Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • DIVAT&STÍLUS
    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity
  • SZÉPSÉG
    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok
  • KERESD A NŐT
    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont
  • STYLELIFE
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family
  • STYLE LOUNGE
  • STYLENEWS
    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények
  • STYLEHOME
Trendek:
Életstílus
Stylenews - A sport mint művészet – egy különleges szemlélet

A sport mint művészet – egy különleges szemlélet

Stylenews
Keresd a nőt! - Mindent vagy semmit – avagy az ár, amit a bizalomért fizetsz

Mindent vagy semmit – avagy az ár, amit a bizalomért fizetsz

Keresd a nőt!
Stylelife - Amit nem akarsz látni… mégis irányít: a tudattalan minták ereje

Amit nem akarsz látni… mégis irányít: a tudattalan minták ereje

Stylelife
Hírek - Az elegancia ünnepe – beszélgetés Kanizsai Szilviával, a Canissi alapítójával

Az elegancia ünnepe – beszélgetés Kanizsai Szilviával, a Canissi alapítójával

Hírek
Keresd a nőt! - A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál

A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - Miért épp az ünnepek idején törnek elő a régi érzések és kapcsolati minták?

Miért épp az ünnepek idején törnek elő a régi érzések és kapcsolati minták?

Keresd a nőt!
Stylenews - 10 dolog, amit nem tudtál a Grincsről

10 dolog, amit nem tudtál a Grincsről

Stylenews
Gasztronómia - Rusztikusból ragyogó - Így lesznek a hétköznapi hozzávalókból ünnepi fogások

Rusztikusból ragyogó - Így lesznek a hétköznapi hozzávalókból ünnepi fogások

Gasztronómia
Stylenews - Új név, új hely, új célcsoport – PETHIK néven nyit új korszakot a fenntartható márka

Új név, új hely, új célcsoport – PETHIK néven nyit új korszakot a fenntartható márka

Stylenews
Divat & Stílus - Stílusiskola: outfit ötletek céges karácsonyi partykra

Stílusiskola: outfit ötletek céges karácsonyi partykra

Divat & Stílus
Stylenews - Hihetetlen gyűjtemény került elő Puskás Ferencről és az Aranycsapatról - a Virág Judit Galéria árverezi el a kollekciót

Hihetetlen gyűjtemény került elő Puskás Ferencről és az Aranycsapatról - a Virág Judit Galéria árverezi el a kollekciót

Stylenews
Mobility - Kedvenc receptem MEB platformra - Új Škoda Elroq 85 Teszt

Kedvenc receptem MEB platformra - Új Škoda Elroq 85 Teszt

Mobility
Rendezvények - Winterwunder Mörbisch – a világ legnagyobb betlehemi jászola idén még nagyobb, még színesebb, még varázslatosabb!

Winterwunder Mörbisch – a világ legnagyobb betlehemi jászola idén még nagyobb, még színesebb, még varázslatosabb!

Rendezvények
  1. Aktuális
  2. A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt...

A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt tölt online - A LUSH márka 2 év után rövid időre visszatért az Instagramra

  • 2023. november 25.
  • Komment

De vajon, ha a social media ellen harcolunk és anti social media kampányban veszünk részt, akkor a hitelességünket nem rontja el, ha hirtelen visszatérünk és erről írunk bejegyzést? Mi számít igazi és valós social media detoxnak, és hogyan kampányoljunk a közösségi média ellen, ha nem online?

  Tetszik
10
  Megosztás Küldés

A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt tölt online - A LUSH márka 2 év után rövid időre visszatért az Instagramra - Aktuális -  - detox, facebook, instagram, közösségi média, lush, lush black friday, lush fürdőbomba, snapchat, tiktok,
A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt tölt online - A LUSH márka 2 év után rövid időre visszatért az Instagramra - Aktuális -  - detox, facebook, instagram, közösségi média, lush, lush black friday, lush fürdőbomba, snapchat, tiktok,
A mai napon, november 24-én kezdődött el a Black Friday, avagy a Fekete Péntek világszerte. 2021-ben ugyan e jeles nap alkalmából, és a Facebook-akták nyilvánosságra kerülését követően a LUSH kijelentkezett az összes social média felületből - belefoglalva az Instagram, Facebook, a TikTok és a Snapchat édesnégyesét. 

2021 november 26-a óta - kivétel, amikor 2022. Február 18-án frissitették a telefonszámukat -, egyetlen egy bejegyzés és aktivitás sem történt a Facebook oldalukon. Az anti social media kiállás nem csak a Black Friday miatt történt, jóval inkább az akkori Facebook-akták nyilvánosságra kerülése miatt: ezekből az aktákból kiderült, hogy a Meta pontosan tudott a platformjaik által okozott nagyon is valós károkról, viszont ez ellen semmit nem tettek. A Lush válassza erre az volt, hogy teljesen megszüntette az online jelenlétét, s ezt egészen addig gondolta tenni, amíg e négy közösségi platform nem tesz lépéseket azért, hogy biztonságosabb környezetet teremtsenek a használóik számára. 

Vajon a fennálló probléma megoldódott, és a Lush ezért kezdett el újra posztolni a saját Instagram oldalukán? Dehogy is, nem.

A META sem vállalta a felelősséget, nem tett rendet a dolgok között, és ahogy a Lush a mostani Instagram bejegyzésében leírja, “a szándékosan függőséget okozó algoritmusok még mindig káros tartalmakkal és félretájékoztatással töltik meg az emberek hírfolyamát, hogy ezzel is növeljék az engagementet.”

