Kulcsszó keresés /


Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedését alakította ki a Wallis Motor

  • 2022. július 26.

A legnagyobb hazai M-es szekciót hozta létre a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében közel 30 éve piacvezető Wallis Motor, jelentősen átalakítva Wallis Motor Duna márkakereskedését. A beruházás hátterében a BMW M ötvenéves jubileuma iránti tisztelgés mellett az egyre növekvő régiós értékesítési darabszám áll. A Wallis Motor az M utcai sportautók krémjét vonultatja fel, az ügyfeleket mostantól exkluzív szolgáltatások, külön parkolóhelyek, tesztflotta és dedikált értékesítői iroda is várja a Könyves Kálmán körúti szalonban.

olvass tovább

Vége a trükközésnek: holnaptól az akciós ár tényleg akciós lesz

  • 2022. május 27.

Holnaptól minden eddiginél szigorúbb jogszabályok lépnek életbe a fogyasztóvédelem területén, különös tekintettel az e-kereskedelemre. A cél véget vetni a vásárlók megtévesztésének, az akciós árakkal való trükközésnek, valamint a valótlan vagy nem létező pozitív fogyasztói értékeléseknek, rangsorolással kapcsolatos manipulációnak. „A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már az elmúlt években is számos alkalommal szabott ki súlyos bírságot például pszichés nyomásgyakorlás, azonnali döntéshozatalra késztetés, moderált fogyasztói vélemények, weboldal, alkalmazás felépítése és vizuális kialakítása, ingyenes szolgáltatások, megtévesztő akciós árazás miatt. A május 28-ától hatályos előírásoknak köszönhetően azonban még kevesebb lesz a kiskapu a tisztességtelen forgalmazók, szolgáltatók számára” – hívja fel a figyelmet dr. Bitai Zsófia, A CLM BITAI & PARTNERS Ügyvédi Irodavezető ügyvédje.

olvass tovább

Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • 2022. május 27.

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább

Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója

  • 2022. április 25.

Az online vásárlás térnyerése különösen az elmúlt két évben vált igazán jelentőssé, azonban még mindig vannak olyan termékek, amiket sokan nem szívesen szereznek be virtuálisan. Ezek közé tartoznak a cipők is, ugyanis a vásárlók egy része nem biztos benne, hogy a lábbeli, amit a honlapokon megadott méret alapján választ ki, valóban jó is lesz rá. A visszaküldés sokak számára egy plusz, felesleges teher, azonban a Próbafutár szolgáltatás éppen ezt szünteti meg. A megoldás nem csupán a vásárlóknak előnyös, hanem jelentős környezetterhelést is megtakarít.

olvass tovább

„A természet élménye” akár a fürdőszobában is!

  • 2021. november 09.

A világméretű koronavírusjárvány teljesen megváltoztatta az életünket. Eddig teljesen természetes volt, hogy pár óra alatt akár a tengerparton, vagy valamelyik egzotikus országban voltunk. Sokan jöttek rá arra, hogy a négy fal között is élvezhetnek különböző kényelmi szolgáltatásokat, és többen ki is használták ez.

olvass tovább

Megérkezett Magyarország online luxusáruháza: itt a SNOBELIER!

  • 2021. szeptember 30.

6 termékosztály, 40 luxus világmárka, több mint 1000 db rendszeresen frissülő termék, 2 féle, világszinten is egyedülálló luxusszolgáltatással kiegészítve: Magyarországon indult el a Kelet-Közép-Európában példa nélküli koncepció, amely a világ legelegánsabb luxusáruházainak miliőjét kínálja online formában a lokális vásárlóknak. A SNOBELIER több, mint luxustermékek lelőhelye, különleges kurátori koncepciójával, elegáns és felhasználóbarát kialakításával szeretne szakértő személyi tanácsadója lenni a kínálatában böngésző vásárlóknak.

olvass tovább

Segítünk túlélni!

  • 2020. december 17.

Egy olyan év végén járunk, ami nem várt és soha nem tapasztalt kihívások elé állította az embereket világszerte. Sok szó esik az egzisztenciális nehézségekről, de gyakran hallani azt is, hogy sokak lelki egyensúlyában is komoly törést okoz a járványhelyzet. A TraumaAmbulancia decemberi kampánya amellett, hogy a nonprofit egyesület működését hivatott segíteni, egy olyan hangoskönyvet kínál, ami segít feldolgozni a bezártság, a magány okozta mentális megpróbáltatásokat is.

olvass tovább

Segítünk túlélni!

  • 2020. december 17.

Egy olyan év végén járunk, ami nem várt és soha nem tapasztalt kihívások elé állította az embereket világszerte. Sok szó esik az egzisztenciális nehézségekről, de gyakran hallani azt is, hogy sokak lelki egyensúlyában is komoly törést okoz a járványhelyzet. A TraumaAmbulancia decemberi kampánya amellett, hogy a nonprofit egyesület működését hivatott segíteni, egy olyan hangoskönyvet kínál, ami segít feldolgozni a bezártság, a magány okozta mentális megpróbáltatásokat is.

olvass tovább

Stílusos egészség - Megérkezett a luxus fehérje

  • 2020. június 05.

A luxus szóról elsősorban a csillogás jut eszünkbe, azonban nem szabad megfeledkezni a magas minőségről, ami ezzel az életérzéssel minden esetben együtt jár. Tudjuk, hogy mit jelentenek a prémium márkák és az exkluzív szolgáltatások, de vajon egy fehérje mitől minősül luxusnak?

olvass tovább