Kulcsszó keresés /


Utazás a blézer körül

  • 2011. július 13.

A női felsőruházat hagyományos darabjai közül több is megújul, ami kihat a mindennapi és az üzleti viseletre, az elegáns és a sportos megjelenésre, a dekoratív és a letisztult stílusra egyaránt. A középpontba a blézer kerül, e köré rendeződnek mind a nőies, mind a sportos modellek. A nagy visszatérők egyike az ingblúz, s hozzá hasonlóan új életre kelnek a chinók és a farmerok is.

olvass tovább

Letisztult és hiperfeminin, ez a PINKO

  • 2011. május 03.

Pinko-t, a ruházati márkát Pietro Negra és Cristina Rubini alapította az 1980-as évek végén, mostanára 800 üzletben árulják termékeiket világszerte, ami 148 milliós bevételt hozott 2008-ban, ez 8%-os növekedés 2007-hez képest.

olvass tovább

Függő ügyek

  • 2011. március 24.

A bizsu mindannyiunk kedvenc kiegészítő-társa. Nem csak olcsó, de bármelyik boltban beszerezhető. Manapság minden ruházati üzletben megtalálhatók a kiegészítőként szolgáló kollekciók is. Míg régen kizárólag aranyban és ezüstben gondolkoztál, ma már eszedbe sem jut több ezreket költeni egy függőre.

olvass tovább

Thomas Coville rekordkísérlete a Föld körül

  • 2011. március 22.

Thomas Coville, a profi vitorlázósport élő legendája, újabb rekordkísérletét hajt végre. Ha sikerül kevesebb, mint 57 nap alatt egyedül körbevitorláznia a Földet, ő lesz az eddigi leggyorsabb földkerülő. Thomast persze fantasztikus felszerelése is segíti, szélvész gyors trimaránja és a Helly Hansen Ocean Racing ruházata, ami az extrém körülmények között is biztonságban tartja.

olvass tovább

A Lee Copper

  • 2011. március 21.

Lee Cooper. Sokak számára az igazi "európai" márka, maga az "európai" farmer. Egykoron forradalmi újításával a márka védjegye volt egy korszaknak. Ma, a párizsi központból a világ minden tájára szállítják a világ egyik vezető márkáját, s védjegye a kiváló minőségű, tartós ruházattal.

olvass tovább

A megfelelő síruházat kiválasztása

  • 2010. december 30.

Melyiket vegyem? Sokan teszik fel ezt a kérdést mostanában, a sífelszereléseket árusító üzletek zsúfolásig megtelt polcai előtt ácsorogva. Különböző színek és fazonok, változó anyag és minőség, csillagászati árak. A következőkben néhány támponttal szeretnénk segíteni azoknak, akik megkísérlik felszerelésüket a kor igényeinek és pénztárcájuknak megfelelően tökéletesíteni.

olvass tovább

Megnyílt az első Claire’s üzlet Magyarországon

  • 2010. december 07.

Újabb piacvezető divatmárkával bővült az Arena Plaza kínálata: a világszerte már ismert, több mint 35 éves múltra visszatekintő Claire’s ékszer és divatruházati kiegészítő márka december 3-án nyitotta meg első üzletét Magyarországon, mely egyben a márka 1001-dik európai üzlete.

olvass tovább

„A retro nem volt cél, csak hogy adjunk valami jót a múltból”

  • 2010. november 30.

Időtálló értékek, minőségi termékek, egyedi tervezésű, tökéletesen kivitelezett, hordható, magyar szabadidőruhák – néhány alapelv, amelyek mentén nemrég újraéledt a Senior® és a Méta® szabadidő-ruházat. A Tisza cipő megjelenése után nem sokkal, Magyarországon újabb hazai ’cuccokban nyomulhatnak’ underground-erek.

olvass tovább

A nadrág

  • 2010. október 05.

A nadrág azok a ruhadarabok közé tartozik, amelyeket kezdetben (Európában) csak férfiak viseltek. Éppen ezért, hogy a férfi-nő háborúság egyik fő szimbólumává válhatott. Amikor tréfálkozva föltesszük a kérdést, hogy ebben vagy abban a háztartásban ki hordja a nadrágot, a férfi avagy a nő, félreérthetetlenül a ruházat eme darabjának jelképes voltára utalunk. A nadrág szimbolikusságát azzal is magyarázhatjuk, hogy az öltözködésben betöltött szerepénél fogva az alsónemű után a legintimebb ruhadarab.

olvass tovább