Kulcsszó keresés /


‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

  • 2020. október 12.

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább

Férfiszempont: Kezdet és vég

Aminek kezdete van, az véget is ér egyszer, szoktuk mondani helyesen. Vagy helytelenül? A tudatosság kezdete például mikorra tehető? Hiszen a kezdet, az idő, a vég mind a tudatosságon belüliek, és ahhoz, hogy a kezdetét hitelt érdemlő módon megállapíthasd, ki kéne lépni belőle. Mint ahogy a hullámok elválaszthatatlanok a tengertől, a létezést sem választhatod el a léttől, és a most pillanatától.

olvass tovább

Illat Valentin Napra nem hétköznapi szerelmeseknek

  • 2020. január 29.

A Gucci Guilty újabb fejezetével folytatódik a szabadság ünneplése. A #ForeverGuilty első évfordulójára két limitált kiadású illat született: Gucci Guilty Love Edition. A nem hétköznapi szerelmeseknek ajánlott új Gucci Guilty illatok olyan korszakban debütálnak, amely ünnepli a nem hagyományos módon, de rendkívül hitelesen kifejezett modern szerelmet.

olvass tovább

16 színész, akik a megszólalásig hasonlítanak az általuk eljátszott, történelmi alakokra

  • 2019. szeptember 25.

Az már nem egy esetben bebizonyosodott, hogy nagyon könnyen lehet Oscar-díjat nyerni olyan filmmel, amelyben a színész egy történelmi alak bőrébe bújik, és azzal tökéletesen azonosul. Persze az kevés, hogy külsőleg le tudja venni a figurát, a gesztusokat, a mimikát és a beszédet is élethűen kell tudnia utánozni a tökéletes sikerhez. A következő történelmi, politikai alakokat vagy művészeket egészen elképesztő hitelességgel játszották el a sztárok.

olvass tovább

Minek az üzleti terv, minek a márka?

  • 2018. december 25.

Nagy igazság, hogy nincs több esélyünk első benyomás keltésére. Ugyanúgy igaz, hogy egy jó reputáció felépítése hosszú idő, viszont lerombolni egy pillanat alatt lehet. Bármihez is kezdj, mind a projekted brandje, mind a személyes énmárkád számára is a legfontosabb, hogy legyen hiteles, autentikus. Ez azt jelenti, hogy ne játszd meg magad, ne akarj mást mutatni, mint ami vagy. Vállald fel a nehézségeket, hátráltató tényezőket. Az emberek ettől sokkal erősebbnek fognak látni és bízni kezdenek a márkádban - ez pedig az egyik legfontosabb cél egy jó brand kialakításánál.

olvass tovább

„Testbeszédes” karácsonyi ajándékozás – így fejezd ki az örömöd!

  • 2018. december 04.

Ha ajándékozásról van szó nagyon fontos, hogy dekódolni tudjuk az ajándékozott érzéseit, illetve, hogy képesek legyünk őszintén kifejezni hálánkat az ajándékozónak. Egyszerű köszönömöt mondani ugyan könnyűnek tűnhet, ám ha őszintén és hitelesen kommunikáljuk az örömünket, az önmagában is egy erős ajándék lehet. Ebben segít tippekkel a Braun testbeszéd szakértője, India Ford.

olvass tovább

Most érdemes lakáshitelt felvenni!

  • 2018. május 07.

Ingatlanvásárláshoz meg lehet fontolni Minősített Fogyasztóbarát Lakáshitel igénylését. Azt ugyanis most kedvező, például a Takarék Csoportnál 3,91-6,25 százalékos Teljes Hiteldíj Mutató (THM) mellett lehet felvenni.

olvass tovább

Bonduelle Színek kampány: százezreket inspirált!

  • 2018. április 24.

Nagy sikerrel zárult a Bondulle legújabb, „Színesítsd a tányérod” elnevezésű kampánya, amelyet azzal a céllal indított, hogy egyrészt hitelesen közvetítse a márka sokszínűségét, másrészt inspirálja, a főzés élményével ajándékozza meg közönségét. Az öt különböző színre épülő receptvideót közel 400 ezren nézték meg a Youtube-on, de a Facebook-on is népszerűek voltak.

olvass tovább