A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt tölt online - A LUSH márka 2 év után rövid időre visszatért az Instagramra - Aktuális -  - detox, facebook, instagram, közösségi média, lush, lush black friday, lush fürdőbomba, snapchat, tiktok,

Majd hozzátették, hogy a közösségi média platformok és alkalmazások megfigyelésre épülő, profitorientált üzleti modelljük minden mozdulatunkat nyomon követi, ráadásul eladja az adtainkat, amivel a cégek milliárdokat keresnek. 

Ezek mind-mind azok a dolgok, amik ellen a LUSH 2021 óta kampányol: jogszabályi változásokat akar, amik elérhetővé teszik azt, hogy az emberek kezébe visszakerüljön a gyeplő, a kontroll és ne az online lét vezesse (meg) az embereket. A márka épp ezért összefogott a People vs Big Tech (magyarul: Emberek a Big Tech ellen) elnevezésű decentralizált mozgalommal, amely a Big Tech óriáscégek hatalmát és visszaéléseit kéri számon - írják az Instagram kilenc új bejegyzésük szövegében. 

Olyan adatokat is nyilvánosságra hoztak így, miszerint: 

  • A közösségi médiát használó gyerekek 70%-a jelentette hogy feszültek, szorongók és depressziósak tőle, 

  • Az emberek 65%-a nem akarja, hogy a közösségi média márkák profitszerzése használják fel az adatait. 

  • A fiatalok 69%-a aggódik amiatt, hogy túl sok időt tölt online, 

  • 10-ből 7 ember ember sürget egy olyan globális szabályozást, amely megvédi az internethasználókat. 


A sok információ közepette azért biztos, ami biztos, egy kis reklám marketing is belefért: a The Cloud fürdőbombát mutatták be, amely eladási árának 100%-a (az adók levonása után) a People vs Big Tech-hez kerül, és olyan létfontosságú kampányokat támogat, amelyek célja, hogy ez az üzenet eljusson közvetlenül azokhoz, akiknek hatalmában áll megváltoztatni a rendszert.

 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lush Hungary (@lushhungary) által megosztott bejegyzés

  • detox facebook instagram közösségi média lush lush black friday lush fürdőbomba snapchat tiktok

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Tetszik
10
  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    A pasik tényleg elhiszik, hogy a szétfilterezett képek mögötti nő a valóságban is úgy néz ki - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A pasik tényleg elhiszik, hogy a szétfilterezett képek mögötti nő a valóságban is úgy néz ki
    • Keresd a nőt!
    A való életben nincs filter - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    A való életben nincs filter
    • Keresd a nőt!
    TikTok detox – Miért törlik most tömegek az appot?
    A pillanat, amit nem osztasz meg – a Tiéd igazán
    Heti top 10A hét legjobb írásai
    Top100: kihagyhatatlan karácsonyi filmek decemberre - Stylenews, divat, életmód, stílus
    Top100: kihagyhatatlan karácsonyi filmek decemberre
    • Stylenews
    Egy érzelmileg elérhetetlen férfival kár terveket szövögetni - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Egy érzelmileg elérhetetlen férfival kár terveket szövögetni
    • Keresd a nőt!
    Vajon visszafutsz-e még - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Vajon visszafutsz-e még
    • Keresd a nőt!
    5 kapcsolati játszma, amelyek a nárcisztikus emberek kedvencei
    Nem jó egyedül
    Stílusiskola: outfit ötletek céges karácsonyi partykra
    Fűszeres italok karácsonyra házilag
    Hogyan nyűgözhetsz le egy nőt
    Top10: home decor ötletek decemberre
    Egyedül is végig tudod táncolni

    Kapcsolódó cikkek

    A pasik tényleg elhiszik, hogy a szétfilterezett képek mögötti nő a valóságban is úgy néz ki

    A pasik tényleg elhiszik, hogy a szétfilterezett képek mögötti nő a valóságban is úgy néz ki

    A való életben nincs filter

    A való életben nincs filter

    TikTok detox – Miért törlik most tömegek az appot?

    TikTok detox – Miért törlik most tömegek az appot?

    A pillanat, amit nem osztasz meg – a Tiéd igazán

    A pillanat, amit nem osztasz meg – a Tiéd igazán

    Tedd! és Ne tedd! social media etikett

    Tedd! és Ne tedd! social media etikett

    Nagyon nincs rendben, ha valaki folyamatosan az edzéséről posztolgat

    Nagyon nincs rendben, ha valaki folyamatosan az edzéséről posztolgat


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    DIVAT&STÍLUS

    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity

    SZÉPSÉG

    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok

    KERESD A NŐT

    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont

    STYLELIFE

    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family

    STYLE LOUNGE

    STYLENEWS

    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények

    STYLEHOME

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • DIVAT&STÍLUS
      • Hírek
      • Stílusiskola
      • Celebrity
    • SZÉPSÉG
      • Smink
      • Bőrápolás
      • Hajápolás
      • Illatok
    • KERESD A NŐT
      • Fesztelen mindennapok
      • Lélekhangok
      • Férfi szemmel
      • Szívvonal
      • Férfiszempont
    • STYLELIFE
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Egészség
      • Fitness
      • Stylebusiness
      • Utazás
      • Esküvő
      • Stylekids
      • Style family
    • STYLE LOUNGE
    • STYLENEWS
      • Aktuális
      • Interjúk
      • Mobility
      • Style ART
      • Kultúr-kitérő
      • Rendezvények
    • STYLEHOME
    • MENSTYLE.HU