Kulcsszó keresés /


A Columbiáról

  • 2008. szeptember 16.

A Columbia Sportswear Company 1938-ban alakult, és azóta a kis regionális kalapforgalmazásból a világ egyik legnagyobb felsőruházati márkájává, valamint az Egyesült Államok vezető síruházati gyártójává vált. Az elmúlt évtizedben a termékújítások és az egyedülálló marketing stratégia erős forgalomnövekedéshez vezetett, miközben a cég tovább haladt a funkcionális és divatos ruházat fejlesztésében.

olvass tovább

Exkluzív interjú Badó Ferenccel!

  • 2008. július 28.

Elegancia, egyedi vonalvezetés és kimagasló minőségű szövetek. Most már azoknak a férfiaknak sem kell mindezért külföldre menniük, akik igényt tartanak felsőkategóriás ruházatra gardróbjukban. Badó Ferenc, a  márka létrehozója exkluzív interjút adott a Stylemagazin magazinnak.

olvass tovább

Grotto Spa és a GAS

  • 2008. február 08.

Divatos darabok, kiváló minőségű alapanyagok, különleges gyártási eljárások jellemzik az egyre sikeresebb Grotto Spa-t, mely tervezi, gyártja és forgalmazza a GAS ruházati termékeket, cipőket és kiegészítőket világszerte.

olvass tovább

Farmerruházat a Ferraritól

  • 2008. január 17.

Az olasz autómárka, a Ferrari saját logójával díszített farmerruházatot dobott piacra. Ezeket részben a Ferreri üzletekben, részben online forgalmazzák.

olvass tovább

A skót herceg zoknia

  • 2007. október 17.

Bizonyára sokak számára izgalmas, hogy mi alapozza meg egy-egy ruházati márkanépszerűségét a piacon. Az összetevők között szerepel a jó időzítés, a megfelelő stílus, a név, no és persze a jó minőség, ami sokáig életben tarthat

olvass tovább