Kulcsszó keresés /


4 dolog, ami miatt érdemes télen elkezdeni a rendszeres sportolást

  • 2017. november 14.

Legyünk őszinték: ha még nem az életünk és a mindennapjaink része a rendszeres sport, akkor igen nehéz rávenni magunkat arra, hogy megmozduljunk, különösen hűvösebb időben. Pedig az ősznek, sőt különösen a télnek megvannak a kifejezett előnyei, ami miatt érdemes ilyenkor hozzáfognunk a rendszeres testmozgáshoz. Most arról állítottunk össze egy listát, hogy miért tökéletes éppen a leghidegebb évszakban elkezdeni a sportolást!

olvass tovább

Az elfoglalt nők edzésterve

  • 2017. augusztus 24.

Vannak azok a hétköznapi szuperhősök, akik képesek a munka előtt, hajnalban felkelni, hogy edzőterembe induljanak. Aztán ott vannak a többiek, akik heti háromszor túlóráznak és örülnek, ha otthon marad erejük egy kis testmozgásra. A csajos magazinok egyre többször sugallják felénk, hogy a megfelelő táplálkozás mellett igenis fontos, hogy időnként átmozgassuk minden porcikánkat. Így csináld, ha te is egy elfoglalt, pörgős életet élő nő vagy!

olvass tovább

10 csúcsszuper érv a sportolás mellett

Mindannyian tudjuk, hogy sportolni fontos, legalább heti háromszor, mert csak így lehetünk egészségesek, nem mellesleg, izmosak és fittek. Azonban a lustaság sokszor sokkal erősebb az önfegyelemnél, így sorra gyártjuk a kifogásokat, hogy miért nincs időnk, energiánk, pénzünk edzeni. De arról gyakran megfeledkezünk, hogy egy kis testmozgással sokkal többet nyerhetünk egy feszes popsinál.

olvass tovább

„Merj nagyot álmodni, hogy mások veled álmodjanak!”- interjú Bánkuti Gabriellával

  • 2016. szeptember 07.

Bánkuti Gabriellát, mint edzőt még talán a fitnesz világával nem túl szoros kapcsolatot ápoló olvasónak sem nagyon kell bemutatni. Eddigi egész élete a sportról, a testmozgás népszerűsítéséről szólt és ez most sincsen másképpen. 2012-ben átvehette a Magyar Olimpiai Bizottság érdemrendjét, nem mellesleg több testépítő kategóriában is többszörös világbajnok, az IWI, nemzetközi Fitnesziskola oktatója. Nem sok nő mondhatja el, hogy edzést tartott a Francia Idegenlégió ejtőernyős ezredében, Ő igen.

olvass tovább

Testmozgással a gyermekkori elhízás ellen

  • 2016. április 16.

A gyermekkori elhízás kialakulása összetett folyamat, melyben mind befolyásolható (pl. táplálkozás, testmozgás), mind nem befolyásolható tényezők (pl. genetika) szerepet játszanak. Mivel évről évre egyre több a túlsúlyos gyermek - minden nyolcadik iskolás túlsúlyosnak és minden negyedik elhízottnak számít, így fontos, hogy foglalkozzunk a problémával és vegyük kezünkbe az irányítást. Tegyük meg, amivel meg tudjuk állítani ezt a folyamatot, befolyásoljuk azokat a tényezőket, amiket tudunk.

olvass tovább

3 nevetséges méregtelenítő diéta

  • 2016. február 19.

„Fogyj öt kilót egy hét alatt ezzel a csodaitallal!” Ehhez hasonló főcímek lepik el az internetet, a cikkben leírt termékkel gyors fogyást, kevés áldozatot, és még annál is kevesebb testmozgást ígérve a fogyni vágyóknak.

olvass tovább

Hozd formába magad 2016-ban!

  • 2016. január 09.

Tracy Anderson Amerika egyik leghíresebb sztártrénere, aki Gwyneth Paltrow-tól kezdve Jennifer Lopezen át már szinte mindenkivel dolgozott együtt. Saját diéta- és edzéstippjeit most veletek is megosztja, hogy a legjobb formába hozhassátok magatokat.

olvass tovább

Ez volna a hosszú élet titka?

  • 2015. június 29.

Egy bostoni professzor, Thomas Perls nemrég elvégzett egy kutatást, amely által arra volt kíváncsi, hogy mi minden lehet a hosszú élet titka. Perls szerint a táplálkozás, a testmozgás, a családi és társadalmi életünk nagyban hozzájárul élettartamunk hosszához. Persze a kutatás nem egy életbiztosítás, hiszen mindenkinek megvannak a saját történetei, hajlamai, kihívásai, génjei, azonban érdemes egy pillantást vetni Thomas tanácsaira, ha szeretnék látni az unokáinkat, dédunokáinkat!

olvass tovább

Fit-Ball, az ülő testmozgás

  • 2015. május 16.

Az egyre népszerűbbé váló Fit-Ball szórakoztató, változatos és rendkívül hatékony testedzésre teremt lehetőséget. A labdával végzett gyakorlatot alkalmasak az összes izomcsoport alapos átmozgatására, valamint egyes testrészek erősítésére vagy formálására.

olvass tovább