Mit jelent Blair Waldorfnak lenni?
A nagyon népszerű Gossip Girl sorozat egyik legmeghatározóbb karaktere Blair Waldorf. Ő képviseli az elit new yorki fiatalok öltözködési stílusát.
olvass továbbA nagyon népszerű Gossip Girl sorozat egyik legmeghatározóbb karaktere Blair Waldorf. Ő képviseli az elit new yorki fiatalok öltözködési stílusát.
olvass továbbA tequila sunrise a 30-as években, egy kaliforniai strandon született koktél, mellyel egy helyi mixer ajándékozta meg a napkeltében gyönyörködő fiatalokat, hiszen a koktél színvilága a felkelő napot idézi. Meg az egész éjszakás italozás után amúgy is jólesik egy üdítő koktél...
olvass továbbFiataloknak, akiket a bőrproblémák leginkább érintenek... Az utóbbi időben a tudományos kutatások az egyre elterjedtebb, felnőtt korban megjelenő akne problémákra koncentráltak, melynek eredetéről még hiányosak az információk. Azonban nem szabad megfeledkeznünk, hogy leginkább a tinédzserek érintettek ettől az állapottól.
olvass továbbSzokatlan termékkel lepte meg rajongóit Emporio Armani. A fiatalok körében ma is népszerű „városi” sport megihlette a luxusmárkát is.
olvass továbbA következő tíz-húsz évben nő az 50 évnél idősebbek, illetve csökken a fiatalok aránya a teljes népességhez képest, ezért a kereskedelemben i új szemléletre van szükség - mondta Kozák Ákos, a GfK kutatóintézet ügyvezető igazgatója.
olvass továbbTudjuk, hogy a negatív reklám is reklám. Tudjuk, hogy nincs az a világrengető változás, ami kisöpörné a magyar médiaipar nívóját erősen visszahúzó előadókat. Mégis meg kell írnunk azt, amit minden bizonnyal minden kedves olvasónk tud: ezekkel az emberekkel nem az a baj, hogy ismertek. Természetesen az se, hogy mennyit keresnek, hiszen ahhoz senkinek semmi köze. De az már inkább, hogy tehetséges fiatalok, köztünk élő fantasztikus pályával rendelkező művészek gyakran szorulnak a második sorba, mert mondjuk kell a hely a komlói bugyiárusnak, vagy kaposvári takarítónőnek. Most megmondjuk nekik, nektek, meg mindenkinek.
olvass továbbA fiatalok divat és márka érzékeny fogyasztói csoportot alkotnak, de sajátos szubkultúrájuk miatt választásukat sokszor nehéz megérteni.
olvass továbbEljött a vásárlás ideje! A New Yorker fiataloknak szóló divatcég megnyitja legnagyobb, új stílusú magyarországi üzletét a Vörösmarty téren több mint 1600 m2 eladótérrel.
olvass tovább