Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • DIVAT&STÍLUS
    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity
  • SZÉPSÉG
    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok
  • KERESD A NŐT
    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont
  • STYLELIFE
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family
  • STYLE LOUNGE
  • STYLENEWS
    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények
  • STYLEHOME
Trendek:
Életstílus
Stylelife - Mi történik a héten?    2025.12.01-07.

Mi történik a héten? 2025.12.01-07.

Stylelife
Stylenews - Mindent a Mikulásról

Mindent a Mikulásról

Stylenews
Keresd a nőt! - Én nem akarom eladni magam

Én nem akarom eladni magam

Keresd a nőt!
Mobility - Manga Panda - Lexus Rz 300e Teszt

Manga Panda - Lexus Rz 300e Teszt

Mobility
Gasztronómia - 10 különleges forró csoki

10 különleges forró csoki

Gasztronómia
Divat & Stílus - Stílusiskola: így viselj fekete miniszoknyákat

Stílusiskola: így viselj fekete miniszoknyákat

Divat & Stílus
Keresd a nőt! - Ezeket a dolgokat szeretnénk megkapni tőletek, Férfiak

Ezeket a dolgokat szeretnénk megkapni tőletek, Férfiak

Keresd a nőt!
Stylelife - Táplálkozási problémák és hiányállapotok kutyáknál – amikor a bőr és a szőr jelez először

Táplálkozási problémák és hiányállapotok kutyáknál – amikor a bőr és a szőr jelez először

Stylelife
Keresd a nőt! - Mozaikcsalád – 'A mostoha'

Mozaikcsalád – 'A mostoha'

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - Amikor mindenki jobban tudja nálad, hogy neked mi a jó

Amikor mindenki jobban tudja nálad, hogy neked mi a jó

Keresd a nőt!
  1. STYLENEWS
  2. Az elégedett vásárló többet költ

Az elégedett vásárló többet költ

  • 2014. november 26.
  • Komment

Személyes és telefonos kiszolgálásban viszonylag jól teljesítenek a hazai vállalatok, az elektronikus ügyfélkiszolgálás területén viszont van még hova fejlődni, bár jelentősek a különbségek az egyes cégek között – mutat rá a ClientFirst Consulting felmérése. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program és Díj keretében végzett vizsgálatból az is kiderült, hogy egy-egy vállalat saját ügyfelei alacsonyabbra értékelik az adott cég ügyfél-kiszolgálási tevékenységét, mint a próbavásárlók. Az ügyfélkiszolgálás fejlesztése pedig kiemelten fontos, már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést hoz egy három éves időszak alatt.

  Megosztás Küldés

Az elégedett vásárló többet költ - STYLENEWS -  - érdekesség, felmérés, vásárlási szokások, vásárlási szokások statisztikái,

Az ügyfelek véleménye és a vevőkiszolgálási sztenderdek is számítanak: „Egy-egy vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit mystery shopping-gal (próbavásárlás) mérünk” – hangsúlyozza Mózes István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. Az idei program során a próbavásárlók több mint 2 500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték közel 10 000 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, és mintegy 600 000 kérdésre adtak választ az értékelés során, amely alapján kialakult a részt vevő cégek rangsora.

Az elégedett vásárló többet költ - STYLENEWS -  - érdekesség, felmérés, vásárlási szokások, vásárlási szokások statisztikái,

Személyes ügyfélkiszolgálásban jól teljesítenek a cégek: A korábbi évekhez hasonlóan 2014-ben is a személyes kiszolgálásban jeleskedtek a vállalatok. A cégek saját ügyfeleinek elégedettségi indexe átlagosan 75%, ezzel szemben viszont a próbavásárlók a személyes kiszolgálás színvonalát átlagosan 92%-ra értékelték. A módszertan alapján számított átlageredmény így 82%, azaz ennyire elégedettek a magyarok a cégek személyes ügyfélkiszolgálásával. Nagy különbségek figyelhetőek meg az egyes vállalatok között, a legjobb átlageredménye 99%-os, míg a leggyengébb vállalati eredmény 79%-os szintet mutat.

Az elégedett vásárló többet költ - STYLENEWS -  - érdekesség, felmérés, vásárlási szokások, vásárlási szokások statisztikái,

A telefonos ügyintézés színvonalával 77%-ban elégedettek vagyunk: A cégek telefonos kiszolgálását vizsgálva az átlageredmény 77%-os lett. Az ügyfél-elégedettségi index 65%-os eredményt mutat, a próbavásárlók a telefonos kiszolgálás színvonalát átlagosan 95%-ra értékelték. A legjobb vállalat átlageredménye 98%-os, míg a leggyengébb vállalati eredmény 85%-os szintet mutat.

