Kulcsszó keresés /


Megnyílt a világ egyik legmodernebb Mercedes-Benz márkakereskedése Budaörsön

  • 2018. november 15.

Átadták a Mercedes-Benz Hovány Autócentrumot, amely jelenleg a világ egyik legmodernebb Mercedes-Benz értékesítési pontja. A több mint 3,5 milliárd forintból épült, 20350 négyzetméteres területen álló, 6380 négyzetméteres komplexum a világon az egyik első, a csillagos márka új értékesítési koncepciója szerint megvalósult zöldmezős beruházásaként közel 70 munkahelyet teremt a térségben. A létesítmény egyedülálló építészeti és digitális meg-oldásaival, valamint innovatív értékesítési stratégiájával utat mutat a jövő márkakereskedései felé.

olvass tovább

5 jel, hogy túl sokszor hasonlítgatsz

  • 2017. szeptember 30.

Mi nők hajlamosak vagyunk másokhoz hasonlítani magunkat. Az összehasonlítgatásnak, és vele együtt az egészséges versenyszellemnek megvannak a saját előnyei és hátrányai is. Ha néha napján összeméred önmagadat a barátaiddal, munkatársaiddal, a körülötted élőkkel –egyfajta összegzésként, amiből levonható valamiféle tanulság, ami segíthet céljaid további elérésében – és ha ez Téged még tudatosabbá, eltökéltebbé tesz, akkor az összehasonlítás ebben az értelemben vett koncepciója jótékony hatásúnak tekinthető.

olvass tovább

Egy tökéletes úriember 15 pontja

Valami olyan halvány elképzelésem van erről az úriember koncepcióról, hogy aki hasonló igényszinten és normákhoz tartja magát, az teljesen mindegy, hogy honnan jött, és hogy merre tart, de sokkal könnyebben és hatékonyabban teljesít az életben.

olvass tovább

Az én utam: Takács Ákos, a Red Bull Pilvaker ötletgazdája

Rovatunk keretein belül szeretnénk nektek olyan tehetséges, inspiráló embereket bemutatni, akik mindannyiunk számára motivációt jelenthetnek álmaink megvalósításához. Interjú alanyunk ezen a héten stílszerűen Takács Ákos, a Red Bull marketingosztályának vezetője, aki a "rappeljünk Petőfit" alapkoncepciót a Pilvaker megálmodásával egészen a már öt éve futó, teltházas március 15-i előadásokig repítette.

olvass tovább

A Nike bemutatja a sport hidzsábot

  • 2017. március 11.

A Nike mottója: „Ha van tested, sportoló vagy.” Ezt a koncepciót szem előtt tartva alkotta meg a sportmárka a forradalmi Nike Pro hidzsábot, amely a Nike innovációs technológiáit ötvözi a sportolói igényekkel. A kollekció a jövő év elejétől lesz elérhető a közel-keleti piacon, fekete, sötétszürke és obszidián színekben.

olvass tovább

Te ki vagy? Keresd meg a választ az ország meghatározó női fesztiválján!

  • 2016. október 06.

Az élő magazin koncepciót – vagyis a Womanity magazin cikkeinek élő eseményeken való megelevenedését – Czagány Alexandra újságíró indította el két évvel ezelőtt. A fesztivál azóta az ország meghatározó női eseménye lett, ahol a női élet által inspirált fontos témák mellett, közel 80 TOP márka termékét és szolgáltatását kipróbálhatjátok élőben.

olvass tovább

Plastic Games

  • 2016. szeptember 29.

A koncepcióhoz a popart adta az alapihletet. A fotókat Peruzzi Boglár készítette, a stylingért Havettova Angelika, a sminkért Török Boglárka, a hajért pedig Nóra Haida volt a felelős. A különleges karakterű modell Barbie a Crips Modelstől volt. A nagyszerű ruhák és kiegészítők a Beango, Tillu, INQ Concept márkákat dicséri. A stylist maga díszítette a képeken látható bolondos és izgalmas szemüveget.

olvass tovább

Sminktipp: igéző füstös szemek

  • 2016. február 19.

Az egyik legegyszerűbben elkészíthető és legkedveltebb smink a fekete-szürke árnyalatokkal játszó „smokey eye”. Szinte mindenkinek jól áll, csak a szemformának megfelelően kell elkészíteni. Kiemeli a szem csillogását, megnyitja a tekintetet, és ha már a kezedben a mozdulat, akkor bátran lehet játszani a színekkel is: kékes, barnás, akár lilás árnyalatokkal variálhatod az alapkoncepciót

olvass tovább

Hétköznapi tárgyak, különös köntösben

  • 2015. június 28.

Emily Blincoe fotóit látva az embernek néha olyan érzése támad, mintha ennek a művésznek végtelen ideje lenne – és végtelen kreativitása. A texasi fotós titka abban rejlik, hogy egyszerűnek tűnő tárgyakból és témákból alkot nagyszerűt úgy, hogy teljesen új koncepcióba helyezi azokat.

olvass tovább

Ilyet kérünk karácsonyra!

  • 2014. december 09.

Újra kislányok vagyunk, akik állnak a méretes, Barbie babákkal telepakolt polc előtt a nagyáruházban. Magdalena Frackowiak-ot és Elisabeth Erm-et ugyanis babadobozba zárták, éppen úgy, mint a híres-neves Barbie-kat. Kaptak kiegészítőket, egy váltás ruhát, és a legnevesebb divatházak stílusában öltöztették fel őket. A divatanyag a francia Vogue decemberi számának készült, a koncepció több mint zseniális. A fotókat Giampaolo Sgura készítette.

olvass tovább