Amerika kultmárkája - Champion
Európában az I. világháború romjait takarítják el, miközben Amerikában egy új sportruházati cég kezdi meg működését, amely új trendet teremtett.
olvass továbbEurópában az I. világháború romjait takarítják el, miközben Amerikában egy új sportruházati cég kezdi meg működését, amely új trendet teremtett.
olvass továbbA Columbia Sportswear Company 1938-ban alakult, és azóta a kis regionális kalapforgalmazásból a világ egyik legnagyobb felsőruházati márkájává, valamint az Egyesült Államok vezető síruházati gyártójává vált. Az elmúlt évtizedben a termékújítások és az egyedülálló marketing stratégia erős forgalomnövekedéshez vezetett, miközben a cég tovább haladt a funkcionális és divatos ruházat fejlesztésében.
olvass továbbElegancia, egyedi vonalvezetés és kimagasló minőségű szövetek. Most már azoknak a férfiaknak sem kell mindezért külföldre menniük, akik igényt tartanak felsőkategóriás ruházatra gardróbjukban. Badó Ferenc, a márka létrehozója exkluzív interjút adott a Stylemagazin magazinnak.
olvass továbbDivatos darabok, kiváló minőségű alapanyagok, különleges gyártási eljárások jellemzik az egyre sikeresebb Grotto Spa-t, mely tervezi, gyártja és forgalmazza a GAS ruházati termékeket, cipőket és kiegészítőket világszerte.
olvass továbbAz olasz autómárka, a Ferrari saját logójával díszített farmerruházatot dobott piacra. Ezeket részben a Ferreri üzletekben, részben online forgalmazzák.
olvass továbbBizonyára sokak számára izgalmas, hogy mi alapozza meg egy-egy ruházati márkanépszerűségét a piacon. Az összetevők között szerepel a jó időzítés, a megfelelő stílus, a név, no és persze a jó minőség, ami sokáig életben tarthat
olvass továbbA luxus már szinte minden területen fellelhető, legyen az mobiltelefonok, ruházat vagy akár étel és ital.
olvass tovább