Kulcsszó keresés /


5 tipp, a környezettudatos élethez

  • 2022. január 16.

Mindenki hallotta már és a saját bőrünkön is tapasztalhatjuk, hogy a Földünk segélykiáltásokat hallat. Szeretnél te is környezettudatosan élni, de azt sem tudod, hogyan kezdj neki? Nem kell egyedül megmentened a világot, ha minden Földlakó csak egy kicsit változtatna mindennapi életén már hatalmas változásokat érhetnénk el. Hoztunk nektek néhány tippet, amivel bárki hozzájárulhat a környezetünk védelméhez.

olvass tovább

Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – a pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett

  • 2021. szeptember 28.

A járványhelyzet árnyékában manapság sokat hangoztatott digitalizációs lehetőségek az üzleti élet szereplői számára csak a jéghegy csúcsát jelentik, mivel a környezettudatosság és dolgozói empátia felé tolódás legalább annyira befolyásolja a jövőnket, mint az elmúlt másfél évet – ez derült ki a Summit Play tudásmegosztó felületére feltöltött rövid interjúkból. Az online felületen szeptember 29-től elérhető exkluzív videós kerekasztalok a Lounge Group jóvoltából kerülnek terítékre, és az üzleti élet, valamint a marketing legfontosabb problémáit boncolgatják – a már látható mini interjúk pedig ezen beszélgetések témáiba is bepillantást nyújtanak.

olvass tovább

Ma van a környezetvédelem világnapja - Szakértői tippek, hogy zöldebben használd a háztartási gépeidet

  • 2021. június 05.

Egy igazán energiahatékony kombinált hűtőszekrénnyel és mosógéppel évente akár több tízezer forint is megspórolható a rezsiszámlákon, de a készülékek tudatosabb használata szintén hozzájárulhat az energiafogyasztás csökkentéséhez, így a háztartás zöldítéséhez. Az LG szakértői összegyűjtötték a leghasznosabb tippeket, amelyekkel környezettudatosabban használhatjuk háztartási készülékeinket.

olvass tovább

‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

  • 2020. október 12.

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább

Király Viktor az elsők között váltott a vadonatúj hibrid Toyota RAV4-re

  • 2019. május 01.

Sosem látott modellinvázióba fogott a Toyota 2019-ben: a világ legzöldebb autógyártója egyetlen év alatt 7 vadonatúj modellt mutat be Európában, amelyről a vállalat egy elegáns esemény keretében, a Várkert Bazárban, a Bazaar Eclectica étteremben megrendezésre került bemutatón tájékoztatta a hazai sajtót. Az esemény ugyanakkor kiváló apropóul szolgált ahhoz is, hogy bejelentsék: a márka magyarországi hibrid nagykövete, Király Viktor ezentúl egy vadonatúj Toyota RAV4 hibridet használ majd. Viktor 2,5 évvel ezelőtt, egy Toyota C-HR volánja mögött ismerkedett meg a környezetbarát hibrid elektromos hajtással, azóta pedig a környezettudatos, zöld autózás elkötelezett híve lett.

olvass tovább

Tudatosság, környezetvédelem, szépségápolás, na meg a férfiak – A dm Beauty Workshopján jártunk

  • 2019. április 19.

Igazán szívmelengető látni, hogy egyre több cég és márka szentel figyelmet a környezettudatosságnak és a fenntarthatóságnak, ráadásul ezzel a jelenséggel már akkor is találkozhatunk, ha a szépségápolásról van szó. Ellátogattunk a dm Beauty Workshopjára, ahol rengeteg izgalmas program volt a segítségünkre abban, hogy megismerjük a tavaszi-nyári szezon újdonságait, és must have termékeit. Emellett azt is megtudtuk, hogy manapság szerencsére már cseppet sem ciki a férfi szépségápolás, vagy az erről történő eszmecsere, sőt!

olvass tovább

Óriási lökést adhat a kulacspiacnak a PET palackos betétdíj rendszer

  • 2018. november 01.

A kulacsok iránti keresletnövekedés körülbelül 10 éve kezdődött Magyarországon, köszönhetően a környezettudatos szemléletmód terjedésének, valamint az egészséges életmód népszerűvé válásának. A pandémia egyértelműen még népszerűbbé tette a terméket, és bár az elmúlt időszak alapanyagár növekedése a kulacsokat is elérte, még mindig felfelé ívelőben van a piac. A januártól életbe lépő, palackokra vonatkozó visszaváltási rendszer és betétdíj pedig újabb lökést adhat a keresletnek.

olvass tovább

Környezettudatos márkakereskedést nyitott a Wallis

  • 2016. szeptember 21.

Szeptember 21-én adták át a Wallis Motor Pest Kft. új márkakereskedését, amely Közép-Európa egyik legnagyobb és legmodernebb BMW központja. A 3 milliárd forintos keretből épült, egyedülálló építészeti megoldásokkal is büszkélkedő autószalon energiaszükségletének 30%-át és az elektromos autók töltését házi naperőművel biztosítják.

olvass tovább

Sziget-A szervezők teltházra készülnek

  • 2016. április 22.

Idén – a régi időket idézve – újra szerdától szerdáig tart a Sziget, azonban ugyanúgy Mínusz egy és Nulladik nappal felvezetve az öt teljes fesztiválnapot, mint az előző pár évben. Bár tavaly csúcsra járatták a hangulatot, idén a szervezők megpróbálják még magasabbra tenni a lécet. A nagy érdeklődésre számító eseményen még nagyobb hangsúlyt helyeznek a környezettudatosságra, a higiéniára, a látványra és a szolgáltatások minőségére. Magyarország első számú turisztikai attrakcióján megerősített intézkedésekkel készülnek, hogy garantálhassák a világ minden tájáról idesereglő látogatók biztonságát. Kezdés augusztus 10-én.

olvass tovább