Kulcsszó keresés /


Legújabb, 2017-es tavaszi-nyári Studio kollekciójával debütál a

  • 2017. február 03.

A H&M idén különleges lépésre szánta el magát: legújabb kollekciója közvetlenül a bemutató után kapható lesz az üzletekben, így a vásárlók egyenesen a kifutóról vehetik meg a kiszemelt darabokat. A H&M 2017-es tavaszi-nyári Studio kollekciója a párizsi divathéten debütál a nagyközönség előtt, a márka első "See now, buy now" show-ján március elsején, és közvetlenül utána kapható lesz a hm.com-on, valamint március 2-ától a kijelölt üzletekben. A divatbemutatón ezúttal a női kollekció mellett egy teljes férfikollekció is bemutatásra kerül.

olvass tovább

A H&M globális mozgalmat indít a használt ruhák gyűjtésére legújabb újrahasznosítási kampányával

  • 2017. január 26.

A H&M 2013-ban indította el világszerte ruhagyűjtési kezdeményezését, melynek eredményeképp több mint 40 000 tonna ruhát gyűjtött össze. A vásárlók mára már az év egészében, bármelyik H&M üzletben leadhatják megunt ruháikat vagy textiljeiket, márkára és állapotra való tekintet nélkül. A cél az, hogy minden évben emelkedjen az összegyűjtött ruhamennyiség, és 2020-ra elérje az évi 25 ezer tonnát.

olvass tovább

Last minute karácsonyi ajándékötletek!

  • 2015. december 22.

Mindenkivel megesik legalább egyszer az életben, hogy az utolsó utáni pillanatra hagyja az ajándékok beszerzését! Ha ez éppen idén esett meg veled is, most adunk néhány ajándékötletet, amivel célirányosan vetheted bele magad a bevásárlóközpontok embertömegébe!

olvass tovább

Thai masszázsélmények királyi környezetben

Valóságos nyugalom szigete nyílt a Mammut I. bevásárlóközpontban, amikor a Royal Thai Massage szalon megnyitotta a kapuit néhány hete. A mesterdiplomával és többéves gyakorlattal rendelkező thaiföldi masszőrnőknek hála, regeneráló, frissítő és feszültségoldó távol-keleti masszázsok széles palettájáról válogathatunk, autentikus környezetben.

olvass tovább

A legjobb utcai reklámok

  • 2015. április 06.

A világ vezető márkái bizony bármit megtennének, hogy felkeltsék a vásárlók figyelmét. Rájöttek, hogy a plakátok és egyszerű reklámcsíkok már nem sok mindent mozgatnak meg az emberekben – szerencsére, hiszen így minél innovatívabb kampányokkal próbálnak lenyűgözni minket. Most összeszedtük a legjobbakat, amiket itthon is szívesen látnánk, és biztos nem mennénk el mellettük szó nélkül!

olvass tovább

Coco Chanel apartmanja

  • 2015. január 10.

Coco Chanel a Ritz Szállóban élt Párizsban, a munkája és gyakorlatilag az élete helyszínéül azonban a közeli 4 emeletes palotában, a Rue Cambon 31 szám alatt zajlott. Az első, utcai szinten, Chanel üzlet várja a vásárlókat. A másodikon haute couture öltözőszalon, a harmadikon maga Coco apartmanja, a negyedik szinten pedig a műhelye található. Egyesek szerint az épület tetejéről nyílik a legcsodálatosabb kilátás Párizsra.

olvass tovább

Az elégedett vásárló többet költ

  • 2014. november 26.

Személyes és telefonos kiszolgálásban viszonylag jól teljesítenek a hazai vállalatok, az elektronikus ügyfélkiszolgálás területén viszont van még hova fejlődni, bár jelentősek a különbségek az egyes cégek között – mutat rá a ClientFirst Consulting felmérése. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program és Díj keretében végzett vizsgálatból az is kiderült, hogy egy-egy vállalat saját ügyfelei alacsonyabbra értékelik az adott cég ügyfél-kiszolgálási tevékenységét, mint a próbavásárlók. Az ügyfélkiszolgálás fejlesztése pedig kiemelten fontos, már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést hoz egy három éves időszak alatt.

olvass tovább

Paul Hewitt

  • 2014. november 10.

A Preppy stílus már órában is elérhető. A Paul Hewitt volt az első olyan óragyártó, amely már 2009-től készít órákat és egyéb kiegészítőket. A német cég mára világszinten ismerté vált NATO óraszíjas órák mellett a karkötők, övek, mandzsetták és egyéb kiegészítők széles választékát kínálja a vásárlóknak.

olvass tovább

Tovább nehezítheti a hazai webshopok, bioboltok és sok más bolt helyzetét egy új törvénymódosítás

  • 2014. augusztus 01.

Egyre nehezebbé teszi a hazai webáruházak helyzetét a külföldi e-kereskedők előretörése, sok esetben az ő termékeiket és oldalaikat preferálják a vásárlók a magyar webshopokkal szemben. Tovább nehezíti az étrend-kiegészítőket, vitaminokat és bio termékeket árusító kereskedők helyzetét, hogy a jövő évi költségvetési törvényben lehetőséget biztosít a törvényhozóknak, hogy a már terápiás dózisú hatóanyagot tartalmazó étrendkiegészítők és vitaminok csak a patikákban lesznek elérhetők (esetleg bizonyos üzletekben). Jánvári András, a multi-vitamin.hu ügyvezetője szerint ez a rendelkezés az egész piac helyzetét elbizonytalanítja, amely már egyébként is visszaesésben van a korábbi évekhez képest.

olvass tovább