Az elégedett vásárló többet költ - STYLENEWS -  - érdekesség, felmérés, vásárlási szokások, vásárlási szokások statisztikái,

Az elektronikus kiszolgálásban még akad fejleszteni való: Az elektronikus kiszolgálás területén elért 66%-os átlageredmény az mutatja, van még hova fejlődni a hazai ügyfélkiszolgálóknak, azonban itt is jelentős különbségek tapasztalhatók az egyes cégek között. Az ügyfél-elégedettségi index 59%-os eredményt mutat, a próbavásárlók az email-es kiszolgálás színvonalát átlagosan 82%-ra értékelték. A legjobb vállalat átlageredménye 98%-os, míg a leggyengébb vállalati eredmény 55%-os szintet mutat. Mózes István elmondta: összességében látható, hogy az ügyfelek alacsonyabbra értékelik a vállalatok ügyfél-kiszolgálási tevékenységét, mint azt a próbavásárlók tapasztalták. Ennek többek között az lehet oka, hogy míg az ügyfélszolgálatokon, az üzletekben dolgozó, ügyfelekkel foglalkozó munkatársak jó szolgáltatást nyújtanak, addig a háttérfolyamatok még kívánnivalót hagynak maguk után. „A vevőkiszolgálás egy olyan terület, ami óriási lehetőségeket rejt magában az üzleti eredmények tekintetében. Egyre több cég fedezi fel az ebben rejlő potenciált, hiszen egy elégedett vásárló átlagosan akár 2,5-szer annyit költ egy vállalatnál, mint egy elégedetlen. Továbbá már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést hozhat egy három éves időszak alatt” – világít rá a ClientFirst ügyvezető partnere a vevőkiszolgálás fejlesztésének közvetlen üzleti hasznára.

  • érdekesség felmérés vásárlási szokások vásárlási szokások statisztikái

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Tudtad-e? - 20 érdekesség a macskákról - Érdekességek, divat, életmód, stílus
    Tudtad-e? - 20 érdekesség a macskákról
    • Érdekességek
    10 pszichológia tény amit neked is ismerned kell - Stylelife, divat, életmód, stílus
    10 pszichológia tény amit neked is ismerned kell
    • Stylelife
    Létezik még egyáltalán monogámia?
    Több munka, kevesebb szórakozás – markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban a pandémia hatására
    Heti top 10A hét legjobb írásai
    Milyen csillagjegyű társ illik hozzád? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Milyen csillagjegyű társ illik hozzád?
    • Keresd a nőt!
    10 film, ami után elhiszed, hogy létezik az az egy, igaz szerelem - Stylenews, divat, életmód, stílus
    10 film, ami után elhiszed, hogy létezik az az egy, igaz szerelem
    • Stylenews
    Addig tényleg nem számít komolynak egy kapcsolat, amíg nincs közös életterület? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Addig tényleg nem számít komolynak egy kapcsolat, amíg nincs közös életterület?
    • Keresd a nőt!
    30 romantikus vígjáték téli estékre
    Ezeket a dolgokat szeretnénk megkapni tőletek, Férfiak
    Nők, a kombinálás mesterei
    Öreg lelkek felnőtté válása
    10 különleges forró csoki
    5 dolog, amit senki sem mond el, mielőtt elkezdesz jógázni
    A tökéletes téli édesség: gőzgombóc recept

    Kapcsolódó cikkek

    Tudtad-e? - 20 érdekesség a macskákról

    Tudtad-e? - 20 érdekesség a macskákról

    10 pszichológia tény amit neked is ismerned kell

    10 pszichológia tény amit neked is ismerned kell

    Létezik még egyáltalán monogámia?

    Létezik még egyáltalán monogámia?

    Több munka, kevesebb szórakozás – markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban a pandémia hatására

    Több munka, kevesebb szórakozás – markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban a pandémia hatására

    Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

    Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

    Ritkán látott történelmi fotók, melyektől eláll a lélegzeted

    Ritkán látott történelmi fotók, melyektől eláll a lélegzeted


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    DIVAT&STÍLUS

    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity

    SZÉPSÉG

    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok

    KERESD A NŐT

    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont

    STYLELIFE

    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family

    STYLE LOUNGE

    STYLENEWS

    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények

    STYLEHOME

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • DIVAT&STÍLUS
      • Hírek
      • Stílusiskola
      • Celebrity
    • SZÉPSÉG
      • Smink
      • Bőrápolás
      • Hajápolás
      • Illatok
    • KERESD A NŐT
      • Fesztelen mindennapok
      • Lélekhangok
      • Férfi szemmel
      • Szívvonal
      • Férfiszempont
    • STYLELIFE
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Egészség
      • Fitness
      • Stylebusiness
      • Utazás
      • Esküvő
      • Stylekids
      • Style family
    • STYLE LOUNGE
    • STYLENEWS
      • Aktuális
      • Interjúk
      • Mobility
      • Style ART
      • Kultúr-kitérő
      • Rendezvények
    • STYLEHOME
    • MENSTYLE.HU