikerre vihet egy fiatal design márkát – többek közt erről is szó esett az MDDÜ szervezésében, a Design START program keretében közelmúltban megrendezett szakmai workshopokon. A fiatal formatervezők számára tartott legutóbbi interaktív előadások témája a marketing és digitális technológia, illetve a márkaépítés és designkommunikáció volt. A programban résztvevő tervezők hamarosan gyakorlati feladatokkal folytatják a mentoring programot.

olvass tovább

Bővebb üzleti ismeretekre lenne szükségük a hazai designereknek

  • 2019. június 08.

A Magyarországon tanuló designipari és tervező szakemberek bevonásával készített designipari kutatást a Magyar Divat & Design Ügynökség, amelyből kiderül, hogy a pályakezdő fiatalok kevéssé vannak felvértezve a sikeres vállalkozói léthez szükséges tudással az üzleti fejlesztés és finanszírozás témakörében. A helyzet előremozdítása érdekében több modulból álló szakmai workshop sorozatot indított a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ), melynek keretében a résztvevők többek közt olyan fontos témákban kaphatnak gyakorlatban hasznosítható tudást, mint például a marketing és digitális technológia, a márkaépítés és a designkommunikáció.

olvass tovább

Stratégiai megállapodást kötött a Hiventures és a Magyar Divat & Design Ügynökség

  • 2019. április 03.

A magyarországi divat- és dizájnipari ágazat fellendítése, valamint egy értékteremtő hazai divat- és dizájnipari startup ökoszisztéma kialakítása érdekében stratégiai megállapodást kötött egymással a Hiventures, valamint a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ). A felek a megállapodás értelmében kölcsönös szakmai támogatást nyújtanak egymásnak a divat és dizájn területén tevékenykedő startupokat érintő programjaikban, illetve közösen alakítják a terület fejlesztésével kapcsolatos elképzeléseiket.

olvass tovább