Kulcsszó keresés /


Végzi a dolgát, viszi a családot – VW Caddy Life 2.0 TDI

Nem újkeletű dolog, hogy egy kvázi kisteherautóból családi járművet szerkesztenek. A Caddy esetében is megtörtént ez, már a most búcsúzó előző széria esetében. A modellciklusok sem a megszokott 6-7 éves ütemet követik, hiszen a most nálunk járt Caddy a negyedik generációja a modellcsaládnak, miközben 1980 óta ismerhetjük a típust. Igen, 40 év. Hihetetlen.

olvass tovább

A kakukktojás – Kia Stinger GT 2021

A Kia palettája egyre szebb, egyre versenyképesebb modelleket tartalmaz. Az értékesítési darabszámok, a márka image is bizonyítja, hogy kiváló startégiát folytat a koreai gyártó. Viszont van egy modell, ami valahogy nem illik a sorba. Nem lenne elég szép? Dehogynem! Nem elég gyors? Pont ellenkezőleg! Ennek ellenére, valahogyan kilóg a sorból. A mostani tesztnél ennek jártunk utána.

olvass tovább

Következő szint – Mercedes C 220 d Mild hybrid

Sikerre ítélt vállalkozást kezdett a Mercedes 1993-ban, amikor a 190-es utódjaként bemutatta az első C osztály modelljét. Világszinten ez idáig 8,6 millió darab fogyott ebből a típusból, úgy, hogy a most elbúcsúzó MK4 kódjelű elődből 2,5 millió darab került értékesítésre. Nem csoda tehát, hogy minden tudásukat latba vetették, hogy a profitabilitás szempontjából is kiváló modell töretlenül folytassa eddigi pályafutását. De vajon sikerül-e a nagy ellenféllel a BMW 3-sal szemben maradandót alkotni?

olvass tovább

Felsőbb körök – Audi Q5 40 TDI Quattro

Minden presztízs márka esetében van egy lépcső, amelyet követően már egyértelműen látszik, hogy státusz szimbólum is a jármű, nem csak közlekedési eszköz. Nehéz meghatározni ezt a határvonalat, de a Q5 már biztosan ezen a szinten túl helyezkedik el. A divat, hiszen SUV modellről van szó, és a mérete alapján nem hiába a legnépszerűbb modell az Audi kínálatában.

olvass tovább

A fizikai vonzalom nem elég egy párkapcsolathoz

  • 2021. július 27.

Nagyon sok kapcsolat, forró szenvedéllyel, tele vadsággal, túlfűtött erotikával indul. Sajnos azonban valamiért mégis gyakran zátonyra futnak, vagy el sem tudnak igazán kezdődni. Talán azért, mert az ismerkedés legelején nem tisztázzák, ki mit szeretne a másiktól, csak a vonzalom hajtja őket. Tény, hogy a fizikai vonzerő nagyon fontos, hogy meglegyen, de nem szabadna hagyni, hogy ez legyen az összetartó erő egy tartós kapcsolathoz.

olvass tovább

Így kell a hiányt pótolni – BMW iX3

Amikor az összes versenytárs, beleértve a Teslat is, már képes kínálni a most oly divatos SUV formavilágból elektromos modellt, hiszen ott a Mercedes EQC, Audi e-tron, Jaguar i-Pace, illetve a Tesla Model Y, akkor a bajor gyárnak sem volt már ideje kivárni az iX megjelenését. Átalakították a legalkalmasabb modellt az X3-at és iX3 néven piacra került annak elektromos változata.

olvass tovább

Lassan mondom, hogy mindenki megértsE – Mercedes E300e plug-in hybrid

Sokat hezitáltam, hogy szükséges-e átfogóbban bemutatni az Mercedes E osztályt, mielőtt a most tesztelt változatra rátérnék. Kell-e, szükséges-e egy ikon bemutatása? Az osztály megnevezését 1993-ban vezette be a Mercedes-Benz, de az elődmodelleket már 1953-tól gyártották. Három emberöltő elteltével pedig ritka, hogy bárkinek be kellene részletesen mutatni a Mercedes történetének legsikeresebb modelljét.

olvass tovább

Komoly elvárás, némi csalódás – Mazda CX-5 100th years edition

A középkategóriás SUV-k között az egyik legnagyobb elismertsége a Mazda CX-5 -nek van. Nem véletlenül. A Mazda ennél a modellnél kezdte elsőként alkalmazni a KODO névre keresztelt designt. A formavilágot, amitől úgy gondolja a mai nap mindenki, hogy az egyik legszebb, legegyedibb autókat ez a világviszonylatban kis autógyár gyártja. A vállalat fennállásának 100. évfordulójára elkészült jubileumi darab járt nálunk ebből a típusból először.

olvass tovább

Kompromisszumok helyett – Honda CR-V Sport Line Hybrid 2.0 -MMD FWD

Nem csoda, hogy rég a feledés homályába veszett az a tény, hogy az autómobil sorozatgyártás Makóról indult világhódító sikere felé. Nem, nem tévedés, ugyanis a makói születésű Galamb József nem csupán a Ford T modell megalkotásában játszott vezető szerepet alkotótársával, Farkas Jenővel, de ő találta fel a sorozatgyártás ma is alkalmazott alapelvét is, miszerint egy munkacsoport egy feladatot végez el a gyártási folyamatban. Mindezt a Ford T Modell autógyárának igazgatójaként tette le az asztalra, jobban mondva a futószalagra 1908-ban Detroitban Henry Ford jobbkezeként. Az autó hatalmas világsikerre tett szert és a következő majd 20 év során 15 millió példány kelt el belőle.

olvass tovább