Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • DIVAT&STÍLUS
    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity
  • SZÉPSÉG
    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok
  • KERESD A NŐT
    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont
  • STYLELIFE
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family
  • STYLE LOUNGE
  • STYLENEWS
    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények
  • STYLEHOME
Trendek:
Életstílus
Stylelife - Mi történik a héten?    2025.12.01-07.

Mi történik a héten? 2025.12.01-07.

Stylelife
Stylenews - Mindent a Mikulásról

Mindent a Mikulásról

Stylenews
Keresd a nőt! - Én nem akarom eladni magam

Én nem akarom eladni magam

Keresd a nőt!
Mobility - Manga Panda - Lexus Rz 300e Teszt

Manga Panda - Lexus Rz 300e Teszt

Mobility
Gasztronómia - 10 különleges forró csoki

10 különleges forró csoki

Gasztronómia
Divat & Stílus - Stílusiskola: így viselj fekete miniszoknyákat

Stílusiskola: így viselj fekete miniszoknyákat

Divat & Stílus
Keresd a nőt! - Ezeket a dolgokat szeretnénk megkapni tőletek, Férfiak

Ezeket a dolgokat szeretnénk megkapni tőletek, Férfiak

Keresd a nőt!
Stylelife - Táplálkozási problémák és hiányállapotok kutyáknál – amikor a bőr és a szőr jelez először

Táplálkozási problémák és hiányállapotok kutyáknál – amikor a bőr és a szőr jelez először

Stylelife
Keresd a nőt! - Mozaikcsalád – 'A mostoha'

Mozaikcsalád – 'A mostoha'

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - Amikor mindenki jobban tudja nálad, hogy neked mi a jó

Amikor mindenki jobban tudja nálad, hogy neked mi a jó

Keresd a nőt!
  1. STYLENEWS
  2. 15 híresség szerepel a Hospice kampányában

15 híresség szerepel a Hospice kampányában

  • 2014. november 03.
  • Komment

Dobó Kata, Csányi Sándor, Szellő István és Szalóki Ági mellett több híresség is szerepel a Magyar Hospice Alapítvány november 1-jén induló kampányában. A szpotot a Kreatív Online-on láthatja először, és megkérdeztük az alkotókat is.

  Megosztás Küldés

Hétféle tévészpot és egy internetes terjesztésre szánt kisfilm készült a Magyar Hospice Alapítvány (MHA) új, november 1-jén induló egyhónapos kampányához. A filmekben 15 közismert ember - színészek, sportolók, zenészek, médiaszemélyiségek - szerepelnek, és ami közös bennük, hogy mindegyikőjüknek személyes élményük van a hospice-szal, így nemcsak az arcukat adták a kezdeményezéshez, hanem beszélnek is arról, mit jelent nekik méltósággal búcsúztatni, búcsúzni. A Hospice filmjeiben ők szerepelnek: Dobó Kata, Csányi Sándor, Tatár Csilla, Várkonyi Andrea, Bródy János, Monspart Sarolta, Gianni Annoni, Steinmetz Barnabás, Szalóki Ági, Torres Dani, Farkas Róbert, Barabás Éva, Szellő István, Klukon Edit és dr. Muszbek Katalin, az alapítvány orvosigazgatója.

A kampány főként online fut majd - hír-, és magazinportálok, Facebook, Google Adwords, a társzervezetek és a szpotban szereplők közösségi oldalain -, de a nagy kereskedelmi televízióban is megjelennek a reklámok, amelyeket úgy állítottak össze, hogy az adott csatorna arcai szerepeljenek benne. A Youtube-ra készült videóban mind a 15-en szerepelnek.  A szpotokat a Filmpartners készítette, a cég önkéntesként vett részt ebben a munkában, csakúgy, mint a sminkestől a rendezőig minden stábtag, sőt a Hospice a stúdiót is pro bono kapta két napra. A kreatívfolyamatokat Geszti Péter, az Okego kreatívigazgatója szakértőként segítette. Nyitrai Márton rendező kérdésünkre elmondta, hogy nem először készített olyan reklámfilmet, amelyben "beszélő fejek" vannak, ezért a kihívást leginkább az jelentette, hogy hogyan tudják ezt a néző szempontjából izgalmassá tenni. Garas Dániel operatőrrel úgy döntöttek, hogy az egyszerűségre törekednek. A szereplők csak halvány sminket kaptak, hogy az arcok tisztán látszódjanak, és inkább az azon tükröződő érzelmek meséljék el történeteket. "Itt mindenki érintett volt, és nem könnyű ilyen témában sok ember, meg a lámpák előtt megnyílni. Ráadásul a beszélt nyelv nem jön át a filmen, ezért közösen találtuk ki a szereplők mondatait, amit természetesen személyre szabtunk" - magyarázta a rendező.

Kovács Anitát, a Magyar Hospice Alapítvány programigazgatóját kérdeztük

Mi a Magyar Hospice Alapítvány kampányának a célja?

