Kulcsszó keresés /


Hatezer főt várnak a hónap végén a Senior+ Expora

  • 2018. július 15.

Három év kihagyás után, a COVID járvány ideje óta először rendezik meg október végén a Senior+ Expot Budapesten. A rendezvény kiemelt közösségszervező erővel bír, ami különösen fontos az idősebb korosztály számára, megelőzve ezzel az izolációt, a közösségi kapcsolatok leépülését. A korosztályra szabott szórakozás mellett a programok fontos üzeneteket is hordoznak. „A kikapcsolódás mellett komoly témák is megjelennek, picit szórakoztatóbb köntösbe bújtatva, így jobban célt érnek az olyan üzenetek, amelyek a korosztály számára rendkívül lényegesek. Tapasztalatink azt mutatják, hogy ehhez a vonalhoz a támogató, kiállító cégek is szívesen csatlakoznak, a társadalmi felelősségvállalás jegyében” – tájékoztat Hering Krisztina, az esemény főszervezője.

olvass tovább

„A retro nem volt cél, csak hogy adjunk valami jót a múltból”

  • 2010. november 30.

Időtálló értékek, minőségi termékek, egyedi tervezésű, tökéletesen kivitelezett, hordható, magyar szabadidőruhák – néhány alapelv, amelyek mentén nemrég újraéledt a Senior® és a Méta® szabadidő-ruházat. A Tisza cipő megjelenése után nem sokkal, Magyarországon újabb hazai ’cuccokban nyomulhatnak’ underground-erek.

olvass tovább

Újraélednek a TV Torna retro szabadidőruha-márkái, a Senior és a Méta

  • 2010. november 10.

Budapest, 2010. november 10. – A hazánkban is hódító retro-őrület követőit napok óta lázban tartja az a hír, hogy újra elérhetőek a TV Tornából és a Skála Coop reklámokból ismert Senior® és Méta® szabadidő felsők. A nyolcvanas évek hangulatát idéző tréningruhákat fiatalokból álló tervezőcsapat élesztette föl, amely az underground és street stílust követő fiatalok mellett a Senior és Méta szabadidőruhákban felnövő, idősebb korosztályt is megcélozza a jól ismert márkákkal.

olvass tovább