Kulcsszó keresés /


Vojtilla Tímea: „Azért vagyunk, hogy jobb hely legyen a világ”

  • 2022. április 28.

Vojtilla Tímea az elmúlt hetekben önkéntes segítőként rendszeresen feltűnik valamelyik határmenti menekültszállás előtt. Mindig sárga autóval érkezik, sárga kabátjában szervezi az adományok szétosztását. Zokszó nélkül cipeli a sokszor 15-20 kilós élelmiszeres dobozokat, göngyölegeket, majd amikor kiürül az autó raktere, akkor szavaival ad reményt és vigaszt a csüggedt menekülteknek.

olvass tovább

A jelen győztese, a jövő várományosa – KIA EV6 e170 RWD Air

Nem az első alkalom, hogy tisztán elektromos hajtású gépjármű nyeri el az Év Autója címet. Egész pontosan harmadszor fordul elő ilyesmi, hiszen a Nissan Leaf, majd a 2019-es győztes Jaguar I-Peace után a KIA tisztán villanymotoros járműve nyert a választáson. A meghajtással kapcsolatban nagy meglepetés nem volt, hiszen a hét döntőbe jutott autóból csupán egyetlen hagyományos meghajtással rendelkező volt. Szerintem ezzel kicsit előre is szaladt a szakma a jövőbe, ha az arányokat nézzük. De egy biztos, az EV6 magabiztos fölénnyel nyert a pontozáson.

olvass tovább

10 meglepő tény, amit nem tudtál II. Erzsébet királynőről

  • 2022. április 21.

II. Erzsébet 1952. február 6. óta Nagy-Britannia és Észak-Írország Egyesült Királyságának, valamint a nemzetközösségi királyságoknak az uralkodója, így a leghosszabb ideje a trónon lévő brit uralkodó. A mai napon 96. születésnapját ünneplő uralkodó 11 corgi kutyus gazdája, és eddig egyszer élt azzal a jogával, miszerint királynőként elutasíthatja hozzájárulását, ami szükséges egy rendkívüli döntéshez az ország életében. Ezeken kívül még 10 érdekes tényt gyűjtöttünk össze II. Erzsébetről, amelyekről eddig valószínűleg nem tudtál!

olvass tovább

Kiemelkedően szerepeltek a magyar designmárkák a párizsi Maison&Objet designvásáron

  • 2022. április 20.

Március végén lezajlott az idei első Maison&Objet designvásár Párizsban, az eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt szereplő öt magyar tervező felhívta magára a nemzetközi közönség figyelmét, a termékeik iránt élénk volt az érdeklődés. Az esemény ideje alatt több eladás, megrendelés és potenciális együttműködési lehetőség is született, így elmondható, hogy a magyar részvétel újabb értékesítési csatornákat nyitott meg a tervezők számára.

olvass tovább

Trendi a négyzeten, avagy a fullos kicsi – Kia Stonic 120 Hybrid 48V GT Line

Minden igényt kielégítő divat-svájcibicska a ráncfelvarráson átesett Stonic. Nem mondhatjuk, hogy a Stonic a legsikeresebb KIA modell, de a méltatlanul mellőzött kisautó mindent bedob annak érdekében, hogy felfigyeljenek rá. Vajon az agyonextrázott és minden kényelmi, biztonsági szempontoknak maradéktalanul megfelelő kisautó sikeres lesz-e az fogós kérdés, ugyanis az árcédula visszafoghatja a nagyra nőtt lelkesedést.

olvass tovább

Ne görcsölj rajta! – dolgok, amelyek miatt feleslegesen aggódsz a ciklusod során

  • 2022. április 20.

Hiába töltjük nőként az életünk tetemes részét menstruációval, mégis rendre merülnek fel újabb és újabb kérdéseink azzal kapcsolatban, hogy mi miért történik. Mert a gondolathoz, hogy kénytelenek vagyunk vele együtt élni, hamar hozzászokunk, azonban amint valami picit is megváltozik, vagy nem úgy megy, ahogyan kellene, hajlamosak vagyunk kétségbe esni, és a legrosszabbra gondolni. Azonban a legjobb tanács, amit ezzel kapcsolatban adhatunk, hogy semmi esetre se ess pánikba, ugyanis számtalan oka lehet annak, ha időnként valami másként történik a menstruációd során.

olvass tovább

Befér a kiskapun is – Suzuki Jimny 1,5 VVT LCV

Talán a legizgalmasabb kocsik egyike, amely mindenkiből kihozza a gyermeki énjét. Az EU szabályozás vasökle lesújtott rá egy évvel ezelőtt és a köz ellenségének kiáltotta ki a kevesebb, mint 3,7 méter hosszú kisautót. Szerencsére a hybrid Porschék, Audik, BMW X5-ök a környezet védelméért kifejtett tevékenységük miatt még zöld rendszámot is kapnak, de az 1090 kilós Jimnynek távoznia kellett. Istennek hála akadt megoldás. Mindenesetre megérne egy vitát, hogy a nominális károsanyag kibocsájtási érték legyen-e a mérvadó, illetve miként ellenőrizzük a PHEV-k töltöttségi szintjét.

olvass tovább