Kulcsszó keresés /


Bővebb üzleti ismeretekre lenne szükségük a hazai designereknek

  • 2019. június 08.

A Magyarországon tanuló designipari és tervező szakemberek bevonásával készített designipari kutatást a Magyar Divat & Design Ügynökség, amelyből kiderül, hogy a pályakezdő fiatalok kevéssé vannak felvértezve a sikeres vállalkozói léthez szükséges tudással az üzleti fejlesztés és finanszírozás témakörében. A helyzet előremozdítása érdekében több modulból álló szakmai workshop sorozatot indított a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ), melynek keretében a résztvevők többek közt olyan fontos témákban kaphatnak gyakorlatban hasznosítható tudást, mint például a marketing és digitális technológia, a márkaépítés és a designkommunikáció.

olvass tovább

Magyar designerek mutatkoznak be a milánói Design Héten

  • 2019. április 06.

A design szakma egyik legjelentősebb eseményén, a milánói Design Héten vesz részt 13 magyar designer a Magyar Divat & Design Ügynökség szervezésében, április 9-14. között. A kiállításon megjelenő márkák lefedik a magyar design széles palettáját: az érdeklődők találkozhatnak egyedi és különleges lámpákkal, kanapékkal és porcelánnal is. Az ügynökség célja, hogy a nemzetközi rendezvényeken való aktív szakmai részvételnek köszönhetően egyre többen megismerkedjenek a magyar designban rejlő lehetőségekkel.

olvass tovább

Stratégiai megállapodást kötött a Hiventures és a Magyar Divat & Design Ügynökség

  • 2019. április 03.

A magyarországi divat- és dizájnipari ágazat fellendítése, valamint egy értékteremtő hazai divat- és dizájnipari startup ökoszisztéma kialakítása érdekében stratégiai megállapodást kötött egymással a Hiventures, valamint a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ). A felek a megállapodás értelmében kölcsönös szakmai támogatást nyújtanak egymásnak a divat és dizájn területén tevékenykedő startupokat érintő programjaikban, illetve közösen alakítják a terület fejlesztésével kapcsolatos elképzeléseiket.

olvass tovább

Modellszakma – szerződni tudni kell!

  • 2015. augusztus 12.

Egy modell karrierjének alakulása elsősorban a modell hozzáállásán múlik, de természetesen az sem mindegy, hogy milyen szellemiségű ügynökség egyengeti az útját. Érdemes többféle szempontot figyelembe venni, amikor teljesen kezdőként belecsöppenünk ebbe a különleges, csillogó szakmába.

olvass tovább

A gömbölyded idomok meghódítják a divatvilágot

  • 2014. szeptember 03.

Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a modellszakma csak és kizárólag a sovány lányok birodalma, ahol 36-os méret felett nincs élet és minden a folyamatos koplalásról szól. Pedig ez régóta nem így van – noha a kifutókon alapvetően valóban az S-es kategória uralkodik, egyre több tervező szeret teltebb idomokkal megáldott hölgyeket is felvonultatni. A plus size mozgalom szépen lassan kinövi magát, külön ügynökségek alakulnak a modellek számára, kampányok szerveződnek a “valódi nő” fogalom köré.

olvass tovább

Hogyan legyünk szupermodellek?

  • 2014. január 09.

Kajdi Csaba a Visage Modellügynökség vezetőjeként olyan világhírű modelleket indított el az elmúlt években a siker útjára, mint Mihalik Enikő, aki 2009-ben a Victoria’s Secret Fashion Show színpadán is bizonyított, és olyan divatmagazinok címlapján tűnt már fel, mint a V Magazine vagy a Marie Claire. A világot jelentő deszkák és a hírnév azonban közelebb van a fiatal lányokhoz, mint gondolnák.

olvass tovább

Villámválaszok egy olasz topmodelltől

  • 2013. július 26.

Chiara Baschetti, a 35 esztendős olasz származású szupermodell Magyarországon járt egy rövid fotózás erejéig és villáminterjút adott magazinunknak. A szépség az Elite modellügynökség felfedezettje, olyan kampányokban szerepelt, mint Ralph Lauren idei nyári anyaga, vagy a Sisley és a Macy's reklámkapmánya. Ismerjétek meg egy igazán szimpatikus modell gondolatvilágát!

olvass tovább