Kulcsszó keresés /


Fenntartható divat: 4 kiváló magyar divattervező mutatta be 2023. tavaszi kollekcióját

  • 2023. április 06.

A gyönyörű, Andrássy úton található Sfinx bár és Moments hotel adott otthont annak az Eco Fashion Hungary által szervezett divat eseménynek, melynek legfőbb üzenete a környezetvédelem és a fenntarthatóság volt. 4 kiváló magyar divattervező mutatta be 2023. tavaszi kollekcióját. A Viwine by Vincze-Bor Viktória, a Vengru, Ilyés Juli és a Campbell Marson Magyarország.

olvass tovább

A tweedek tökéletes átmeneti darabok a tavaszi időszakra

  • 2023. március 29.

A női és férfi méretre szabott öltönyök és kosztümök, illetve limitált darabszámú couture kollekciójával jeles magyar márkává nőtte ki magát a Canissi. A Canissi Szabóság alapítója, tulajdonos-ügyvezetője Kanizsai Szilvia elárulja hogyan kelti életre a klasszikus eleganciát Budapesten. A Canissivel közös rovatunkban Szilvia ezúttal az ikonikus tweed darabokat mutatja be nekünk

olvass tovább

Megérkezett a Ray-Ban 2023-as tavasz-nyári szemüveg kollekciója

  • 2023. március 28.

Melyik volt az a pillanat, amikor rátaláltál önmagadra? A Ray-Ban legújabb kampánya, amely a márka jól ismert, „Genuine Since 1937” szlogenjére épül, ahol a „since” azt az időpontot jelöli, amikor a legigazabb önmagunkká válunk. A Ray-Ban a Mega trend keretein belül a valaha volt legnépszerűbb sziluettjeit frissíti fel, melyekben a klasszikus dizájn és a hagyományokon túlmutató vállalkozószellem egyesül, hogy aztán megszülethessen a két úttörő: a Mega Clubmaster és Mega Wayfarer.

olvass tovább

Öleld át a hideget a Cukovyval

  • 2023. február 16.

Dinamikus, harsány, praktikus - ezek jellemzik a Cukovy legújabb kollekcióját, amely a világ állandó változására reflektál. A márka szétcsatolható pufikabátjai új formavilággal és színkombinációkkal tértek vissza az új szezonban.

olvass tovább

Millie Bobby Brown márkája bemutatja első divatkollekcióját

  • 2022. október 17.

Millie Bobby Brown brit színésznő “florence by mills” névre keresztelt márkájának első divatkollekciója az IMG kreatív ügynökség közreműködésével, 2022. október 19-én debütál az ABOUT YOU oldalán. A 76 darabból álló kollekciót a „florence by mills” márka alapértékei ihlették, a ruhadarabok kényelmesek, extravagánsak, és a jóérzést hivatottak közvetíteni. Összességében az új nemzetközi kollekció játékos, de mégis érett személyiséget tükröző ruhadarabokból áll, amelyek Millie egyéniségét közvetítik. A kollekció fő célja a pozitivitás és a jókedvre derítés, valamint a magabiztosságra és az önkifejezésre való bátorítás a hétköznapokban. A „florence by mills” kollekció kizárólag az ABOUT YOU felületén érhető el 2022. október 19-én 13 órától Európa szerte, az ABOUT YOU 26 webáruházában.

olvass tovább

Teltházas show keretében mutatkoztak be a magyar tervezők a milánói divathéten

  • 2022. október 01.

A budapesti divathét sikereit követően a magyar divattervezők Olaszországban nyűgözték le a szakmai közönséget és a divatrajongókat. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) stratégiai együttműködésének köszönhetően nyolc magyar márka mutathatta be 2023-as tavaszi-nyári kollekciójának darabjait a Milano Fashion Week (MFW) keretében, a PELSO pedig egy önálló prezentációra kapott lehetőséget. Az ADI Design Museumban helyet kapó, 48 lookot felvonultató divatbemutatón több mint 300 néző vett részt, melléjük többezer látogató csatlakozott, akik a Fashion Hubban megtekinthető prezentációra voltak kíváncsiak.

olvass tovább

Be Brave – megérkezett az answear.LAB fesztiválkollekciója

  • 2022. július 19.

"Bátran hallasd a saját hangod, ne más véleményét visszhangozd!" – biztat mindenkit az answear.LAB az új, "Be Brave" fantázianévre keresztelt kollekciót bemutató kampányában. A fesztiválszezont megnyitó kapszulakollekciót a popkultúra és a művészet világából ismert erős és bátor nők ihlették.

olvass tovább

A belső szenvedélyről szól a Persol új kollekciója

  • 2022. május 04.

A szemüvegmárka három kortárs művésszel indította el új kampányát, amelynek középpontjában olyan művészek állnak, akik tehetségükkel rendkívülivé teszik a hétköznapokat. A kampány a múlt lencséin keresztül tekint a jövőbe, és nyomon követhetjük, ahogy a szereplők felfedezik belső szenvedélyüket. Ezek a tehetséges művészek mind egyedi stílust képviselnek, amellyel újraértelmezik az ikonikus szemüvegeket.

olvass tovább

Budapest után Milánóban arattak sikert a magyar divatmárkák

  • 2022. április 13.

A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait. A négy legnagyobb nemzetközi divathét között számon tartott Milano Fashion Week-en a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös Nemzetközi Mentorprogramjának résztvevői közel egy héten keresztül mutatkoztak be különböző helyszíneken. A világhírű eseményre a nemzetközi szakma és sajtó neves képviselői mellett számos viszonteladó, forgalmazó és nagykereskedő látogatott el, így egyedülálló lehetőség nyílt a magyar márkák számára a nemzetközi piacokra való belépéshez.

olvass tovább