Kulcsszó keresés /


Overnight oats – zabkása elvitelre

A zabkását gyakran javasoljuk reggelire, hiszen sokáig eltelít és feltölt energiával, ráadásul rengeteg vitamint, ásványi anyagot és antioxidánst tartalmaz. Korán reggel azonban nem mindenkinek van kedve vacakolni az elkészítésével, nekik ajánljuk az alábbi overnight oats recepteket. Előző este öt-tíz perc alatt összedobható ez a finom és tápláló étel, reggel pedig csak kivesszük a hűtőből és akár a munkába is magunkkal vihetjük.

olvass tovább

A legfinomabb zabpalacsinta receptek

Mindenki hallott már a zab fantasztikus hatásairól: csökkenti a koleszterinszintet, a rák kockázatát, véd a szív- és érrendszeri betegségektől. Magas a rosttartalma és sokáig teltségérzetet biztosít. Rengeteg vitamint, ásványi anyagot és antioxidánst tartalmaz, valamint gazdag szénhidrát- és fehérjeforrás is. Jótékony hatással van az idegrendszerre, rendszeres fogyasztása jót tesz a hajnak és a bőrnek is. Ráadásul elkészítése gyors és egyszerű. Ha a hagyományos zabkása helyett valami különlegesebbet ennél, érdemes kipróbálni a zabpalacsintát.

olvass tovább

10 érdekes tény a C-vitaminról

  • 2017. december 14.

A C-vitamin vízben oldódó vitamin, Szent-Györgyi Albert magyar biokémikus által, Magyarországon véghezvitt felfedezés, amelyet Nobel-díjjal jutalmaztak. Ismerjük meg közelebbről e méltán csodavitaminnak keresztelt antioxidánst!

olvass tovább

Őszi lélekmelegítő ital

  • 2017. november 02.

Végérvényesen beköszöntött az ősz, átálltunk a téli időszámításra, úgyhogy mindenképp érdemes kipróbálni az alábbi lélekmelegítő italt, ami antioxidáns hatású, vitamin- és ásványi anyagokban gazdag, ráadásul afrodiziákumként is fogyasztható, hogy a takaró alá bújva esetleg máshoz is kedvet kapjunk.

olvass tovább

Krill olaj az egészségért!

  • 2017. július 05.

A krill olajban található asztaxanthin miatt a termék pedig egyedülálló antioxidáns hatással bírhat. A foszfolipidek (kettős réteget alkotva burkolják be sejtjeinket) minden sejtmembrán alapvető építőkövei. A lipidek hatalmas és sokszínű csoportjába tartoznak, a sejthártya építőelemei

olvass tovább

4 étel, ami felveszi a harcot az öregedés és a napégés ellen

  • 2017. június 14.

Nyáron nagyon kell magunkra vigyáznunk, hiszen az erős napsütés miatt megéghet a bőrünk, ami nem csak csúnya pirosságot, de más káros hatásokat is von maga után. Összegyűjtöttünk neked olyan ételeket, amik antioxidánsokban gazdagok, ezért megóvnak a leégéstől, és egész napra hidratálnak.

olvass tovább

Kávészünet a fürdőszobában? Hidd el, lehetséges!

Kávé nélkül nincs élet. Legalábbis ez az én alapelvem. Finom, frissítő, kedvem szerint variálható-kombinálható és mértékkel fogyasztva ráadásul még egészséges is. Kevesen tudják, de a kávé nemcsak pezsdítő varázsital, de az egyik leghatékonyabb kozmetikum, amely erős antioxidáns, csökkenti a gyulladást és a duzzanatokat, valamint feszesíti a bőrt. Ha te is szeretnéd kedvenc reggeli italodat a mindennapi szépségápolás szolgálatába állítani, itt az idő, hogy időnként a fürdőszobában tarts kávészünetet.

olvass tovább

Az öt legolcsóbb antioxidáns

  • 2016. július 08.

Nem kell méregdrága pirulát venned, a házi praktikák lehetősége végtelen. Ha lappang benned valami, érdemes felturbózni szervezeted a spájzban található mindennapi „csodaszerekkel”.

olvass tovább

Éltető fűszerek

  • 2016. január 31.

A fűszereknek bódító illatuk van és fokozva az ízélményeket, a főztödet is megbolondíthatod velük. De arra talán nem is gondolsz, hogy közöttük jó néhány kiváló antioxidáns, koleszterincsökkentő ás anyagcsere növelő hatással bír. Összegyűjtöttük azt a 7 fűszert, amit érdemes a konyhaszekrény legkönnyebben hozzáférhető polcán tartanod.

olvass tovább

Miért egészséges a forró csoki?

  • 2016. január 10.

A forró csoki a tél legkedveltebb itala, és amellett, hogy isteni finom, átmelegít, még egészséges is. A csokoládé tele van antioxidánssal, melynek köszönhetően segít megelőzni a különféle szívelégtelenségeket, vagy az időskori makuláris degenerációt. Meggátolja a korai öregedést, és még a rák kialakulása ellen is hatékonyan veszi fel a harcot, hiszen segíti a szabadgyökök leküzdését a szervezetben. Akár hiszed, akár nem, egy bögre forró csoki, még egészségesebb is lehet, mint néhány kocka étcsoki magában.

olvass tovább