Kulcsszó keresés /


A varázslatos 30-as évek - Az első limitált kollekció az új answear.LAB márkától

  • 2020. október 10.

Azt valószínűleg mindenki egyből meg tudja mondani, hogy mi volt jellemző a 20-as években a divatra, azonban elképzelhető, hogy a 30-as éveket illetően már kevésbé lennénk határozottak. Pedig erre az évtizedre már kialakultak a főbb stílusirányzatok és a tömegterhelésnek köszönhetően széles rétegek juthattak divatos ruhadarabokhoz. De vajon melyek voltak ekkor a legtrendibb darabok? Az answear.hu megújult saját márkája, az answear.LAB révén most kiderül!

olvass tovább

Jägermeister Brass Band: újdonság a magyar zenei palettán!

  • 2020. szeptember 28.

Fergeteges hangúlatú bulin mutatkozott be az a 9 tagú fúvószenekar, akik mostantól a népszerű italmárka égisze alatt lépnek fel különböző rendezvényeken. A várva-várt bulin fellépett még a „Kelemen Kabátban” zenekar, és bemutatkoztak az új „Jägermeister DJ”-k is, azaz: Regán Lili és a „Szeresd a Trashem Bébi” formáció. A több száz fős közönség minden produkciót vastapssal jutalmazott. A járványhelyzetre való tekintettel a rendezvény szigorú biztonsági intézkedések mellett zajlott.

olvass tovább

A világsztárok mellett a Lexus is reflektorfénybe került a Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon

  • 2020. szeptember 17.

A 77. Velencei Nemzetközi Filmfesztivál mobilitási partnereként a világ vezető környezetbarát luxusautómárkájaként ismert Lexus is sütkérezett a rivaldafényben a múlt hétvégén. A rangos filmművészeti seregszemlét immár negyedik egymást követő éve támogatott Lexus által rendelkezésre bocsátott luxusautókkal okkal olyan hírességek érkeztek a fesztiválra, mint Pedro Almodóvar, Tilda Swinton, Vanessa Kirby, Alessandro Gassman, Anna Foglietta vagy épp Oliver Stone. A rendezvénysorozaton a márka olyan autókat állított reflektorfénybe, mint a tisztán elektromos hajtású UX 300e és az új stílus-ikon, az LC Convertible, és a fesztivál vendégeit és szervezőit 36 prémium öntöltő hibrid elektromos autóból álló Lexus-flotta szállította.

olvass tovább

Egyenlő partner - Opel Corsa-e

A PSA, tehát a Peugeot csoport egyáltalán nem bántotta az Opelt. Láthatóan nem célja a márka bedarálása, sőt, éppen ellenkezőleg. Megtartotta korábbi identitását. Formájában, hangulatában és vezetési élményében kiválóan illeszkedik a formálódó, illetve bővülő csoport többi eleméhez.

olvass tovább

Szintet lépett – Skoda Octavia Style 1,5 TSI

Azonnal leesik az állad, ahogy meglátod. Nem túlzás kimondani, hogy az új Skoda Octavia olyan minőségi kategóriát lépett, ami megkérdőjelezi, hogy hová is van pozícionálva ez a kocsi a konszernen belül. Ha ez lesz a „belépő” szint a konszern márkái közül, akkor mit fognak tudni a többiek?

olvass tovább

Guruló ékszerdoboz – DS 3 Crossback E-Tense (2020) teszt

  • 2020. augusztus 22.

A DS 7 Crossback kistestvére egy csodás, élvezhető crossover. Ha szeretnéd vele felhívni magadra a figyelmet a közutakon, most még könnyen megteheted. Nem sokáig ugyan, mert amint ismertebbé válik a Citroën presztízsmárkája, különösen az elektromos DS 3 Crossback, kapkodni fogják őt, mint a cukrot!

olvass tovább

A Lexus lesz a 77. Velencei Filmfesztivál, a La Biennale hivatalos mobilitási partnere

  • 2020. augusztus 11.

Az ’egyszerű környezetbarát luxusautómárkából’ az elmúlt években a magát a film, a divat, a művészet a dizájn és a gasztronómia világában is a legmagasabb szinteken képviselve valódi életmódmárkává váló Lexus immár negyedikéve szerepel a Velencei Filmfesztivál, a La Biennale di Venezia szponzoraként. Az eseményen 36 Lexus szállítja majd világ legismertebb és elismertebb színészeit, rendezőit és más hírességeit, ám a márka nemcsak emiatt kerül majd reflektorfénybe, hanem a modelljei által képviselt innovatív technológiák és kifinomult stílus és elegancia miatt is: a Lexus ugyanis ezt az alkalmat ragadja meg az új UX 300e akkumulátoros elektromos kompakt crossover és az LC Convertible luxuskabrió olaszországi bemutatójának megrendezésére.

olvass tovább

Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S

Meg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.

olvass tovább