A téma kényessége (a halál, mint tabu) miatt olyan kampányüzenetet szeretnénk, mely nem feltétlenül a halálhoz kötődik, hanem érzelmekre ható, pozitív, felöleli az egymás iránti tiszteletet, szeretetet, emberi méltóságot, és ebbe beletartozik az utolsó órák méltósága is. Olyan, ami szerethető, büszkén vállalható, közösségformáló, mert a valamilyen közösséghez való tartozás manapság kezdi visszanyerni vonzerejét. A kampány célja a MHA eddigi „rajongói” körét - ezáltal az adományozói kört - széleskörűen bővíteni, a hospice-t a halál helyett az élet végéig tartó méltóság felől megközelíteni, párhuzamosan pedig erőteljes üzenettel az adományozást elősegíteni. Az őszi kampány alapja egy olyan közösség építése, amelynek tagjai törekednek arra, hogy minőségi életet éljenek egy jobb világban. Ahogyan a hospice is teszi: minőségi és emberséges bánásmódot biztosít az utolsó napokban. A közösség fogadalma, hogy a mindennapokban is megfeleljenek ennek az életszemléletnek. Ezt a kezdeményezést egy erős érzelmi töltetű, pozitív üzenetekkel operáló, erőteljesen aktivizáló videóval készítésével és terjesztésével kívánjuk elérni. A videóban magyar hírességek, közéleti emberek, sportolók stb. állnak ki és mondják el, hogy számukra mit jelent, az, hogy minden perc értékes.

Honnan jött a kampány ötlete?

Tavasszal egy online kommunikációs képzésre jártam, és vizsgamunkát kellett készíteni. A kurzus vezetője megkért, hogy ha van aktuális témánk, akkor készítsek egy briefet a hospice-ra, és végül három csapat is erről a témáról készítette a vizsgaanyagát. Az egyik csapat - Stahl Norbert, Laasz Orsi és Szűcs Juli - olyan jó ötletet hozott, hogy végül ezt valósítottuk meg, bár az alapötlettől egy kicsit eltértünk. Ráadásul a csoport tagjai vállalták, hogy önkéntesként felajánlják munkájukat a megvalósításban, de mivel ez túl nagy terhet jelentett a napi munkájuk mellett, nem tudták végig vállalni, így csak egyikük tartott ki velünk. Bekapcsoltunk viszont egy online kommunikációs szakértőt, Káli Györgyöt, és a kampány finisében jelentkezett egy újabb önkéntes pr-es, Tóth Xénia. Mivel az alapítvány nem tud egy komplett ügynökséget megfizetni, így azt az utat választottuk, hogy az egyes területekre kerestünk hozááértőket, többségük önkéntes alapon segített. Pataki Ági is nagyon sokat segített, ő mozgósította a filmes csapatot.

Milyen kampányai voltak korábban az alapítványnak, és azokat kik készítették?

Még a 2000-es évek elején dolgoztunk a McCann Ericksonnal pár éven keresztül, ők készítették az első komoly civil kampányt. Az utóbbi években kampányaink az 1 százalékos időszakra korlátozódtak, hiszen nagyon szűkösek a forrásaink. Ezeket a kampányokat többnyire házon belül és önkéntes segítőkkel oldottuk meg. A Nárcisz-programjainkhoz kapcsolódó esemény kommunikációt pedig igyekeztünk többszintűen használni.

15 híresség szerepel a Hospice kampányában - STYLENEWS -  - hospice, kreativ online,

A forgatáson készült képekért kattints a fotóra!

                                                                                                                                        Forrás: kreativ.hu

  • hospice kreativ online

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    15 híresség szerepel a Hospice kampányában - Érdekességek, divat, életmód, stílus
    15 híresség szerepel a Hospice kampányában
    • Érdekességek
    Heti top 10A hét legjobb írásai
    Milyen csillagjegyű társ illik hozzád? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Milyen csillagjegyű társ illik hozzád?
    • Keresd a nőt!
    10 film, ami után elhiszed, hogy létezik az az egy, igaz szerelem - Stylenews, divat, életmód, stílus
    10 film, ami után elhiszed, hogy létezik az az egy, igaz szerelem
    • Stylenews
    Addig tényleg nem számít komolynak egy kapcsolat, amíg nincs közös életterület? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Addig tényleg nem számít komolynak egy kapcsolat, amíg nincs közös életterület?
    • Keresd a nőt!
    30 romantikus vígjáték téli estékre
    Ezeket a dolgokat szeretnénk megkapni tőletek, Férfiak
    Nők, a kombinálás mesterei
    Öreg lelkek felnőtté válása
    10 különleges forró csoki
    5 dolog, amit senki sem mond el, mielőtt elkezdesz jógázni
    A tökéletes téli édesség: gőzgombóc recept

    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    DIVAT&STÍLUS

    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity

    SZÉPSÉG

    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok

    KERESD A NŐT

    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont

    STYLELIFE

    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family

    STYLE LOUNGE

    STYLENEWS

    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények

    STYLEHOME

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • DIVAT&STÍLUS
      • Hírek
      • Stílusiskola
      • Celebrity
    • SZÉPSÉG
      • Smink
      • Bőrápolás
      • Hajápolás
      • Illatok
    • KERESD A NŐT
      • Fesztelen mindennapok
      • Lélekhangok
      • Férfi szemmel
      • Szívvonal
      • Férfiszempont
    • STYLELIFE
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Egészség
      • Fitness
      • Stylebusiness
      • Utazás
      • Esküvő
      • Stylekids
      • Style family
    • STYLE LOUNGE
    • STYLENEWS
      • Aktuális
      • Interjúk
      • Mobility
      • Style ART
      • Kultúr-kitérő
      • Rendezvények
    • STYLEHOME
    • MENSTYLE.HU