Kulcsszó keresés /


Gondolatok Agatha Seymour-tól - II. / Kedd

  • 2011. december 27.

Számomra fontosak a jó értelembe vett külsőségek! Ugyanis vallom, hogy a külsőnk a belépőnk a világba. Szerintem hiába elbűvölő személyiség valaki, ha a megjelenése nem ösztönzi az embereket barátkozásra, ismerkedésre, bármily ragyogó elme is valaki ez rejtve marad előttük, mert nem mutatja meg magát. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy kötelező mindenkinek szuper divatos és drága ruhákban parádéznia, hanem azt, hogy a megjelenésünk a személyiségünk meghosszabbítása. Információt közlünk vele az életformánkról, a gondolkodásunkról, a szokásainkról. S akkor mégis milyen egy jól öltözött ember ruhája? Jól áll, de nem feltűnő.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább