Kulcsszó keresés /


Oldschool – Az Új Toyota Land Cruiser

  • 2025. november 12.

Manapság sokszor érezzük úgy, hogy a régi, jó dolgokból már nem maradt semmi, és minden a digitális, érintőképernyős, steril elektrifikált jövő felé sodródik. Nos, a Toyota Land Cruiser új generációja (J250) pont az az üdítő kivétel, ami a legszebb értelemben vett oldschool élményt hozza vissza! Itt nem arról van szó, hogy valami hiányozna! A régi iskola minden előnye megmaradt, sőt, sikerült a modern világ legjobb vívmányait is beintegrálni a dicsőségesen analóg megoldások mellé.

olvass tovább

Új korszak a magyar divatszcénában: soha ennyi magyar feltörekvő tehetség nem mutatkozott még be a BCEFW-n

  • 2025. augusztus 05.

A Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) idén minden eddiginél nagyobb teret ad a fiatal magyar tervezőknek. A 2026-os tavaszi–nyári szezonban két hazai felsőoktatási intézmény is úgy döntött, hogy diplomakollekcióinak bemutatóját a BCEFW hivatalos programjába illeszti. Így a hazai és nemzetközi figyelem középpontjában mutatkozhat be az új generáció, tovább erősítve ezzel a magyar márkák láthatóságát és az utánpótlásképzést. Szeptember 1–7. között közel 100 magyar és régiós alkotó kollekciója lesz látható a 16. budapesti divathéten, melyeket városszerte izgalmas divatipari programok, kerekasztal-beszélgetések, showroom megnyitók és akciók kísérnek.

olvass tovább

Nevek játéka – Renault Austral TCe 160 mild-hybrid

A legtöbb autógyártó jól nyomon követhető startégiája, hogy az új modelleknek azonos nevet ad és csak jelöli, vagy éppen még azt sem, hogy új generációról van szó, ezzel jelezve a stabilitást. Ettől, az elmúlt 20-25 évvel ezelőtt kezdődő divattól szakít most már egyre feltűnőbb módon a Renault. Ahogyan a coupé SUV esetében az Arkana nevet javasoltam egyszer, hogy érdemes megjegyezni, úgy igaz ez az Australra, amely a Kajart váltja a kompakt SUV kategóriában.

olvass tovább

A hazai tervezők új generációja a milánói divathéten nyűgözte le a közönséget

  • 2023. szeptember 26.

Mérföldkövet jelentő, 10. alkalommal mutattak be a magyar tervezők a Milano Fashion Week-en. A Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) és a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 5 éve fennálló stratégiai együttműködése keretében ezúttal 6 magyar márka jelent meg a Budapest Select ernyőmárka alatt. A CNMI Fashion Hub-jának megnyitóján a BORBALA, a PINETIME CLOTHING és az UNREALINDUSTRY prezentációját tekinthette meg a közönség. A Budapest Select kollektív divatbemutató keretein belül a KATA SZEGEDI, a THEFOUR és a ZSIGMOND 2024-es tavasz-nyári kollekcióját láthatták néhány méterre a milánói dómtól, a presztízsértékű Palazzo Reale-ban.

olvass tovább

Meglepetések helyett – Mazda 6 20th years Anniversary Special Edition

A Mazda 6 20. évfordulóját ünnepli ezzel a különleges kivitelű modellel. Sokadik modellfrissítésen esett át a tavalyi évben a most futó széria, amely már 2012 óta az utak része. A még most is divatosnak mondható formavilágról talán nem is kell többet mondani ennél, hiszen külső jegyeiben egyáltalán nem venni észre a kort. A Mazda jelmondata lehetne, hogy a 11 az új 7, hiszen jellemzően ennyi év után új generáció érkezik, de a japán, külön utas márkánál egyáltalán nem meglepő, hogy nem a sztenderdek szerint működnek.

olvass tovább

Gourmet: új lendület a gasztronómiában

  • 2023. május 20.

Míg tavaly az „örökség” témáját járhattuk körül a hazai gasztronómia legátfogóbb eseményén, idén az „új generáció” kerül a középpontba június 2-4. között a Millenárison, az MBH Bank Gourmet Fesztiválon. A magyar vendéglátás legismertebb képviselőinek bemutatása, és a több mint száz kiállító változatos étel-, desszert- és italkínálata mellett - a programok sűrűjében - a különböző művészeti ágak és a gasztronómia közös metszéspontjainak világában is elkalandozhatunk. A rendezvény névadó szponzora idén az MKB Bank és a Takarékbank egyesülésével létrejött MBH Bank.

olvass tovább

Az új gasztrogeneráció kerül fókuszba az idei Gourmet-n

  • 2023. március 21.

Több mint 100 kiállító, köztük mintegy 50 étterem, tucatnyi cukrászda, valamint street food ételek, nemzetközi konyhák és különböző italok a söröktől, boroktól, pezsgőkön át a koktélokig – ezt kínálja a legjelentősebb hazai gasztroesemény, a Gourmet Fesztivál. Június 2-4. között ismét a Millenáris ad helyet a rendezvénynek, amelynek idei témája az „Új generáció”.

olvass tovább

Sonos Era 300 és Era 100: az intelligens hangszórók új generációja a magával ragadó hallgatási élményért

  • 2023. március 10.

A Sonos (Nasdaq: SONO) ma bemutatta a Sonos Era 300-at és a Sonos Era 100-at, a márka következő generációs intelligens hangszóróit, amelyek a hangzás és a dizájn innováció új fejezetét nyitják meg. Az Era 300 egy merész, forradalmian új hangszóró, amelyet úgy építettek, hogy a Dolby Atmos segítségével a legjobb élményt nyújtsa a térbeli hangzáshoz, míg az Era 100 a legkelendőbb Sonos One hangszóró újragondolt változata.

olvass tovább

A TAG Heuer bemutatja a Connected órák új generációját

  • 2022. április 14.

A TAG Heuer bemutatja a Connected órák új izgalmas generációját, amely egyszerre képviseli az elegáns megjelenést és a sportos teljesítményt. A kiváló svájci óramárka 2015 óta úttörő szerepet tölt be a luxus Connected órák területén. A TAG Heuer két új modellt vezet be, melyek jól képviselik a cégre jellemző dizájnt és lehetőséget adnak arra, hogy viselője csatlakozzon az egyre bővülő sporttevékenységekhez a wellness alkalmazásokon keresztül, miközben az óra megjelenése, melyet az ikonikus kronográfok ihlettek, továbbra is elegánsnak mondható.

olvass tovább

A higiénia új generációja: Clean Arsenal

Állandóan takarítunk és mindent megteszünk azért, hogy a lakásunk patyolattiszta legyen. De házilag tényleg hatásosan fel tudjuk venni a harcot a baktériumokkal, vírusokkal? Sajnos nem. Bízzuk ezt inkább a profikra! A Clean Arsenal hosszútávú, vegyszermentes, komplex megoldást kínál a vírusok, baktériumok és a gombák ellen.

olvass tovább