Kulcsszó keresés /


Új és megújult üzletek a Premier Outletben

  • 2018. január 20.

Az elmúlt időszakban olyan nagy nevek nyitottak üzletet az outletközpontban, mint a Desigual, a GUESS, a CHANTALL, a Lavard, a Trunk&Co., a Superdry, a Spin Master Játékáruház és a Kennet Street. Az újonnan nyílt üzletekkel a Premier Outlet tovább színesítette kínálatát. Emellett több márka is új helyre költözött, így a Högl és a Heavy Tools megújult külsővel és bővített árukészlettel várja a vásárlóit.

olvass tovább

Carolina Herrera, a stílusos tervezőnő, aki szép csendben milliárd dolláros üzletet épített

Carolina Herrera meglepően későn, negyvenes évei hajnalán kezdett divat- és parfümtervezéssel foglalkozni, azonban így a mind a mai napig sikert sikerre halmozó, kifinomult ízléséről ismert üzletasszony is bizonyíték arra, hogy sosem késő nagyot álmodni és céltudatosan megvalósítani bármit, amit elképzeltünk. Az egész világon ismert és elismert márkájának titka állítása szerint a következetesség, és a kitartó kíváncsiság.

olvass tovább

Az igazi ajándék

Nem kell, hogy teli pénztárcával elcammogj a plázába. Nem kérek méregdrága göncöket, sem márkás parfümöt, csak valami igazán szívből jövőt. Ne használd a hitelkártyád, nincs szükségem a legújabb kütyüre, csak gondolj ki valami frappánsat, valami olyat, amiről tudom, hogy nem egy kelekótya gondolat szülöttje.

olvass tovább

Fördős Zé az 'Ország Levesét' keresi

  • 2017. november 15.

A Magyarországon 25 éve jelen lévő Bonduelle két újdonsággal bővítette fagyasztott termék-portfólióját. Európa zöldségspecialistájának is minősített márka a krémleves- zöldségkeverékek kategóriában fejlesztett: most már sütőtök és karfiol-krémleves alapot is kínál a fogyasztóknak. A termékbevezetést egy országos, nyereményjátékkal egybekötött kampány is erősíti, amelynek arca a népszerű gasztro-blogger: Fördős Zé.

olvass tovább

Süel - Jótékonysági Műhelyvásár 2017

  • 2017. november 06.

A nők elleni erőszak megszüntetésének világnapján, idén is jótékonysági műhelyvásárt szervez, az egyedi kötött világáról ismert, magyar márka, a Süel. A vásár bevételét 2017-ben is, ahogy az előző három évben, egy női jogokért küzdő szervezet, a NANE kapja. Céljuk, hogy az adománnyal segítsenek a családon belüli erőszak áldozatainak, illetve felhívják a figyelmet a problémakörre.

olvass tovább