Kulcsszó keresés /


Kívül kicsi, belül nagy. Mi az? – Hyundai i10 1.2

Rengeteg oka van annak, hogy mostanában fehér holló az a gyártó, aki mini kategóriában új autót mutat be. Talán a divat a legfontosabb oka, hiszen manapság imádunk magasabban ülni. Ha tovább kutatunk a lehetséges okok között, akkor az árhoz, illetve a biztonsági és környezetvédelmi előírásokhoz jutunk. A kis méretű autókra ugyanis ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint egy luxusterepjáróra. A CO2 kibocsájtási határok, büntetések, valamint a különböző kötelezően beszerelendő vezetéstámogató funkciók, biztonsági eszközök ára sokkal nagyobb arányban hat a végső árra, így kis autót vásárolni egyre kevéssé éri meg.

olvass tovább

Miért nem tudod szeretni magad? – A betegségek, elakadások láthatatlan mélységei

Testi tünetekkel, betegségekkel, életvezetési témákkal jönnek hozzám a kliensek. Azt érzik, beszorultak egy helyzetbe, nem találják a megoldást, a kiutat. Ez elindít bennük egy erőltetett igyekezetet: meg akarják oldani a problémákat, túl akarnak lenni rajta, meg akarnak gyógyulni. Sokszor magukban keresik a hibát: „Mit kell magamon változtatnom, hogy megszűnjenek a problémáim? Mit csinálok rosszul? Mire kellene még rájönnöm/felismernem?”

olvass tovább

Az autó, amely nem elektromos akart lenni, de az lett – Mazda MX-30

Mindig különös izgalommal várom a Mazdák tesztelését, mert a kis japán gyártó számomra maga a misztikum. Visszafogott vonalvezetés jellemzi, valamint az ember és a vezetés kiváló harmóniáját teremtik meg olyan módon, ahogyan arra egyetlen márka sem képes. Az MX-30 -ban is hasonló volt a szándék, de a piaci igények nyilvánvalóan gyorsabban közbeszóltak. Teljes harmónia pedig kapkodásból ritkán születik.

olvass tovább

Korrekt – Hyundai i30 1,5DPi

Vannak autók, amelyeket azért szeretünk, mert kimagasló vagy egyedi vezetési élményt nyújtanak. Vannak, amelyeket a rengeteg lóerő miatt titulálunk felejthetetlennek, vagy éppen azért, mert olyan formavilágot adnak, amit bárki észrevesz. A Hyundai i30 nem ezek miatt szerethető, hanem azért, mert elérhető az ára, gazdaságos az üzemeltetése és a mai kisköbcentis turbómotoros világban egy hagyományos szívó benzinmotort rejt a karosszéria, ami vélhetően elnyűhetetlen lesz, ráadásul egyáltalán nem is rossz.

olvass tovább

CURLING RAJONGÓK KÍMÉLJENEK!

  • 2020. november 02.

Lerágott csontnak tűnhet, de nem lehet eleget beszélni a téli vezetés fortélyairól, mint ahogy a megfelelő felkészültségről sem. Ha te is azonnal forró vízért szaladsz jegesedéskor, akkor ez a cikk neked szól!

olvass tovább

Menekülés a párkapcsolatoktól

Nagyon gyakori jelenség a párkapcsolatok elején, hogy elindul egy folyamat, majd az egyik fél behúzza a kéziféket és menekülni kezd a kapcsolat elől. Van egy tévhit, ami masszívan tartja magát: nevezetesen az, hogy a szerelem fájdalmas tud lenni. Ez nem igaz. A szerelem sosem fájhat, hisz alapja a szeretet. A szeretet pedig nem fáj. Soha! Mi történik akkor?

olvass tovább

Amiért szeretünk vezetni - MX-5 RF G184 Takumi

Talán sokakban merült fel már a kérdés, nem csak bennem, hogy vajon mi az, amiért szeretünk vezetni. Lehet kliséket mondani, hogy a haladás miatt, hogy leküzdhetünk általa távolságokat, elérhetünk sosem látott úticélokat. Ez mind-mind igaz, de maga a vezetés ennél sokkal többet jelent.

olvass tovább

Hogyan udvarol egy 21. századi férfi?

Tud-e a mai férfi udvarolni? Hol maradnak a régimódi ismerkedési szokások, a mély beszélgetések? Hol vannak azok a férfiak, akiket csillogó szemmel figyelünk, ahogyan eltökélten indulnak felénk az udvarlás sokak számára bonyolult és szükségtelen mezsgyéjén? Ők nem érzékelik ezt fölösleges, mihaszna, időhúzó tevékenységnek, nem tekintik kiveszőben lévő formának, hanem inkább számukra is élvezetes férfiúi kötelezettségnek.

olvass tovább

Egyenlő partner - Opel Corsa-e

A PSA, tehát a Peugeot csoport egyáltalán nem bántotta az Opelt. Láthatóan nem célja a márka bedarálása, sőt, éppen ellenkezőleg. Megtartotta korábbi identitását. Formájában, hangulatában és vezetési élményében kiválóan illeszkedik a formálódó, illetve bővülő csoport többi eleméhez.

olvass tovább

Nem véletlenül a nagycsaládos autóvásárlási program favoritja a Toyota Proace City Verso

  • 2020. szeptember 11.

Amint azt az eladási darabszámok is igazolják, az akár rövid, akár hosszú kivitelben is hétüléses változatban is elérhető vadonatúj Toyota Proace City Verso egyértelműen a nagycsaládos autóvásárlási program egyik nagy favoritja. A kifejezetten élvezetes vezetési élményt kínáló slágermodell utastere nem csupán meglepően tágas és kényelmes, de elképesztően sokrétűen variálható is. A családok számára a megszokottnál is fontosabb kiemelt szintű biztonságról az aktív vezetéstámogató technológiák és biztonsági rendszerek egyedülállóan széles tárháza gondoskodik, megbízhatóságára pedig az egyedülálló 3+2 éves, vagy 250.000 kilométeres garancia szolgál biztosítékul.

olvass tovább